• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Melek Mosso denilen teşhirciden, böğüren şahıs Hayko Cepkin'e...

32 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

AEmre

Ya amin feryadı akit ben Hayko Cepkin i çok eskiden beri bizzat tanırım bu yazıyı yazan kurma kolu sadece 1 defa Hayko Cepkin in karşısına çıkıp boguren şahıs desin alnıma akit dövmesi yaptırcam
  • 1 Yıl Önce

Ali

%100 Doğu söylüyorsunuz. ????
  • 1 Yıl Önce

Birisi

Siz gazetecisiniz onlar sozde sanatci oylemi ve birilerinin onlara dur demesi gerekiyomus zaten sizin ve sizin gibi yuzlerce gazeteci var gazeteciligi birakmis sanatcilara had bildiren onlar sozde degil duz sanatcilarda siz kimsiniz vallahi onlari turkiye taniyo sizi kimse tanimiyo onlar hep sanatci kalacaklar sizi bilenlerde unutacak nedir bu sanatci dusmanliginiz bu gucu kimden aliyonuz nedir böğürme buda partili gazeteci dili normaldir yillarin ezilmisligin intikami bu birde muslumansiniz diliniz nefret saciyo onlar sanatcidir siz derdinize yanin

Vatandaş

Başlığınızın zerafetine hayran kaldım (!)Dindar geçinen bir gazeteye de ne çok yakışmış!!! Yaptığımız haberler hep dedikodu mahiyetinde. Memlekette haber kalmamış hep dedikodu peşindesiniz
  • 1 Yıl Önce

Levent erdoğan

BUNLARDA kendini sanatçı zannediyor medya maymunları
  • 1 Yıl Önce

Ala

Neden bu şahıslara arkadaş dediğinizi anlayamadım.Üstelik neden bu isimleri sürekli gündemde tutuyorsunuz.Başka konu mu kalmadı?
  • 1 Yıl Önce

Recep

Hedef gösterip fitne fesat çıkartmak için.

Rıza

Birkaç kadın sanatçının ülkemizdeki kadınların çektiği sıkıntılara dikkat çekmeleri sizleri ve bazı kadınları neden rahatsız ediyor.Sizler bu birkaç kadın sanatçıya değil tarikatlarda olan kötü olaylara bakın ve onları kınayın.
  • 1 Yıl Önce

Asya

Ülkede bukadar çok sorun varken melek mosso ve hayko Cepkin mi sorun 
  • 1 Yıl Önce

Vatandaş

Bi de senin gibi gevşekler var bi bitmediniz .........

Zeynep

Mustafa Kemal ATATÜRK derim susarım
  • 1 Yıl Önce

Fatma

Şu ucubeleri dinleyip takip edip reyting veren toplumda hata. Sanatçı değil, soyunarak, maymunluk yaparak dikkat çekip ünlü olan bir grup şahsiyetsiz işte
  • 1 Yıl Önce

Ahlaksızların mücadeleye devam, durmak yok

Şeytan kadına konser verdiren AKPli belediyeye ve tepki göstermeyen AKP yönetimine yazıklar olsun.
  • 1 Yıl Önce

SEDAT KALFA

BU SANATÇI MÜSVEDDELERİNE KONSER VERDİREN AK PARTİLİ BELEDİYE BAŞKANLARINI AK PARTİDE GÖRMEK İSTEMİYORUZ
  • 1 Yıl Önce

Yavuz Selim

Haaa şöyle... Sağolun, bu dingillerin edepsiz hayasızlarin sözlü ve fiili saldırılarına karşı sustukça daha da ileriye gidiyorlar. Azınlık olmalarına rağmen çoğunluğa parya muamelesi yapan, cahil ve italyan usulü makarna tıkinan makarnacı taifesi ve sağa sola saldıran bu zibidilere karşı tesbih böceği olmanın alemi yok. Yazınız için teşekkürler.
  • 1 Yıl Önce

Gonca

Doğru söze ne denir, helal olsun
  • 1 Yıl Önce

Mehmet Kamil

Yaz geliyor.Yakinda Bodrum ve cesme konser musluklari acilir.beyaz beyaz pamuk eller...

