• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Ayasofya Camii için iş birliği protokolü imzalandı

Ayasofya-i Kebir Camii Şerifi'nde Yürütülecek Koruma, Geliştirme, Tanıtım ve Yönetim Faaliyetlerine İlişkin İşbirliği Protokolü" imza töreni düzenlendi.

5 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Kıvırmayın.

Ayasofya-i Kebir diye cami adı mı olur?  
  • 6 Yıl Önce

kubilay.

serdar adlı yorumcuya aynen katılıyoruz,söyledikleri doğru.
  • 6 Yıl Önce

serdar

danıştayın verdiği kararla,Cumhuriyet tapuları iptal olur tüm eski osmanlı tapuları geçerlilik sağlar,binlerce dönüm arazi ve 40 Milyar dolara yakın devletten para çıkar.Ayasofyada kılacağınız Cuma namazınız mübarek olsun.
  • 6 Yıl Önce

DRSN

bakanlıkla bir başkanlık aynı muhatapmı nasıl iş birliği protokolu düzenler
  • 6 Yıl Önce

Olmaz.

Yapmayın şu yerli yabancı turistlere açık olacak açıklamalarını. "Yabancı turistler de ziyaret edebilir. Her millete, her dineden olana açığız." Ne demek. Nasıl açığız? Gelenlerin ayakkabılarla, başı açık hanımların camide ne işi var? Gravürler, freskler karartılacak da, namaza zarar vermez de. Yok öyle İslama uygunluk. Tam anlamıyla kapatılması gerekmiyor mu? Artık müzede değil. Bu açıklamalara bakılırsa yarı cami yarı kilise gibi olacak. Namaz saatlerine uyma nasıl olacak? Gelen ziyaretçi kapıda bekler mi? Kendini bilmez bir vandalın put diye zarar vermesi halinde "Böyle mi korudunuz?" suçlamalarına ne diyeceksiniz? Turistlere randevulu gezme müzede olur.
  • 6 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23