• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Necip Fazıl Kısakürek’in bilinmeyen makalesi -3

12 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

bunlar aklın karnını doyurmuyor artık

necip fazıl sağda meydanda pek adamın olmadığı günlerde allı pullu bir paketmiş; öylece müzeye konsa iyiymiş, içini açınca boş çıktı çünkü..
  • 1 Yıl Önce

Muhammet

Amaç nizamı alem olsa tüm sorunlar çözülür . Üstad ve Akif gerçekleri haykırmış ama duyanlar kale almamışlar, ve almıyoruz malesef.
  • 1 Yıl Önce

ortadoğulu

Yaa ... Necip Fazıl'ın üslûbuna hiç uygun görünmedi bana..
  • 1 Yıl Önce

Teklikeli oluşumlar ...

Sayın İdris hocam, baştan "cemaatçi" kelimesini okuyunca sinirlerim zıpladı. Gördük bu cemaatçilerin Türkiye'nin başına neler açtığını. Bu cemaat, tarikat, vakıf işleri tehlikeli. Bunlar adamın aklını, beynini elinden alıp mankurta çeviriyorlar. Allah bizleri ve neslimizi bu gibi oluşumların şerrinden korusun.
  • 1 Yıl Önce

Zıplak sinir

Bir akıl doktoruna gorük

seri devam ediyormuş hâlâ meğer

vay arkadaş yaa, ne necip fazıl’mış bee, eee, sonra?
  • 1 Yıl Önce

Nuh

Keşke üstadın eserlerini ve zamanında yayınladığı dergiyi bir okusaydınız bu yazdığınız yorumdan utanırdınız.

ÖZCAN ŞAHİN

GÜNAYDIN ... BİR ADAMI ÜÇ DEFA YAZACAK KADAR NE BULDUNUZ BU ADAMI TÖRENLE ANMALAR ÜST KADEMELERİN ÖVMELERİ GÖRÜNCE ÇOK ÜZÜLÜYORUM NAMIK KEMALLER YAHYA KEMALLER DURURKEN NİYE BU İNSANI BU KADAR SEVİP BEĞENİYORSUNUZ EFENDİM
  • 1 Yıl Önce

Ahad

katiliyorum, para sevdalisi kumarmazin biriydi.. abratmayin adami. Allah ve Vatan sevgisi kamuflajiydi sadece..

YILMAZ

icinde vatan millet sevgisi olanı seviyoruz efendim. hele rabbinin adini zikredenini duyunca daha bi seviyoruz efendim. işte n f k buyuzden seviliyor sevilenler tarafindan

Özcan abi

Abi yine güzel yorum yapmışsın.

Okr

Aralar ve Türkler İslam'ın adından başka bir şeyi kabul etmediler. Iblislerinin isteklerine aynen uymaya devam ettiler, bu istekleri İslam'la da sosladılar, bugün de aynı. İlimin de imanın da adı var onlarda. Batı papazların şerrinden büyük kayıp ve mücadelelerle kurtuldu ve bilim inkişaf buldu.
  • 1 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23