ÖZCAN ŞAHİN

Yazınızı ve yorumları okurken üzüldüm BİR HANIMEFENDİNİN BAŞKA BİR HANIMEFENDİYE BU KADAR HSKARETAMIZ YAZMASI ÇOK FENA BİRAZ HANIMLARI KORUYAN BEYANATLARA NİYE BÖYLE TEPKİYAPILIYOR HSNIMLARIN GİTTİKCE HAKLARI YOK EDİLİYOR MERKEZ BANKASINA BİR HANIM GETİRİLDİ AMA YAKINDA YOLLARLAR ÖZERKLİK YOK YOLLAMAK KOLAY MAHALLİ SEÇİMLER BİTER HEPSİ UÇAR UÇAR EFENDİM
  • 1 Yıl Önce

Vatandaş

Önce o bahsettiğin sözde hanımefendi hanımefendi gibi davransın bacak açıp orta parmak yapıcak bi de aferinmi alıcak çabuk eriyen peynir

Mehmet kamil

Ucuyorsunuz.

Mehmet kamil

Melel hanim tekbasina degilki.kendilerini ekol sananlardan.golge etme baska ihsan istemez tayfasindan.

E. A.

Tam yorum yazacaktım sizinkini gördüm. Ben de bu şekilde düşünüyorum. Bu yorumu yazan bir erkek ve diğer kadınlar bu kadar kötü söze alkış tutmuş. 

Umutluyum

Çapsız davalar sürüsu, , bunların özgürlük denilen anlayış Amazon ormanlarda veya Afrika Ülkesinde evcil olmamış anlayışı, bukalemun gibi renkten renge girmek diyeceğim de,oda oo bukalemun fıtratı, eğitimsiz Davaro sürüsü
  • 1 Yıl Önce

Sülalendir

Hakkini veriyorsun.

Msvo

Yaptığın yoruma bakılırsa senin dilinde ondan farklı değil????

Raşit filis

Ağzına sağlık bu kadar net bir anlatim
  • 1 Yıl Önce

Gokmen

Soyunmak sanatsa küfür hakaret sanat ozgurlukse batsın benim kafam almiyo hem siyasetçilere hem sanatçılara milletin parasal yiyip milleti bu kadar hakaret küçümseme sapkınlık sapiklk yapıyorlar rahat rahat batsın böyle özgürlük Ahlak yok bitmiş gören Yok sokaklar metrolarda toplu taşıma çıplak n hale geldik bu toplum kim dur diyecek kim erkek kim kadın belli deyil milletin gözüne sokuyorlar çırılçıplak bakınca sapıklık bu nasıl aile kulturu aklım almiyo

Selma Hanim

Görüyorum ki, ilk günki cekingenliginiz gitmiş...
  • 1 Yıl Önce

Hüseyin

İnsanlara hakaret edin sonrada hiç bir şey olamamı gibi davranın, sözde halka mal olmuş sanatçı musveddelerisiniz maddi ve manevi bütün varlığınızı halka borçlu olduğunuzu bildiğiniz halde halen pişkin pişkin konuşup yapmacık bir şekilde özür dilemenizde boş bu halk bunları unutmaz geldiğiniz çöplüğe sizleri geri göndermesini de biliriz evel Allah
  • 1 Yıl Önce

adil

SELMA KARDEŞİM BU ZINDIKLARI DİKKATE ALDIĞIN İÇİN YAZIN GÜZEL OLMAMIŞ BUNLAR KİM OLUYORKİ BENİM MÜSLÜMAN NESLİMİN SANATÇISI OLUYOR BUNLAR OLSA OLSA BATILIN VE BATININ İÇİMİZE SUNDUĞU SAKADATÇILAR OLURLAR
  • 1 Yıl Önce

MUSTAFA

Sanatçı kimliği altında sokak hayvanlarını kıskandıracak rezillikler yapan bu gürühu kim dinler acaba
  • 1 Yıl Önce

Mehmet kamil

Nisantasi cihangir karsiyaka bodrum cesme efendim kerameti kendinden menkuller mebzul mikdarda var.dinlesinler.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23