• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

WSJ ifşa etti: İsrail, Türkiye'nin komşusunda gizlice askeri üs inşa etti

WSJ ifşa etti: İsrail, Türkiye'nin komşusunda gizlice askeri üs inşa etti

13 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Vahap

Bunlar iblis her şeyi yaparda bu Iraklılarda salakmı koskoca ussu görememişler.
  • 1 Ay Önce

İ. Keskin

israil her istediğini istediği gibin yapar, bütün Dünya seyreder, basiretleri bağlanmış gibin kimsenin elinden bir şey gelmeeeeeez! Gerisi masal anlatmak, maval okumak vee martaval atmak.(Yani:3M)
  • 1 Ay Önce

Güney Doğulu

Sözde NATO menavraları ve NATO üsleri olarak kullanılan her hava limanı her yönden sürekli denetlenmeli. Özelikle Alman'ların gönderdikleri pilotların öz geçmişleri iyice incelenmeli. Alman NATO pilotu diye Türkiye semalarında NATO dışı pilotlar varmı yokmu incelenmeli. Bu gavurlara hiç güvenilmez....
  • 1 Ay Önce

Yandık

Maalesef ABD ve İsrail her yerde fırsat bulduklarında askeri üs yoksa ileri teknolojik radar o da olmadı kendilerine yakın veya doları çok sevenleri donatip kullanıyorlar. Bunu önlemenin tek yolu askeri üslerin, radarlarin denetlenmesi ve insanlarımıza vatan sevgisi aşılamak. Radar ve üslerin halkımızın serbest ziyaretine açık olmalı.
  • 1 Ay Önce

Bizde 14 tane varmış

Niye yadırgıyorsunuz ki..

masonlar yahudiler siyonsitler neoconlar evengelistler

yönetiyor norml dünayyaı kimse bir sey diyemez
  • 1 Ay Önce

Hani o kadar güçlüydük İsrail nasıl istediği yere girip yok ediyorsa bizde onun Irak'taki üssünü neden yok etmiyoruz.

Şu adi İsrail'e sert kinamalar ötesi tek kurşun dahi sıkamadık. Ulan vatandaşa bırakında picleru bacağundan kurşinlasun.
  • 1 Ay Önce

Orta doğuda bütün ülkeler israilden korkuyor.

Sadece iran korkmuyor..onurlariyla mücadele ediyorlar, kendilerini savunuyor

serdar

Ülkenin kendi topraklarında Üs kurduğundan haberi olmaz mı?
  • 1 Ay Önce

Cengiz selçuk

Ne İsrail ı ABD inşaa ediyor. İsrail e veriyor. Türkiye'nin bır zaman lar gaziantep te İsrail Fazla 15 savaş uçağı yakıtı tankı bulunmuştur. İncirlik üssü yıllardır İsrail kullanıyor
  • 1 Ay Önce

ABD nin üstlerinden biridir..bop işlemeye devam ediyor, irak,Suriye gitti,sırada iran var.

Orta doğuda her şey israilin güvenliği için yapılıyor. ABD nin Turkiyede 14 üssü var.. en büyüğü incirlik..

Azrail

Yok edin
  • 1 Ay Önce

Kim yok edecek...

6000 km mesafeli yıldırımhani sallayalım mi ..
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23