Dilipak’ın eşi Asiye Hanım’dan ‘’Rabbime arzımdır’ başlıklı açık mektup! 30 yıllık dostlarımız bir telefon dahi açmadılar
Yazarımız Abdurrahman Dilipak’ın İstanbul Sözleşmesi’ni ve sapkınları eleştirdiği yazısının çarpıtılması sonrası yaşanan sürecin kendilerini derinden yaraladığını ifade eden Asiye Dilipak, “Rabbime arzım ve O’ndan niyazımdır!” başlıklı bir mektup kaleme aldı. Asiye Dilipak mektubunda; sözkonusu yazının aslını öğrenmek için bir telefon açmaya dahi tenezzül etmeyen 30 yıllık dava arkadaşlarının yargıya koşmalarından duyduğu üzüntüyü dile getirdi…