• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Ayasofya’yı açtık da!

114 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Esma saran

Yazınızın ana fikri gayet doğru yazdiguniz yaziya katılıyorum.. teşekkürler. yanlız uslubunuz ve argo kelimeleriniz çok yanlış....
  • 4 Yıl Önce

Hasan özcan

Sayın Abdurrahman Dilipak Sayın Abdurrahman Dilipak yazınızı baştan sona okudum hepsine katılıyorum
  • 4 Yıl Önce

Recep tutal

Size guvenimiz tamdir Turkiyede gundem her zaman yogundur  
  • 4 Yıl Önce

Mkkay

Aile bakanlığı yerine aile bozma bakanlığı olacaktı...Geçmiş olsun....
  • 4 Yıl Önce

FATİH AYHAN

Nasıl ki Ayeti Kerimede Allah C.C buyuruyor. Külli nefsin zaikatül mevt. İlle veche Her şeyin belli bir ömrü var ağacın hayvanın insanların milletlerin kavimlerin ve partilerin.... Hocam arkasındayız dost acı söyler fakat partinin içinde haramlarla midesini dolduran insanlar bunları anlamaz fakat sizler yine de vazifenizi yaptınız. ALLAH RAZI OLSUN Herşey olacağına varır bekleyip göreceğiz
  • 4 Yıl Önce

Cemil

Yazınıza gösterilen tepki haddinden fazla. Ancak lügatı açıp baksalar "fahişe,fahşa"nın ne anlama geldiğini öğrenirler. Son derece önemli bir konuya değiniyorsunuz. Ben de Siyaset Bilimici olarak; atılan adımları sosyo-kültürel bağlamda art niyetli görüyorum. Aile kuramaya niyetli kimselerin çekincesini ve aile kurumunu devam ettirmeye çalışan bireylerin zorluğunu daha net müşahade ediyorum. Her düzende millete kulak tıkayan siyasetçi kaybetmeye mahkumdur.
  • 4 Yıl Önce

Mehmet Özkılıç

Erdoğan derken kardeşinden bahs eder gibi yazmışsın. CUMHURUN BAŞKANINA HİTAP EDERKEN ERDOĞAN DİYE HITAP EDEMEZSİN
  • 4 Yıl Önce

Muammer

Abdurrahman Dilipak abi doğruları yazmış. Bazılarıda bundan rahatsız olmuş. Aileyi yok eden Avrupa Birliği ablaşmaları neden yapılır. Avrupa dapkın, cinsiyetsiz, lgbt destekli bir hayat ön görüyor. İSLAM ise bize cenneti anaların ayakları altına seriyor. Aileyi ön planda tutuyor. Yazık. Hiç kimse eleştirmeyecek demek ki. Abdurrahman abi yanındayız. Ak parti içindeki akpliler sizi dava edebilir ir ve buna ak partililer ses çıkarmazda onlarada yazıklar olsun.
  • 4 Yıl Önce

Feyzullah

Dünyaperestlik esası üzerine şekillenmiş Ve kitlenmiş kalpler ve beyinler bu makalenin ruhunndan rahatsız olurlar. Nazarları evvela ve bizzat ahirete bakanlar ve rızayı ilahiyi esas ittihaz edenler memnun olurlar.
  • 4 Yıl Önce

Gülsen dikici

çok güzel anlattın abdurrahman hocam , ağzına sağlık, yüreğine sağlık.
  • 4 Yıl Önce

turan

Hocam Allah yardımcınız olsun. Mucadeleniz zor.
  • 4 Yıl Önce

Ömer halıcı

Hocam teşekkürler böyle bir zamanda bunları birilerinin söylemesi lazım Allah senden razı olsun Selam ve dua ile hocam
  • 4 Yıl Önce

Zeze

Abdurrahman Bey Allah razı olsun duruşunu daim eylesin
  • 4 Yıl Önce

Halit

Güzel ve bilgilendirici bir yazı. Saygılar.
  • 4 Yıl Önce

bir dost

Kimse kadın ve erkek eşittir demiyor. Eşit haklara sahip olmalıdır diyor. Aradaki farkı anlamadımız gitti. Kafalar mı kalın, mevzu mu ince? Çözülmedi gitti.
  • 4 Yıl Önce

Mustafa

Hocam! Zeki birisiniz. Allah'ın size bahşettiği zekanızı, takipçilerinize kin ve nefret enjekte etmek yerine, onlara dostluğu, insanlığı, çevreye ve çevrelerindeki bütün canlılara hoş görü ile bakmayı öğütleseniz ne güzel olurdu değil mi??. 
  • 4 Yıl Önce

Salih

İstanbul sözleşmesi posmodern bir darbedir. Allah’ın kitabına hemde fıtrata uymuyor.
  • 4 Yıl Önce

ALY SOSYOLOG

Sayın Hocam, Kaş yapayım derken Göz çıkarttığınızın farkında mısınız acaba?Bu uslüp ile bir yere varamayız.Size göre AK parti ormanında Çakallardan başka hiç bir asil hayvan kalmamış anlaşılan.Kötüleri böyle sürekli öne çıkarırsanız iyiler de size hakkını helal etmez.Dikkat etmek lazım.
  • 4 Yıl Önce

ABC

Değerli yorumcu kardeşlerim. Mahalli şeçimlerde de Dilipak ağabey bir uyarıcı yazı yazmıştı.Böyle giderse İstanbul ve Ankara elden gidiyor diye.Ama herkes üzerine çullandı.Kimi ajansın dedi.Kimi yalaka dedi.Ama Dost olduğu görüldü.Aynı şeyleri Şevki abimizde bangır bangır bağırıyor.Allah aşkına.Bırakalım şu önyargıyı.Lanet olası Şu İstanbul Sözleşmesinden derhal çıkılmassa durum vahim.Ak partiye LGBT li sapıklar mı oy verecek? Allah aşkına sağ duyu lütfen.Herkese saygılar....
  • 4 Yıl Önce

Kaan

Aynen çok haklısınız ben kaptanım 15 temmuzda adam hem cumhurbaşkanı başdanismanlariynan konusuyor hemde yurt dışına kaçma planı yapıyor eger fotocular darbe yaparsa bunu öldürebilirmiş bu adam iş adamı kaç tane korkak sahte alıcı var akp li gibi görünüpte köşeyi dönen benakp Ak partiyi savunmaktan turizmde nerdeyse iş bulamıyorum çünkü genelde herkes chp li yada öyle görünmek zorunda Bodrum ak parti teşkilatına gittim zor durumdaydım dedim zor durumda olmasa gelmem bir dünya ak partililerin yatı var benide birine imkan varsa yerlestrin tamam dediler seni bu kanıyla ilgilenen yönetim kulumuzla mutlaka goruşturecez dediler 2 aydır hala arayacaklar 4 kere gittim hani faydam okursa bende aktif sizinle çalışırım diye bizim yüzümüze bile bakmadilar çünki bizde ne para ne pul var parayla kuru siyaset yapıyorlar ben sadece Tayyip erdoğana veriyorum oyumu yoksa teşkilatlar para pul peşinde şu an bende bir iş adamının yatında çaĺisiyorum mecburen ak partiyi kötülemek zorundayım
  • 4 Yıl Önce

