CHP'li İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu, göreve geldiği 2019 yılından bu yana, AK Parti tarafından başlatılan projeleri kendi projesi gibi sunarak vatandaşa hizmet yerine algı belediyeciliği yapmakla suçlanıyor. İstanbul'un parasını siyasi çıkarları uğruna reklam işlerine harcadığı iddia ediliyor. İstanbul Büyükşehir Belediyesi tarafından çeşitli tanıtım ve duyuru hizmetleri için 553,8 milyon TL harcanması ve sosyal medya platformlarında 5 adet YouTuber'a 1 günlük tanıtım ve reklam faaliyetleri için toplamda 581 bin lira ödenmesi eleştirilere neden oldu. CHP'li İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu, göreve geldiği 2019 yılından bu yana İstanbullulara kabusu yaşattı. Her fırsatta 16 milyon için çalışıyoruz diyerek algı operasyonu yapan İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu'nun vatandaşın parasının büyük bir kısmını siyasi çıkarları uğruna reklam işlerine harcadığı ortaya çıktı.