• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Bakan Şimşek: Eşel mobil olmasaydı bugün mazot 90 liraydı

Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet, katıldığı televizyon programında gündeme dair önemli açıklamalar yaptı. Eşel mobil sistemi ile enflasyonu sınırladıklarını belirten Şimşek "Eşel mobil olmasaydı bugün mazot 90 lira olacaktı" dedi.

2 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

ccc

Eşel mobil denen saçmalığı bir kenara bırakalım ötv olmasaydı zaten daha da ucuz olurdu yakıt.
  • 1 Ay Önce

MİLLET

sayın bakan ha 77 ha 80 veya 90 önemli değilde bu gidişat ne zamana kadar devam edecek biran evvel enfelesyonu düşürün ekonomi rayına otursun vatandaşın alım gücü yükselsin emekli maaşıları herkes için değilsede çoğunluk bir ev kira kadar para alamıyor Buda hükümeti sıkıntıya sokar gibi geliyor bana
  • 1 Ay Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23