Mücahid

Her fırsatta doğruları yazan konuşan kıymetli hocam Abdurrahman Dilipak a selam olsun haksızlık karşında susan dilsiz şeytandır.
  • 4 Yıl Önce

Mücahid

Her her fırsatta doğruları yazan konuşan kıymetli hocam Abdurrahman Dilipak a selam olsun
  • 4 Yıl Önce

şenay o sordugun hoca fetö olmasın

o işşin erbabı .o da senin gibi ermişlerden ,su kkatılmış sütü alan belki bulunur ama burda bulamazsın ..
  • 4 Yıl Önce

Tuba

Istanbul sözleşmesi değil mesele.Asil mesele anayasa denilen yasaların tümünün çöp olması. Allah'ın yasası dururken başka yasaları uygularsanız o pislik eşcinsel sapık çocuk istismarcısı hırsız ahlaksız şerefsiz vs...batıdan alırsanız kanunlarınızı hem dininizi önce kaybedersiniz çünkü onları veli edinmiş olursunuz, hemde aynı o topluluğa dönüşürsünüz.Bu kadar basit bu olay.Fazla şaşırmaya gerek yok.Sizler bunu elestirmelisiniz bir iki yasayı eleştirince komik oluyor.Samimi olmuyor.Onların kim olduğunu biz müslümanlar biliyoruz sizleride biliyoruz kimse numara yapmasın. ..
  • 4 Yıl Önce

Zeynel Han

Nihayet iğneyi kendinize batırdınız.Ak parti içindeki Akp lileride suçlayarak..(Karanlığın en koyu olduğu vakit aydınlığın müjdecisidir)dilerim en sık kullandığı söz,unutuldu gitti.Hala bekliyoruz aydınlığı.Bu yazınıza göre böyle bişey yokgibi.....vesselam.
  • 4 Yıl Önce

Mahmut ERKUŞ

Sayın Dilipak Nefsinin değil ahvalimizin haline tercüman olmuş.İstanbul Sözleşmesinin bu denli himayesi hayrin degil şerrin habercisi...
  • 4 Yıl Önce

Hikmet

İstanbul sözleşmesini sahiplenen akp mukafatını istanbul belediyesini kaybederek aldı. Bu ve bundan sonraki vatanın öz mânâsına uymayan uygulamaları kabullendikce açık ve net her şeyini kaybedecektir.Çünkü Kâinatın sahibini unutuyorlar.Adeleti elbette tecelli edecektir.
  • 4 Yıl Önce

FERHAT SENİN HATIRINA SON MESAJIM-şenay doğan

zamanın birinde bir adam varmış....adam ineklerinden mis gibi süt sağar satmaya çalışırmış....kapı kapı dolaşmasına rağmen o güzelim sütleri kimse almazmış....bir gün bir hocaya derdinden yakınmış hoca ona süte su kat öyle sat demiş....adam hocanın dediğini yapmış....sulu süt kapış kapış gidiyor...adam hikmetini öğrenmek için hocaya tekrar varmış ve işin aslını astarını sormuş....hoca demiş ki herkesin cebi haram doluyken senin helal sütünü almaya kimsenin gücü yetmezdi o yüzden hile yap dedim....senin de üstünden silindirle geçeceğiz diyorsunuz....türkiyenin hidayetini aşırı derecede istedim....dün rabbim mağlubiyetimi müjdeledi....bugün de habibullah akp ve yandaşları için allah onları kahretsin buyurdu....rabbimin hükmünü sordum....rabbim de allah onları kahretsin buyurdu....rabbim elbette hükmedenlerin en hayırlısıdır.....SÜTÜME ASLA SU KATMAYACAĞIM İNŞALLAH ONU EN SAF HALİYLE ARINMAYI DİLEYEN ALLAHIN MÜSLÜMAN KULLARI İÇİN MUHAFAZA EDECEĞİM....allaha emanet olun
  • 4 Yıl Önce

Kenz arayan adam

Bu kadar basit ve net. Allah razı olsun Sn. Dilipak, hislerimize tercüman oldunuz. Vesselamü ala menittebeal Hüda.
  • 4 Yıl Önce

Ferhat

Burda malesef birileri Allah in dinini yeterince tanimiyorlar. Allah bizden sadece ona kulluk etmemizi, yani onun adaletini yeryūzūnde hakim kilmamizi istiyor. Hiçbir ūmmet ne roma, ne emevi, ne abbasi, nede osmanli padişahlarina kulluk kölelik etmemeli.Allahin dini hiçbir saltanatin tekelinde değil. 
  • 4 Yıl Önce

Sami Serdar

Bizi İstanbul Sözleşmesi bağlamaz bizi milletimizin örfü ,İslam ahlakı fazileti bağlar. 
  • 4 Yıl Önce

uzman

Şenay iyi degil şenay normalde degil.şenayın aslında ne olduguda belli degil.
  • 4 Yıl Önce

Ahmed 61

Şenay hanım sen nesaçmalıyon.
  • 4 Yıl Önce

Senay Dogan‘a

Sana sorular: -Münafikmisin? -Mecusimisin? -Yahudimisin? -Hristiyanmisin? -Mecnunmisin? -Sapikmisin? -Delimisin?
  • 4 Yıl Önce

Düşünür den şenay a

Kafayı sıyırmış psikolik destek alması gereken şenay sen hangi beyninle osmanlıya laf atıyon üstelikte ....lıgın zirvesi laflar ediyon.islam sancagını yüzyıllarca dalgalandırmış islamı yeryüzübde hakim kılmak için mücadele etmiş osmanlıya olmayan.beyninle laf ediyorsun.Sen biran önce akıl hastanesine başvur
  • 4 Yıl Önce

