Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, turizm sektörünün önde gelen sivil toplum kuruluşlarının temsilcileriyle bir araya geldi. Türkiye'nin son yıllarda turizm alanında elde ettiği başarıların kalıcı hale getirilmesi ve sektörün rekabet gücünün artırılmasına yönelik çalışmaların ele alındığı görüşmede, kamu ve özel sektör arasındaki güçlü iş birliğinin önemine dikkat çekildi.
x
WhatsApp İhbar Hattı
+90 (553) 313 94 23