• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

SDG, Suriye Kabinesi’ne giriyor! Türkmenler hayal kırıklığı yaşıyor!

Suriye'de yakında yapılacak bir kabine değişikliği ile içinde terör örgütü YPG’nin de bulunduğu SDG’nin kabineye gireceği belirtiliyor.

10 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

ADO

olacaği butdu meydan boş bırakılmasın gereği yapılsın bizim sayemizde başkan olacak öyle yağma yok
  • 1 Ay Önce

olacağı butmudu laa. ağır ol azıcık. o koordinasyon şu ortamda çok gerekli.

ağır ol . coşma hemen ayranı kabarmışka..bu işlerv fare zehiri değil. bir hıyar bile kaç ayda yetişiyor. neyse ki devlet zekası yurdum insanı zekasından üstün. yalnız çok sıkıntılı bir şey var. bu memlekette 86 milyon içişleri ,86 milyon savunma bakanı,86 milyon dışişleri,maliye,milli eğitim,orman,sanayi,turizm kültür,sağlık bakanı var...sen esedin kaçtığı gün onunla görüşün diyen, pyd ye ypg yeyurtlarını koruyan kahramanlar diyen,çorumu konyayı ülke sanan,mavi vatana masal diyen,kıbrıstaki kapalı maraşla bizdeki k. maraşı aynı yer sanan bir dahiler partisini tanıyor musun.???? hani 2024 martında bütün türkiyenin belediyelerini çalsınlar çırpsınlar diye altın tepside sunduğunuz parti....!!!!

Ömer

PKK yı Kabineye almak ne demek ki , gerçi bizim siyasetçiler terör başını öncü lider kurucu lider görüp mecliste konuşturmak istiyorlar . O da kabineye almış çok değil .tavizle yol alınmaz yılanın başı ezilmeli .
  • 1 Ay Önce

Adem

Yahu bu adamlar in esedi devirmesi Túrkiyenin yardimlariyla oldu. Türkiye nasil agirligini koyup Türkmenleride temsil ettiremez ve meydani terōristlere birakir hayret........
  • 1 Ay Önce

Nuh Yusuf Nuhhan

Devletimin, devletliğini dünya iyi bilir. Sakin
  • 1 Ay Önce

ilker

Allah razı olsun. bilgisi yok,fikri çok insanımızın içinden nadirattan böyle aklı selim insanlar da çıkıyor. ona da şükürler olsun.

ata

türkiye hangi biriyle uğraşsın... abd piyonu ile mi, rusya piyonu ile mi... içerde çin piyonu ile mi uğraşsın, rusya piyonu mu.... ingilizi, abd.lisi, almanı, fransızı zaten gırla cirit atıyor... reis ve memleket sevdalıları kiminle boğuşsun...
  • 1 Ay Önce

halim

bir taraftan komünisti mezhepçisi fetöcüsü, bir taraftan da sureti haktan görünen bizim ayrılmış kaçmış, nankörler, kendilerini en milliyetçi en dindar ilan eden tabela particikleri. nasıl olsa sırtlarında yumurta küfesi taşımıyorlar... esip gürlüyorlar,sindikleri köşelerden..

Fatih

Şu gavur abd beslemesinin kellesi alınmadığı müddetçe Türkmen gardaşlarımıza huzur olmayacaktır çözüm süreci asla tam anlamıyla gerçekleşmeyecektir.
  • 1 Ay Önce

sen ne ayaksın ...fetöş..??????hadi git sen savaş. esedinkilere katıl..

deme yav. gavur beslemesi oldu hemen.daha önce türkmen kardeşlerimşizin ne halde olduğunu biliyor musun sen. yeniden suriye iç harbi ve bizim de o savaşa girmemiz öyle mi, zaten israil ve abd nin hatta iranın hepsinin istediği bu değil mi.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23