Ahmed 61

Şenay sen iyimisin, ne saçmalıyon
  • 4 Yıl Önce

Ahmed 61

Şenay sen iyimisin
  • 4 Yıl Önce

Vatansever

Sayın Dilipak, Ülkemizin kıyıları, plajları özelleşmiş. Para vererek gireceksin denizlerimize. Sorumlular kim? 
  • 4 Yıl Önce

cetin

İstanbul sözleşmesi ve neo papatyalar. Reis seni seviyoruz az halka bak. Kurmayların aşağıya bakıyor mu. birileri halkı eziyor. tüketici hakkı diye bir şey yok ama İstanbul sözleşmesi göz bebeği olmuş. ya mağdur olan aile babaları. kamu görevlileri çeşitli sorunları görüyor mu. Fatura kime çıkacak. Vicdanımızda ayrılık olmasın
  • 4 Yıl Önce

cetin

Semra Özal'ın papatyaları ne getirdi. Ayrıca Kadem var ama örneğin abonelik şirketlerinin halkı mağdur etmelerini takip eden bir kamu görevlisi var mı. Reis'i sevdik ama Ankara İstanbul belediyeleri gitti. Neden gitti diyen yok. Halkı gören yok. İstanbul Sözleşmesi hükümetin olsun.
  • 4 Yıl Önce

Kiziroğlu Mustafa bey

Bu sözlesme fetö sözlesmesidir çok tehlikelidir ekleriyle birlikte derhal kaldırılmali  
  • 4 Yıl Önce

Dallı

Değerli DİLİPAK SEVEREK OKUYORUZ YAZILARINI.AMA BİRAZ ELEŞTİRİ DOZLARI ARTMAYA BAŞLADI.BU O TÜRKİYE YE ZARAR VE GÜRUHLARI İŞİNE YARAR.BEN BİR EĞİTİMCİ OLARAK GÖRDÜĞÜM 2002 DEN BERİ DAMLAMA SİSTEMİ İLE SORUNLARIN ÇÖZÜLDÜĞÜ.BAHSETTİKLERİN DE ÇÖZÜLÜR.ALLAH YOLLARI AÇAR SAMİMİ ÇALIŞANLARIN ÖNÜNÜ AÇAR.BİRAZ DA 2002 DEN BERİ İNKILAP NİTELİĞİNDE YAPILANLAR DA YAZILSA İYİ OLMAZ MI?
  • 4 Yıl Önce

ayşe gül

bence reisin ailesi kadem den çekilmeli
  • 4 Yıl Önce

Abdullah

Hocam kadınların erkeklerle aynı ortamda çalışması helalmidir,harammıdır.
  • 4 Yıl Önce

Muhammet Genç

" DA " YOK . A Ç T I K... Sevgil " hocam "
  • 4 Yıl Önce

şenay doğan

Osmanlı allah ve rasulünün dinini ve dünyasını yıkmış ve kendi dünyalarını inşaa etmişlerdir....onların bu binası bugün yeryüzünde meri nesli üretmiştir....yollarını izleyenler bugün elde avuçta kalan değerleri yerle bir edip üstüne kendi binalarını dikmenin derdindedir.... 
  • 4 Yıl Önce

Turgut Ertav‘a

O dedigin sureler Müslüman olmayanlar icin gecerlidir. Müslüman olanlar islamin kanununa uymak zorundadirlar. Ha simdi diyeceksinki o seriat olan bir devlette gecerlidir. O zaman sen islamin kanunlarina uyacaksin kendini zorluyacaksin, gücün yettigi kadar etrafinida zorluyacaksin. Isinize geldigi gibi surelere mana vermeyin.
  • 4 Yıl Önce

Bilal

Bu istanbul sözleşmesinin asil amacı ....... Çok haklisin kaldirilmali
  • 4 Yıl Önce

yılmaz

çalışan annelere müjde 300 avro destek.burası yeri değil ancak haberin olduğu yere yazamadım yorum alanı kapalı.bakanlığın açıklaması ile ilgili çalışan annelere para desteği veriliyor da bu çalışmayan annelerin suçu ne?
  • 4 Yıl Önce

turgut ertav

Bakara suresi,256.ayette;Dinde zorlama olmadığı heber verilmiş.Yunus suresi 99.ayette dinde zorlama yapılmaması emredilmiştir.
  • 4 Yıl Önce

Kemal Çakır

Aile yapısını dağıtmayın kadının hakkıda yeride islama inananlar için kuran da açıkça yazıyor kadının hakkıda erkeğin hakkıda bellidir şayet islam iseniz başka kanun aramayın.
  • 4 Yıl Önce

seyfi .

hocayı okurum takip ederim.ama bu yazısına üzüldüm,başkasına güç zehirlenmesi var diyor aba altından sopa gösteriyorlar diyor,sonra aynısını kendi zat-ı şahaneleri yapıyor.
  • 4 Yıl Önce

Seymen

Yorumcu efe sende .... seziyororum.!
  • 4 Yıl Önce

şenay doğan

ihsan Şenocak twit atmış....iki Müslüman genç aralarında konuşuyorlarmış....içeri bir ingiliz girmiş....gençler derhal ingilizceye dönmüş....ingiliz bunun sebebini sormuş....gençler peygamber efendimizin üç kişi bir arada bulunduğunuzda ikiniz diğerini dışarıda bırakıp fısıldaşmasın....çünkü böyle bir davranış onu üzer buyurduğunu anlatmışlar....ingiliz bu ne müthiş bir ahlak deyip iman etmiş.....
  • 4 Yıl Önce

VIJDAN DEGIL YAA HACI, VICDAN...

Önce TÜRKÇE!
  • 4 Yıl Önce

turgut ertav

İstanbul Sözleşemesi konusunda, Hüda Par ın alicengiz oyunu sizlere hiç manidar gelmiyor mu?
  • 4 Yıl Önce

şenay doğan

peygamberim bir sahabesine iyiliğn ne olduğunu anlamak için kalbine danışmasını öğütledikten sonra şöyle buyuruyor:iyilik nefsin yatıştığı şeydir...kötülük ise-insanlar fetva verseler bile-nefsi tırmalayan sinede gel-gitler/tereddütler meydana getiren şeydir... 
  • 4 Yıl Önce

Ak düşünür.

Evet sayın Dilipak sizden böyle net yazılar bekliyoruz.Ezoterik mitolojik. 
  • 4 Yıl Önce

İLBEYHAN MALKOÇ NEREDESİNİZ GÖZÜM SİZİ ARIYOR-şenay doğan

allaha emanet olun
  • 4 Yıl Önce

2. FATIH ATATÜRK!..

Ayasofya 1453 den beri hükümranligimiz altinda idi.. cami yaptik muze yaptik tekrar cami yaptik kimse mudahale edemedi, biz Türkler karar verdik, 1918-1923 tarihleri HARIÇ!. Bu tarihler arasinda Istanbul ve tabii Ayasofya Ingilizlerin denetimine gecti, taa ki Lozan antlaşmasina kadar.. 2. Fatih ulu önder ATATÜRK'ÜN SAYESINDE yine denetimimize girdi.. RUHU ŞAD OLSUN AMIN...
  • 4 Yıl Önce

