• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Şamil Tayyar Eğitim-Sen’e sert çıkıştı: Bu milleti sahaya inmek zorunda bırakmayın

AK PARTİ eski Milletvekili Şamil Tayyar, özlük hakları bahanesiyle sokaklara dökülen ve okulları boykot çağrısı yapan eğitim sendikalarına sert tepki gösterdi. Sosyal medya hesabı üzerinden açıklamalarda bulunan Tayyar, sendikaların asıl görevlerini unutup siyasi hesaplar peşinde koşmasını "kriminal" bir yaklaşım olarak nitelendirdi.

24 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Adanalı celil

Şu Belediyeler içinde birşeyler söylesene Bay başkan.
  • 2 Ay Önce

Yılmaz

Sizi hiç binlerce şehit veren askerlerin ve polisleri kendime mesleklerini boykot ettiklerini gördünüz mü işi bıraktıklarini gördünüz mü işe gitmemezlik yaptıklarını gördünüz mü hak etmek isteyen öğretmenler öğretmen değil İslam düşmanı Türkiye düşmanı bunların temizlenmesi lazım
  • 2 Ay Önce

Birbeyinoglu

Bu milletin bir de diger yüzde 50 si var unutma!
  • 2 Ay Önce

EMEO

korkan işten ayrılsın nasılolsa ikinci üçüncü iş yapanlar var ayriyeten yarı fiyatına iş bekleyenler varrr
  • 2 Ay Önce

Karahan

Söz konusu sendika görünümlü terör yapısı ile dernek adı altında ahlaksız ve sapıklık propagandası yapanlar derhal kapatılmalı üyeleri takibe alınmalı kamuda çalışanlar derhal ihraç edilmelidir. Derhal... yetkililer göreve...
  • 2 Ay Önce

Çuvaldız

Sol sqadece ZIRLAR? Ne yapalım dediğinde 1 gram öneri sunmaz. Bir de kırmayı dökmeyi iyi bilir !!!
  • 2 Ay Önce

Fikret Türk

Ağzına yüreğine sağlık şamil bey iyice azdılar ama bunları azdırsn ne yazıkki hükümet imiz zira gakketmedikleri ücreti alıp tan gelip yatıyorlar böyle işsizlikten azıyorlar abd deki öğretmen ler bile geçine bilmek için 2. İşi yapmak zorunda iken bu bizim tayfa araç değiştirme ve hükümete lüfretme derdinde ben eski hallerini bilirim bizim öğretmenimiz pazarda biz ona tezgahımız ın yanında yer verirdik ıvır zıvır satar ay sonu nu böyle getirirdi ve geçinme telaşesi bu şimdiki azgın tayfanın yaptığı hainliği yapmaya zaman bırakma zdı
  • 2 Ay Önce

Okur

25 yıldır bu militanları öğretmen diye atadılar ne okullarda millilik kaldı nede ahlak kendi camiasına buradan düşman bir hükumet var maalesef
  • 2 Ay Önce

Neco

Öğretmen denecek tek bir şahıs yok iclerinden
  • 2 Ay Önce

İsmail savcı

Ağzına sağlık olması gerekeni söylemişsin
  • 2 Ay Önce

tek

onlar müslüman değil ki
  • 2 Ay Önce

Yavuz

Ülkemizi Gençliğimizi Sizin Gibi Sapık Siyonist Dinsiz Kafir Zihniyete bıraktık sonuçlar KATLİAMLAR. Gençliği Mahvettiniz. Evet Güvende Değilsiniz, ÜLKEMİZDEN GENÇLERİMİZDEN EĞİTİMDEN ELİNİZİ ÇEKİN. HEPİNİZ KATİLSİNİZ. BU ÇOCUKLARIN KANLARINDA ELİNİZ VAR. BAKAN İSTİFA DİYECEĞİNİZE GÖREVLERİNİZDEN İSTİFA EDİN ÜLKEMİZDEN DEFOLUN İTRAİLE GİDİN. YOKSA HAPİSE GİRECEKSİNİZ. ÇÜNKÜ KATİLSİNİZ.
  • 2 Ay Önce

Diblin

hangi Ustad ?
  • 2 Ay Önce

Cengiz

Bizdeki sol görünümlü sivil örgütler yabancı istihbarat örgütlerinin etki ajanlaridir.ulkenin aleyhinde nerde bir oluşum varsa bunlar baş rol oyunculardir.sendikalar,meslek odaları ve dernekler kanununa göre kurulmuş sözde legal görünümlü şer odaklari
  • 2 Ay Önce

Şehir

Üç ay yatirirsaniz herkesin bir yerleri kalkar
  • 2 Ay Önce

Han

Ne ala memleket ,kafana göre takıl!!!
  • 2 Ay Önce

Ahmet

Hükümet artık kamuda liyakate dikkat etmek zorunda.
  • 2 Ay Önce

Vay vay

Yani diyor ki hepinizi silivriye göndeririz..sokak da neymiş..boykot,protesto neymiş, bizde öyle şeyler olmaz..
  • 2 Ay Önce

Nurata

Soros’un devşirmelerinin Sivil Toplum aparatları böyle puslu/ yaslı günleri sever!
  • 2 Ay Önce

TATAR RAMAZAN

EĞİTİM KÖKTEN DEĞİŞECEK BU SANCILAR ELBET OLACAKTIR,YARINLAR İNŞ MÜSLÜMANLARIN OLACAKTIR...ALLAHA TAPILIR PUTLARA DEĞİL...
  • 2 Ay Önce

HOŞT

TAPMAK NE DEMEK ŞİRKE GİRİYON.ALLAH SEVİİLİR SAYGI DUYULUR.

ŞABAN

Yıllardır türkiye Cumhuriyeti'nde Allah korkusu peygamber sevgisi olmadan yetiştirdiğiniz insanlar... üstad'ın dediği gibi biri mezara biri hapse gidiyor. Tek çare islam
  • 2 Ay Önce

H

EN LÂİK DÖNEMDE 8 DUA ÖĞRENDİM DİN DERSİNDE, HOCA NAMAZ KILACAK KADAR YETERLİ DEDİ.HEM DE DİN DERSİ SEÇMELİYDİ VE BUNA RAĞMEN HERKES DİN DERSİNE GİRİYORDU.

Ccc

Bunlar lgbtyi destekler polise hayır derler sonra suyun üstüne çıkarlar az gebeş değiller....
  • 2 Ay Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23