Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde düzenlenen `Mah-ı Muharrem Oruç Açma Lokması` programında konuştu. Erdoğan, "Kerbela'nın acısı hala yüreğimizde, kederi 14 asırdır o günkü gibi yaşıyoruz" ifadelerini kullandı. Erdoğan, "Alevi vatandaşlarımızın yanında olmayı kararlılıkla sürdüreceğiz" dedi.
x
WhatsApp İhbar Hattı
+90 (553) 313 94 23