DÜŞÜNÜR

Bizim asıl sorunumuz sizce bir dözleşmemi.Sözleşme iptal olursa herşey düzelecekmi..Avrupa kanunlarıyla onların yaşam ve kültürünün ürünü kanunları zaten bize ıymaz.Kaos ve sorun çıkarır..Haklının degil sadece kadın bryanının esas alınması dokunulmaz olması zaten dorunun ana kaynagıı..Yeterli gerçek dini bilgileri olmayan insanlarında kadını meta gören 3 sınıf insan sayan görüşü ve fikri sorulmayan adeta bir eşya gibi gören anlayıştada çok sorunlar var.Zaten biz iki arada bir derede kalmış özünü kimligini kaybetmiş kaybetmedede bocalayan insanlar olduk..Dini egitimdede milli egitimdede çok geri kaldık..Bence sorun burda.
  • 4 Yıl Önce

Zişan

Neden halkaları kapanmadı neden halkalarda namaz kilinmiyor ayinimi yapılacak yoksa halkalarda. Neden ismi Ayasofya hâlâ hristiyan âdeti mi yoksa. Neden iskeleler içinde kaç yıldan beri.
  • 4 Yıl Önce

Erdem

Allah sizden razi olsunn. dusuncelerimize ve dertlerimize tercuman oldunuz
  • 4 Yıl Önce

AK YANDAŞ

Benim anlamadıgım bütün olumsuzlukları bir yasaya kanuna baglamak ne kadar dogru.Tamam madem bu sözleşme bütün kötülüklerin anadı oldu akpartininde bunu iptal etmesi şart oldu.Da ondan sonra herşey düzelecek tekrar öenek kadın erkek ailemi olcaz..Bence hayır yoldan çıkmışları kanunla yasalarla yola getiremezsiniz.
  • 4 Yıl Önce

Okur

İstanbul sözleşmesi turnusol kağıdı gibi gerçekten. İktidarın nasıl bir uçtan öbürüne savrulduğunun, ülke yönetmede dirayet gösteremediğinin ispatı olacak. Güle oynaya getirdiğini, getirirken sesi çıkmayan az bir kısım radikal destekçilerinin bağırıp çağırması ile kaldıracak mı, bu bir imtihan.
  • 4 Yıl Önce

Timur

Acun Ilicali programlari hep lbgt dolu. Bu seviyesizede bir cift laf. Ayrica Koc Holding Istanbul sözlesmesini savunuyor. Islamin ve Türkün karsisinda hep bu Koc ailesi. Bunlara kim dur diyecek?
  • 4 Yıl Önce

Ali Rüzgar

Yorum morum yok. Neresini yorumlayayım. Her kelimesinin altına tek tek imzamı atarım. Önümüzdeki seçimlerde istanbul sözleşmesi iptal olunmamış olsun.. Ben yandıysam siz de yanın..
  • 4 Yıl Önce

kimse reise toz kondurmuyor dogru.onsuz iş yapan emir almayan varmı

O emir veriyor ,yetkili kurumlar suçlanıyor. baş emir vermeden ayak hareket etmez.
  • 4 Yıl Önce

alperen

Yine AK partiyi gündemden düşürüp meseledeki sorumluluğu başkalarına atan bir yazı..Ak parti sözleşmeye ilk imzayı ihlasla atan parti,şimdi kalkmasın diye yırtınan CHP..Ne garip dünya..Abi yok birbirimizden farkımız laik ve demokrat ideolojinin iki kanadıyız..
  • 4 Yıl Önce

Efe

İ.ne ler den gelecek oy gelmesin. İ.ne ler den oy bekleyen i.ne dir.
  • 4 Yıl Önce

İdris arıkan

İstanbul sözleşmesini kaldırmadan benden oy yok. bu güne kadar da bu iktidara oy verdim ama kaldırılmazsa vermeyeceğim gidip cedawcılardan alsınlar.
  • 4 Yıl Önce

Abuzar

"Ayasofya ve İstanbul sözleşmesi, bizim için bir turnosol kağıdı görevi yapıyor.. Bu vesile ile kim kimdir onu görüyor ve not(FİŞLİYORUZ) ediyoruz. Hangi partiler, hangi siyasiler, media, STK nerede duruyor {bunlar bu dünya için de ahiret için de önemli.} Kim kimle haşrolacak onu da görüyoruz bu vesile ile.. ".. Diyorsunuz.. Yahu siz Allah'mısınız haşa! Yoksa O'nun vekili harcımısın.. 18 yıl olmuş, kentleri, yeryüzünü, insanları, kamu mallarını rant için yapmalamış.. Üretim yerine tüketim teşvik etmiş..Hem faize karşı hemde 36 ay taksitli kredi dağıtıyor halife Recep'in.. İş ve istihdam üretmiyor ki köle gibi kullanacağı seçmen reaya üretiyor.. Oy almak için.. Yalan, hırsızlık, talan, yağma, işkemce, adaleti kaldırıp despot zalimliği hakm kılmış adamlar Ayasofya yı ne Allah rızası ve insanların faydası için açmadı.. Çıkarı ve siyasi hesapla açtı.. Dini, Allah çıalrı için araç edilmiş.. Sen utanmadan bu kötülük ve sahipleri ile mücadele edeceğine, bunların istismar politikasına odun taşıyorsun... Ülke batmış... Siz hangi derttesiniz..
  • 4 Yıl Önce

Polat TUNÇER

Bugünkü kokuşmuşluğu ve ahlaksızlığı İstanbul Sözleşmesine (Kadınlara Yönelik Şiddet ve Aile İçi Şiddetin Önlenmesi ve Bunlarla Mücadeleye İlişkin Avrupa Konseyi Sözleşmesi" bağlamanız çok ironik geliyor bana. Dönüp onlarca yıldır kültürel köklerimizin ve milli ve manevî değerlerimizin yok edilmesini önleme için gerekli tedbirlerin alınmadığını görmemiz ve şapkamızı önümüze alıp düşünmemiz gerekir. Sözleşmede yazanlar hayata geçmedi, hayatta yaşandığı için sözleşmeler konu edinildi. Kaldı ki, bu sözleşmeye karşı çıkmanın da bir anlamı yok. Herşeyi para gören ve parayı değerler üstünde tutan bir jenerasyonu kim yarattı...
  • 4 Yıl Önce

vatandas

eger istanbul sozlesmesinden cikilir,lbgt sapkinlik etkinlikleri yasaklanirsa emin olun ALLAH celle celaluhu,ulkemizden bir cok belayi kaldirir...
  • 4 Yıl Önce

