• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Destici ‘Ne Kürdistan’ı lan!’ demişti! Ahmet Türk geri adım attı: Amedspor bir Türkiye takımıdır!

Amedspor’un Süper Lige çıkmasının ardından Kürtçe yaptığı açıklamada “Çok mutluyum. Kürdistan'ın bir takımı Süper Lig’e çıktı” sözleri büyük tepki çeken Ahmet Türk’e BBP lideri Mustafa Destici de “Ne Kürdistan’ı lan! Burası Türkiye Cumhuriyeti! Beğenmiyorsan defolup gidersin” karşılığını vermişti. Yükselen tepkiler üzerine geri adım atan Ahmet Türk, yeni yaptığı açıklamada Amedspor’un bir Türkiye takımı olduğunun altını çizerken Destici’ye de cevap verdi.

5 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

İsmail

Hop dediks.Destici Başkan Nur ol.
  • 1 Ay Önce

yıldırım bahadır

Asıl biz seni cevap vermeye değer görmüyoruz, Marksist Leninist ateist zehirlenme senin gibi kürtleri sapıttı. Biz müslüman kürtler sizden tiksiniyoruz. Düşün artık yakamızdan. Burası kürdüyle türküyle arabıyla çerkeziyle müslüman Türkiye! Keferelerin kanlarını dökerek, kanımızı toprağa dökerek aldık ateist kefereler için değil İslamın kalesi olarak can vererek kazandık ve öyle kalacak inşallah kıyamete kadar...
  • 1 Ay Önce

ASIL SEN MİLLİ MARŞIMIZI, EZANIMIZI, TÜRK BAYRAĞIMIZI, TÜRKİYE HARTAMIZI VE İMANLI OSMANLI MİRASÇISI TÜM HALKLARI AYIRMA AYRIMCILIK BÖLÜCÜLÜK HUYUNDAN VAZGEÇMELİSİN....BUNLATRLA BARIŞMALISIN VE GÖSTERMELİ İSPATLAMALISIN...

Osmanlıda LAZİSTAN MEBUSU DA VARDI...onlar adına neden bölücülük yapmazsın , kimse yapmaz acaba milli marşla-bayrakla-ezanla-tarihle SORUNU OLMAZ????
  • 1 Ay Önce

misafir

YILMAZ DURMUŞ "saadete gel"deyince ?...
  • 1 Ay Önce

YILMAZ DURMUŞ

Ha işte öyle saadete gel
  • 1 Ay Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23