• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Ehliyet kullanımında yeni dönem!

Milyonlarca sürücüyü ilgilendiren yeni ehliyet düzenlemesine göre, 65 yaşını dolduran sürücüler ehliyetlerini her 3 yılda bir yenilemek zorunda olacak. 80 yaş üzerindeki sürücüler için ise yenileme süresi 2 yıla düşürülecek. Düzenlemenin, ileri yaş grubundaki sürücüler için sağlık ve sürüş yeterliliği denetimlerini artırmayı amaçladığı belirtiliyor.

5 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

müdafi

Şu Ülke Avrupa Birliği ezberlerinden ne zaman kurtulacak.? Hayatımızı yaşanmaz kılma konusunda son sürat devam ediyoruz. Gidin bakın kazalara sebebiyet veren sebeplerin başında yaşlılığın oranı nedir?
  • 1 Ay Önce

Mehmet

Kazaları yaşlılar değil gençler yapıyor, deli gibi araba kullanıyor kural tanımıyorlar, yaşlılar dikkatli ve temkinli araba kullanıyorlar, kaza istatistiklerine bakın hiçbir şey yapamıyorsanız!..
  • 1 Ay Önce

ZORLAŞTIRMAYA DEVAM EDİN BAKALIM.

ZORLUK ÇIKARILANLAR KAZASI OLMAYAN İHTİYARLAR, EN ÇOK KAZA YAPANLAR YENİ YETME TECRÜBESİZ, ARABAYI "AYAĞIYLA" KULLANAN GENÇLER. ZORLAŞTIRMAYA DEVAM EDİN BAKALIM.
  • 1 Ay Önce

koparan

Yok öyle bir uygulama..! Olsa bile ülkede şoför bulamazsın. Taksi, tır, okul servisleri,belediye Halk otobus leri cogunlukta 65 yaş üzeri emekli takımı.Balon bir haber
  • 1 Ay Önce

Haydi hayırlısı

Esasen gençlere her üç yılda bir yenileme gerek zira kanları hızlı aktığından hîzlı ve dikkatsizler, kaza oranlarına bakıldığında bu rahatlıkla görülüyor.Birde bu uygulamadan milletvekilleri etkilenecekmi zira onları kimse denetleyemiyor.
  • 1 Ay Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23