Ayhan Sırma

İstanbul sözleşmesini bunlar ayet bellemiş anlaşılan, ak parti zaten bitik benim gibiler ak partiye değil başkanı olan başkanımız olan Recep Tayyip Erdoğan'a oy veriyoruz ak partiye verilen oylar esasında reise verilmiş oylardır, vakti gelince, (Allah ömür verirse) eşime, dostuma, anama, babama, cocuklarıma oy vermeyin derim ak parti içindeki yemiş yiyenlerin poposuna vururuz tekmeyi bu kadar basit ama bunlar kafayı İstanbul sözleşmesiyle bozmuş ne dir kardeşim ayetmi bu ayrıca adamı zorla evinden uzaklaştır, bir iki gün, bir iki sene evli kalana ömür boyu nafaka, çocuğu rehin olmaktan kurtarma, olacak şeymi bu ama maalesef İstanbul sözleşmesiyle oluyor. Devletin bekasını düşünüyorsan gavurun, fitnecilerin kurallarını Müslüman bir topluma dayatmayacaksın sonra vururlar tekmeyi tepe taklar olursun sahip çıkanında olmaz çiğ çiğ yerler.
  • 4 Yıl Önce

ismail

Türkiye Cumhuriyeti kurulmasa idi olacakları anlayabilmek için "Mondros mütarekesini" yeniden okuyalım. Osmanlıyı yıkanlara lanet, işgalden yeni bir devlet kuran şehit ve gazilere Allah'tan rahmet diliyorum. Bu Devlet kurulmasa Ayasofya ne olmuştu !!??::
  • 4 Yıl Önce

Güney Doğulu

EY MÜSLÜMANLAR NEYİN TARTIŞMASINDASINIZ ? HERŞEYİ HAŞA ALLAH'TAN C.C DAHA IYI Mİ BILIYORSUNUZ ? ÖLÇÜMÜZ KURAN I KERİM ve SÜNNET İ SENİYE OLMALIDIR. GERİSİ BOŞ. TIRNAKLARINIZLA CEHENNEM YOLUNU KAZMAYINIZ.
  • 4 Yıl Önce

Çapanoğlu

Sn. A. Dilipak... Söylediğin her sözün altına imzamı atarım. Bir Akpartili olarak bu sözleşmeden çekilmeyen zihniyeti kabul etmiyorum ve de oy verirken çok ama çok düşüneceğim belirtiyor ve dahi sandığa gitmeyebileceğimi ilan ediyorum...
  • 4 Yıl Önce

Timurlenk

Koc grubu Istanbul sözlesmesine sahiplenmis. Her halde ailesinde lgbt li cokki, savunuyor.
  • 4 Yıl Önce

Nuri karahancer

1Allahin rızasını kazanmak onun için önemli 2 oy alabilmek gayesiyle bukelemun oluşsalar, onları o makama getirenler gittiklerindetemelden kötü olurlar,bayıla hizmete dönmenin manası yok,Ak parti oy kaygılarını bir tarafa bırakıp içindeki bu cerahati atmalıdır....
  • 4 Yıl Önce

Mehmet

Kadını ilahlastiran,aileyi bitiren,erkek kadın eşitliği değil kadın ayrıcalığı olan istanbul sözleşmesi gündeme geldiğinde iktidar kanallarının hepsi kadın şiddetinden bahseder oldu.Iktidar samimi değil.Bu anlaşma kalksada hergun kendini sanatçı sayan,soyunarak metres arayan,haftada bir erkek değiştirerek çocuklarımıza kötü örnek olan sosyetik o..plarada ayar verilecek mi.Gazinoda çalışanlardan vergi alınıyor peki bu sosyetik o..vergi alınacak mi.Her erkek bunlar için bir araba
  • 4 Yıl Önce

Zasus

Bir de, şu "İstanbul Sözleşmesi" denen şeytanın tanımlasanız. Kısacık bir metin, madde madde zararlarını anlatan bir yazı kaleme alın. Hitap ettiğiniz okur çevresi malum; bunların %99'unun bu metni okumadığı aşikar. Neden önce bu metni burada yayınlayıp, taşlayın dediğiniz "şeytanı" tanımlarını sağlamıyorsunuz? Ama siz de biliyorsunuz ki, okuyan herkes "bunun neresi benim ailemi yıkacak acaba?" diye kendi kendine soracaktır.
  • 4 Yıl Önce

ZaZa

Çorbanın içine sinek düşmüş, bir çok ülke ben bu çorbayı içmem dedi ve döktü. Türkiye iştahı kabarık Kişiler çorba dökülmez nimettir, diyorlar. İşin çözümü sanırım, sineği çıkarıp çorbayı içmek. Ancak sineksiz çorba içmeyenlerde var. İkinci bir çözüm de var, ancak.
  • 4 Yıl Önce

Salim

Evlilikleri Cok guzel geciyordu , mutlu bir yasamlari vardı , taaki O kazaya kadar , adam bir tarafı felc olmustu Calisamaz bir duruma gelmisti , hanimin eline düsmüstü , iki cocugu vardı artik yarim Adamdı , Hanimı bakiyor ama iyilesme emaresi gorulmuyordu , Derken bir Gun KADIN YUO TUBDA GEZERKEN MALUM BIR HOCANIN FETVASIYLA KARSILASDI NE DIYORDU O HOCA bir erkek calisamiyorsa erkeklik vazifesini yerine getiremiyirsa Kadin bosanmakta Haklı Dinen bosanip baska biriyle Evlenebilir FIKHEN boyledir diyordu , .Kadın VIJDANIYLA FETVACI HOCANIN ARASINDA KALDI SEYTANA KAPI ARALANMISTI BIR KERE ETRAFTAKI CAHIL CUHELA KADINLARINDA LAFIYLA BOSANMAYA KARAR VERDI. ..Halbuki Kocası Onun icin her Seyi Yapmıstı evlendiklerinde Sapasaglam olan Adam bir kaza sonucu Yatalak hale gelmisti , .Su FETVAVI VEREN HOCA ACABA SENİN COCUKLARININ BASINA BOYLE BIR SEY GELSE YADA SENIN BASINA GELSE ESIN SENI ERKEKLIL ISNI YADA CALISAMIYON DIYE BOSASA YADA SENIN EVLADINI ne yapardin. ELEKTIRIK PARASINI , SU PARASINI ODEYEMIYORSA KADIN ERKEGI BOSAR DIYORSUN , PEKI BU ULKEDE VE DUNYADA BU DURUMDA OLAN YADA AGIR HASTA OLAN YUZBINLERCE MILYONLARCA KISI VAR , O zaman bu kadinlar kocalarinı bosamalimı EYYY İSMİ N İLE BASLAYAN HOCA.
  • 4 Yıl Önce

mucahid

Allah'a kafa tutan(haşa) senin yarattığın kulun dengesini bozar kendime kul köle ederim diyen Ümmetin umudu olan Peygamberimizin Hadisi şerifine nail olan Türk Milletinin neslini bozan hergün yerlerde süründüren Uyuşturucu Baronları öyle güçlendilerki şehirlerden Köylere kadar indi herkes 3 Maymun oynuyor. İnanmayan Devletin Ölen Türk Genclerini saklamak için açtığı AMATEM leri ziyaret etsin. SABIR SAVAŞ ADIM MÜSLÜMAN. Sütcü İMAM'ın torunu.
  • 4 Yıl Önce

