Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı ve COP31 Başkanı Murat Kurum, Londra İklim Eylemi Haftası kapsamında düzenlenen "Türkiye Enerji Dönüşümü Yatırım Forumu"nda tarihi mesajlar verdi. Önümüzdeki 10 yılın küresel enerji sisteminde kartların yeniden dağıtılacağı bir dönem olacağını belirten Bakan Kurum, kasım ayında Antalya’da düzenlenecek COP31 zirvesinin Türkiye’nin enerji dönüşümündeki küresel gücünü ve yüksek hedeflerini dünyaya ilan edeceğini söyledi.
x
WhatsApp İhbar Hattı
+90 (553) 313 94 23