Mustafa Uçar

Nureddin Yıldız hoca İstanbul sözleşmesini eleştirmedi diyen Salim kardeşime iddiasının aksini ispat, videoları da Google'da mevcuttur. https://www.mevzu.tv/m/yasam/nurettin-yildiz-istanbul-sozlesmesi-ni-elestirdi-h740.html
  • 4 Yıl Önce

Kocasolak

Allah senden razı olsun, milyarlarca. Hocam kadın hakkı savunmak hepimizin görevi ama kadın hakkını savunuyoruz diye insan hakkını çiğneyecek değiliz. Kadın cinayetlerinin önlenmesi için psikoloji sosyoloji ve ilahiyatçı toplum bilimcilerden oluşan bir komisyon kurup, bu işi kökünden halleden bir rapor oluşturmak gerek. Bizim insan davranışlarımıza, toplum yapımıza göre bir ÇARE üretmeliyiz. İlkokul müfredatından sosyoloji kitaplarımıza kadar ne gerekiyorsa bu komisyon raporlarına uygun hale getirmeliyiz. Başka toplumlar için yazılmış sözleşmeleri kopyalayıp uygulamak İLKELLİKTİR. Bizim akademilerimiz hocalarımız, biz bu kopyalarla yaşadıkça ne kadar BİLMSEL çalışma üretebilir ki? Hocalarımızın da önü açılsın, biz üretelim de biraz da batı bizden kopyalasın. Hani teknik teknoloji yazılım falan biraz geri olabiliriz ama, sosyal bilimlerde de geri değiliz, OLMAMALIYIZ.
  • 4 Yıl Önce

Mete

İki Mustafa’da bizimdir ....Müslüman Türk milletinin ....Hz.Muhammed Mustafa , bir de M. Kemal Atatürk ....Lanet edeni ALLAH ÇARPAR .... Ağlamak yok....
  • 4 Yıl Önce

Esin esin

Allahın rızasına uygun kararlar alınmalıdır. Kim ne demiş o ne demiş, bu söylemler insanı ve toplumları felakete sürükler.
  • 4 Yıl Önce

Rıza

Allah razı olsun sonuna kadar mücadele... Arkandayız üstad. Gençlerden üç beş oy alabilme arayışında olabilirler ama bizden yani bu zamana kadar sırtında taşıyanlardan çok zor. Sırtımız daha kaldırmıyor. Bilmem anlatabildim mi
  • 4 Yıl Önce

Yunus

Kişi başına bir yılda 25 kitap düşüyor , Japonya’da .... Türkiye’de Aynı zaman diliminde 1 kitap düşüyor , 6 yurttaşımıza ..... Dindar ve kindar neslimize ve kıymetli ebeveynlerine ..... HERKES KAFASINA SOKSUN ; İSLAMLA ,CEHALET VE AHLAKSIZLIK BİR ARADA OLMAZ .... Çalışırken Çalmayı müktesep hak görenlerin ülkesinde , müslüman mı dedi birileri.... Din başkanı Ali efendi demir kılıç değil , IŞIN KILICI ALSA NE OLUR ELİNE .... Beytüllahim’de DOĞUŞ KİLİSESİNİ CAMİİ YAPSALAR NE OLUR ..... “ Herkesin bir fiyatı vardır hoca “. hayat düsturu olmuşsa .... Pompeinin ,Sodom Gomore’nin , Lut kavminin yapıp ettiği ne varsa mevcut , fazlası da var ...,ALLAHSIZ MÜSLÜMANLIK ....Allahın değil ,Şıhların Padişahların Sultanların ,KULLARIN KULLARI ..., Müslümanlık kim. , siz kim .... Ya HIRSIZSIN, YA MÜSLÜMAN ......
  • 4 Yıl Önce

Ak parti

5 yıl sonunda Ayasofya da akabenin cenaze namazı kılınacak ve ben şahsen akabelilere hakkımı helal etmemek için orda olacam
  • 4 Yıl Önce

Ömer

cok yerinde bir yazi
  • 4 Yıl Önce

Emine Altin

Allah'a karsi olan he seyle mucadele edinki Allah yardim etsin
  • 4 Yıl Önce

Aki

Yani sayın yazar o tügva türgev ensar ve diğer destekçileri iltisak ve irtibat var hükmüyle kanuna uymasada işten atılır malına el konur yurtdışı yasağı gelir özelde bile çalıştırılmazlarmı diyorsun ben zannetmiyorum çünkü siyasal İslamcıların dışında hiç bir Allahın kulu bu kadar adaletsiz olmaz aynı suçtan güçlüyü koruyup zayıfı acımasızca ezmez o size has bir karekter saygılarımla ama ilahi adalet tecelli eder sizlerden birileri geri sizleri acımasızca öpebilir babacan davutoğlu ve belki yeni kopanlar
  • 4 Yıl Önce

Okur

Elimizde çok net bir katalizör var; kimler istiyor, kimler istemiyor. Sen onların dinlerine uymadıkça yahudiler de hıristiyanlar da senden asla memnun kalmayacaklardır. De ki: "Asıl doğru yol ancak Allah’ın yoludur." Eğer sana gelen ilimden sonra onların arzularına uyarsan, bilesin ki artık Allah sana ne dost ne de yardımcı olacaktır.
  • 4 Yıl Önce

DR. ÖMER NASUHİ BİLDİK

AKP kuruldupundan bugüne tüm hatalarının blançosunu kitap yaptırsa 20 cilt eder. Evvela kurucu kadrolar il teşkilatlarını parayı basıp satın alan siyaset esnafıydı (örn. Balıkesir). AKP mazisi MTTB, Akıncılar ve devamı emekçilerin hiçbirini kabul etmedi (Beşir Atalay, Gül, RTE, Arınç sorumlu); onların yerine Erkan MUMCU, Ertuğrul GÜNAY ve ne kadar FETÖ yakını ve istifa eden varsa; bilhassa da kapitalist müslümanları seçerek bu Dırar Partisi'ni kurdu. Ben çok eleştiri yazarım ama bu site RTE yalakası olduğundan daima sansürlemekte. Yeterli.
  • 4 Yıl Önce

Salim

NURETTIN YILDIZ HOCANIN , HIC İSTANBUL sözlesmesini feminist yasaları elestirdigini duyan varmı.Fetvalara gelince Yuo tub da orda burda bol fetva veriyor.Istanbul sozlesmesi gibi aile yikan yasalara Tek laf yok ,.Birde Hocayim diye gecinir.
  • 4 Yıl Önce

ABC

Yazar yine mayınlı tarlaya girmiş.Tebrikler.% de yüz doğru tespitler. Allah aşkına şu Akit i dinleyin.Şevki abi de sürekli uyarıyor.Durum vahim.Allah muhafaza sandık darbesi gelirse bu LANET sözleşmeden dolayı gelecek diye. Ayasofya açıldı.Allah razı olsun.Ama bu lanet sözleşmeden derhal çıkılması lazım.Derhal.... Aksi halde kaçınılmaz son olur.
  • 4 Yıl Önce

Salim

SAYIN YAZAR, .. HOCALAR SESSIZ KALARAK BIRDE YOU TUB DA ORDA BURDA KADININ BOSANMA HAKKI DIYE KISININ FAKIR OLMASINI ERKEGININ HASTA OLMASINI KADININ BOSANMASI HAKKI OLDUGUNA SOYLEYEREK YUZLERCE INSANIN YUVASININ YIKILMASINA SEBEB OLMUSLARDIR...BIR ERKEK EVLILIGINDEN BIR MUDDET SONRA HASTA OLDU DIYE KADINA BOSANMA HAKKIDIR DENEMEK Fakir oldugu icin kadin bosanabilir demek AILEYI YOK ETMEK ISTEYEN KISILERE GRUBLARIN EKMEGINE YAG SURMEKTIR Yaziklar olsun Gercegi saptiran hocalara.
  • 4 Yıl Önce

Barış

Kadın dedi akepeden önce kadının adı yoktu diye yani akepeden önce daha muhafazakardık dedi anlayana. summun bukmun umyun
  • 4 Yıl Önce

aslan akbey' e:

ben sadece 'selam ve dua ile' kısmına katılıyorum; onu da lütuf buyurduğum için; öyle notu bol bi hoca değilim ben, çakar sınıfta. (bu arada bu dua işini nasıl yapıyor onu da bilmiyorum; sallıyor öylesine de olabilir de hadi hayırlısı)
  • 4 Yıl Önce

fetösavar

abi yine mutlu olamadın be...
  • 4 Yıl Önce

Ahmed 61

Aziz kardeşim bu konuyu sizin kadar gündeme getiren olmadı,eğer bu beladan kurtulursak bunda sizin katkınız çok büyüktür,Allah sizden razı olsun sy dilipak.Bu milletin başına bugüne kadar bundan daha büyük bir bela gelmamiştirr.Gençlerin, ailelerin ne hale geldiğini gördükleri halde hala bu sözleşmeleri savunanlardan tiskiniyorum.İkinci büyük bela hertarafı kadın idarecilerden doldurdular.Peyganberimiz buyuruyorlarİŞLERİNİ YÜRÜTMEK İÇİN BİR KADIN BAŞLARINA GETİREN TOPLULUK ASLA FELAH BULMAZ (1buhari 4425). MÜHİM İŞLERDE KADINLARA BOYUN EĞMEK PİŞMANLIK GETİRİR.(Ramuz-ul ehádis 3864) Bu istanbul sözleşmesinden dolayi kirlenen toplumumuz binsenede temizlenmez....
  • 4 Yıl Önce

Mehmet Ali

İstanbul sözleşmesindeki hangi madde sıkıntılı hocam? Milleti gaza getiriyorsunuz ama sizi takip edenleden bir kişinin bile sözleşmeyi okumadığını hepimiz biliyoruz. Siz okudunuz mu, ondan da emin değilim. Yani kimsenin okumadığı bir sözleşme kaldırılırsa, aile yapısı düzelecek mi, nolacak? Kadınlara seçme seçilme hakkı vermiş Atatürk, kaldıralım mı diyorsunuz? Mahkemede kadınların tanıklığına itibar edilmesin mi? Mirasta payını eşit olarak almasın mı kadınlar. Nedir hocam derdiniz? LGBT mevzularına sığınmayın, doğrudan kadına nasıl baktığınızı anlatın. Durduğunuz yeri bilelim.
  • 4 Yıl Önce

Aslan akbey

Sonuna kadar bu yaziya katılıyorum.
  • 4 Yıl Önce

kehanet

""Onlar şerlerinden emin oldukları için dostlarını uzak tuttular. Kendilerine bağlamak için düşmanlarını yakınlaştırdılar. Yakın tutulan düşman dost olmadı. Ama uzak tutulan dostları düşman oldu. Herkes düşman safında birleşince yıkılmaları mukadder oldu" KONUYU ÖZETLEMİŞ. İşte istanbul ankara seçimleri. malumunuz kanuni 40 çeşme sularını getirdiği zaman susuzluktan kırılan istanbul a büyük bir hizmet yapmıştı. takdir bekleyen bir eda ile şeyhülislam ali camali efendinin açıklama yapmasını ister, oda; dünyanın kovduğu YAHUDİLERİ KABUL ETMEKLE VE KAPİTÜLASYONLARI VERMEKLE ÖYLE BİR BOK SIÇTIN Kİ 40 ÇEŞME SULARI 40 SENE AKSA BU BOKU TEMİZLEYEMEZ" diyerek bu yanlışları eleştiriyor. hala ümmet bu hataların bedelini ödeyip onun acısını çekiyor. o kadar çok yanlışla yapılıyor ki ayasofya yı açmak onları temizlemez ve onlara kefaret olmaz. insanın keşke o yanlışlar yapılmasa da ayasofyada açılmasaydı diyesi geliyor.
  • 4 Yıl Önce

Kasım Paşalı haci baba

Sizin hiç şüpheniz olmasınki bu akp li yöneticilerin yüzde seksenbeşi kesinlikle lanetli kahpe sapık İngiliz kahpe yahudi kahpe feto cia ajanıdırlar ve onlara çalışıyor bu lanetli kripto şeytanlar kesinlikle Haçlı sapıklara çalışıyor Kasımpaşalı hacı babanın kızı bu kafirlere çalışıyor Allah'ın dinini islamı yok sayıp sırf kafir sapıklara yol açmak için müslümanlara eziyet eden ailelerini parçalayan kafirlerin safında yer tutan bu zavallı şeytan oyuncaklarını Allah cc kesin olarak lanetlemiştir hepsinin sonu çok feci olacaktır göreceksiniz yakında .bu melunlar binlerce müslüman ailelerinin çoçuklarının annelerinin boyunlarını bükük bıraktılar Allah'ın emrine İslami nikahla uygun evlenmiş kafire göre iş yapmadığı için aile sorumlusu hapise kapatılmiş birde kahpelikle iftira atarak sabıkalıyorlar kafirlere lanetlilere sapıklara hergün zina hertürlü ahlaksızlık sapıklık serbest bunu yapanlar üç oy için hala engel çıkaranlar kafirlerin ta kendileridirler lanet onların üzerinedir kafirlerin ajanı bu itler bunu unutmasın bu devlet mutlaka islam hakimiyetine girecektir hemde münafıkların beklemediği. Yakın zamanda bu ülke münafıkların kafirlerin ajanlarının değil gerçek müslüman lar devletini alacaktır bütün kafirlerin münafıkların kafasınıda ezecektir biraz daha sabır edeceğiz ki lanetliler güvende olduğunu hissetsinler tc bütün kurum ve kuruluşlarıyla partileriyle Meclis'iyle milletinin yarısıyla lanetlenmiş pisliklerdir kafirler inkarcilardır lanetli inkarcilar ve munafıklar kimdirki müslümanlara bu kadar eziyet ediyor ... baştaki adam bozuk olursa her avam cahil insanlarda bozuk olur daha dün anıt tuvalete gidip Allah cc kasin olarak lanetlediği bir pisliği kutsayıp Allah dan rahmet diliyor halbuki o kafir olarak öldü o kafirki .kuran i mecid icin gaibten indiği sanılan doğmalara inanmıyacağız demişti . Tek çare İslami bir devletin kuruluşuna giden yolu kısaltmaktır bakalım mevlamlz ne gösterecektir...
  • 4 Yıl Önce

sayın başkan sizden rıcam pek çok yol arkadaşın sizi yarı yolda bıraktı

belki farkındasın istanbul sozleşmmesi akp bitirir.seni deyil, yapmış oldugun bütün hizmetler unutulur .niye ? en çabuk unutulan,iyiliktir.
  • 4 Yıl Önce

davinci

istanbul sözleşmesine karşı çıkanlar 15-20000 kadını parçalayıp çöp konteynırlarına ...atmak yerine elinize bıçak balta testere ...alıp pkklı öldürmeyi akıl etseydiniz pkk biterdi.karşı çıktığınız şey sizin annenize kızınıza kızkardeşinizede lazım olacağını düşünemiyormusunuz.devletolmazsa sorunu insanlar kendileri çözmeye kalkarlarsa o cezaevlerine katil kocalar psikopatlar yerine babalarınızın erkek kardeşlerinizin oğullarınızın düşebileceğinide mi akıl edemiyorsunuz
  • 4 Yıl Önce

sıla

Hiç söz DİN.LE.Mİ.YoR.LAR-din.le.me.ye.cek.ler. Haklarındaki hükmün gerçekleşmesini mi bekliyorlar? Artık çıkmaZdalar. Ne yapsalar da SONUÇ, gidiciler. Ellerini attıkları Heeer şeyi; ellerine-yüzlerine bulaştırarak gidiyorlar. İnsanımızı dinden uzaklaştırdıktan sonra GİDİYORLAR. TURİZM de=Tayland modelini kazndırdılar. ADALETt=iktidarın sopası oldu.MİLLİ EĞİTİM=öğretme(yenleri)n istihdam yeri VE GENÇLERİ zinaya TEŞVİK YERLERİ. EKONOMİ=Berat Albayrak=?. TARIMpolitikası=ÜlkeyeKITLIKgetirdi. Köyler boşaltıldı! KÖylüler şehirlere akın ettirildi. ŞEHİRLİLER şimdi KÖYLERDE yaşamak telaşında. TERSİNE GÖÇ dedikleri bu OLMASA gerek!!! Ama olan durum, BU!!! ruhLARINI, şeytana sattılar" KAYBEDEN herkes oldu... LİDER nereye güderse, sürü oraya gider. Güdüldüğümüz yer uçurummuş. Düştükten sonra farkına vardık!VArmayan salAKLAR var. onlarda artık öldükten sonra anlarlar..
  • 4 Yıl Önce

Salih

Bırak gurup başkan vekilliğini,ak partide görmek istemiyoruz yerli ve milli olmayan özlemleri.Doya doya sana kavuştuğumuza sevinemedik Ayasofya Cami Kebirim;icimizi yiyip bitiren süresiz nafakadan(camilerde bile vaiz beyler korkuyor süresiz nafakanın haram olduğunu cemaata anlatmaya,ama içkinin ,sigaranın,kumarın haram olduğunu rahatça anlatıyorlar),ruhumuzu şekilden şekile sokan evlada yabancılaştırılmadan,tek taraflı velayetten,çocuk malmıki haczinden, anayasanın 10. maddesine eklenen eklerden,6284den,nafaka artırım davalarından,adliyelerden .Yeter yeter yaşamak istiyoruz.
  • 4 Yıl Önce

bi öyle, bi böyle mi şimdiden?

Bardakçı öyle şeyler söylüyor ki hoşumuza gidiyor; sonra birden bi bakıyorsun zaaaarrrrt diye 180 derece dönmüş, başka hava çalıyor; 'haydaa, hoppalaa!' diyorsun bu sefer de. Bazen sana da öyle diyesim gelmiyor değil ha! Hiiiç güvenim kalmadı bu ceride eşrafına!
  • 4 Yıl Önce

Ferhat

Polonyanin adalet bakani Zibigiew Ziobro ve polonyadaki katolik kilisesinin önde gelen rahiplerin dūn masonik bir kurum olan Avrupa konseyinin insiyatifi kapsaminda uygulamaya konulan "istanbul konvesion",yani istanbul sözleşmesi adi altinda polonyada uygulamaya konulan sözleşmenin iptal edilmesi için talimat vermişler. Iblisin yasakli elma olarak ve ismininde AB ūlkelerine istanbul sözleşmesi olarak kabul ettirmeye çaliştiklari bu sapkin projeye karşi katolik kilisenin önde gelenlerinin duruşlarindan dolayi saygi duyuyorum. Görùnen oki polonyanin katolik kilisesinin önde gelen papazlari bizim Akp li mūslūman ve akp yöneticilerinden ve masonik sistem gūdūmùndeki din kurumu, tarikat şeyhlerinden ve onlarin cemaatlerinden daha takvalılar, zira polonyadaki katolik kilise istanbul ismisinin koyulduğu ve akp nin misyonerliğini ūstlenerek ab ūlkelerinin uygulamaya koymasi için òncūlūk ettiği bu sapkin projenin gender ideolojosi ile (cinsiyetsizlik ideolojisi) ve feminist ideolojiye dayandiği gerekçesi ile iptal edilmesini talep etmişler. Bu apaçik mūnafiklik projesidir ve proje karşisinda ūç maymuncugu oynayan din kurumlari ve tarikatler apaçik masonik sistemin gūdùmūndedirler.
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23