İmamoğlu yine terörden mahkum edilen Demirtaş'ı savundu!

CHP, HDP ve İP'in İstanbul adayı Ekrem İmamoğlu, terör örgütü propagandası yapmak suçundan 4 yıl 8 ay hüküm giyen Selahattin Demirtaş'ı savundu.

19 Haziran 2019 Çarşamba 07:41

CHP İstanbul adayı Ekrem İmamoğlu katıldığı bir televizyon programında "Sayın Demirtaş içeride. Sayın Demirtaş suçlu mu? Benim bildiğim mahkemesi devam ediyor. Kararı çıkmadı daha, yargılaması hala devam ediyor." dedi.

Demirtaş mahkum edildi

Gerçekte ise 5 Aralık 2018 tarihinde Eski HDP Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş, silahlı terör örgütü propagandası yapmak suçundan 4 yıl 8 ay, Sırrı Süreyya Önder ise 3 yıl 6 ay hapisle cezaları kesinleşmişti. İmamoğlu Demirtaş'ı savunayım derken rezil oldu.

Akit Youtube Kanalına Abone Ol

Haftanın Özeti

www.yeniakit.com.tr internet sitesinde yayınlanan yazı, haber, röportaj, fotoğraf, resim, sesli veya görüntülü sair içeriklerle ilgili telif hakları Uğurlu Gazetecilik Basın Yayın Matbaacılık Reklamcılık Limited Şirketi’ne aittir. Bu içeriklerin iktibas hakkı saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilmeksizin iktibas olunamaz; hiçbir surette kopyalanamaz, yeniden yayıma konulamaz.
Haber Tarihi: 19 Haziran 2019 Çarşamba 07:41

YORUM YAZ

  • Süleyman Sırrı DinçerSüleyman Sırrı Dinçer1 ay önce
    Yalancı..BAS-İT..EKREM..DEMİRTAŞ...PKK-dhkp-c..chp..NİN..ŞEFLERİ..abd-itRAİL..MAAŞLI..UÇAKLARI...YAKIN..GELECEKTE..İPLİĞİNİZ..PAZARA..ÇIKACAK...iSTANBUL..SEÇMENİ..."BİLMİYORDUM-DUYMADIM-GÖRMEDİM-KANDIRILDIM..VS.."DEME..ŞANSINIZ..YOK..HER..ŞEY..SON..GÜNLERDE..İYİCE..AÇIĞA..ÇIKTI..KENDİ..AYAĞINIZA..BİLEREK..KURŞUN..SIKARSANIZ....yıllarca..utanç..içinde..sefil..bir..hayat..sürersiniz..GELİN..ŞEREFLİ..OLUN..GEREĞİNİ..YAPIN.
  • fetösavarfetösavar1 ay önce
    böyle bi salak beylikdüzüne mütahitlik taahhütü ile karabasan gibi geldi. adam tipik akşamcı tarzı konuşuyor. bi bo. bildiği yok. bomboş ekrem. basit ekrem... inşallah sonsuza kadar susacak...yanlış anlamayın. seçim kaybetti. adam kayboldu. bu inceden beter olur. bi allahın kulu ismini hatırlamaz. demedi demeyin.
  • MehmetMehmet1 ay önce
    Artık video falan izlemiyorum yeniakit.com.tr üzerinden. Çünkü, izleyemiyorum. Saçma sapan bir Player koymuşsunuz. Video bitmeden görüntüyü kapatıyor. Hemen diğer videoya geçiyor. Zaten fare azıcık üzerine gelse video mozaiklenmiş gibi oluyor. Birşey anlaşılmıyor. Ne bu arkadaşlar? Böyle giderse, yakında haber sitesini de değiştireceğim ne yazık ki. Çünkü videoları seyretmek için başka sitelere bakmak zorunda kalıyorum nasılsa. Cep uygulamanız da berbat. Onu da bayağı zamandır kullanmıyorum. Cep telefonu için de özgün bir uygulama yaparsanız çok iyi olur. Selamlar,
  • Müslüman TürkMüslüman Türk1 ay önce
    Bu tipten kurtulmaya son dört gün kaldı.
  • YılmazYılmaz1 ay önce
    Nilhan hanım bilmemek ayıp değil,söz gümüş sükut altın derlermiş.Erkan KARASALAN - Ekrem İMAMOĞLU,Cengiz ÖZKARABEKİR - Ekrem İMAMOĞLU yazın seyreyleyin manzarayı,pardon resimleri.
  • türkiyelitürkiyeli1 ay önce
    yunanoğlu, pkk yı savunacak zaten, normaldir
  • millimilli1 ay önce
    CHP nin imamı ekrem çarkcı kemaldan daha tehlikeli çünkü tam bir takiyyeci her role giriyo oy almak için adam yasin okuyo turbeye gidiyo hdp li oluyo milliyetci oluyo pkk ya cevap dahi vermiyo hertaraftan oy almak için aynı bukelemunama bizim milletimizin çekece var çok şımardı adam 10050 oy alıyo
  • GüneyrüzgarıGüneyrüzgarı1 ay önce
    Bu ülkede her şey olunur rezil olunmaz.Devletin valisine hakaret eden zat,üstelik milyonların önünde,ortak yayında dinleyenlerin kulaklarına,gözlerine ve aklına resmen küfür ederek ben ne dediğimi biliyorum diye yalanın zirvesine oturdu.Basitlik kelimesi vurgulu olarak ancak BAS-İT'LİK diye söylenebilirken,sadece İTLİK demesine rağmen ki BAS ağzımdan çıkmadı diyor,İTLİK kelimesini iki kez tekrar etti ikisinde de mi BAS çıkmadı.Ancak iki gün sonra danışmanlarından aldığı sufle ile ben ne dediğimi biliyorum diyebildi,lakin sadece düşmanlık olsun mantığında olanlar yalanın zirvesinde ki bu şahsı öpüp koklamaya devam ediyorlar.Yeniçağ yazarı Orhan UĞUROĞLU'nun dünkü yazısını okuyan görecektir,okuyan da öncesinde mide koruyucu alsın yosa midesi bulanır,yalamalara doymamış adeta ve bunlar tarafsız basın ve basın mensupları olarak geçiniyorlar.İMAMOĞLU'nun da yalamalara doymadığı ( Kaz gelecek tavuk ne ki ) DEMİRTAŞ,BAŞKANI APONUN HEYKELİNI DİKEN ve terörist cenazesine gitmeyeni disipline veririm diyen,elli üç insanın kanı elinde olan barış,kardeşlik,demokrasi yalanlarını üfüren siyaset cambazıdır ve mahkemelerde olmasa da vicdanlarda suçlu birisidir oysa ki.Ortak yayında bizim terör gurupları ile kesinlikle işimiz olmaz dedi İMAMOĞLU,vicdan sahibi insanlar kendi kendilerine sorsun bakaIım heykelini dikmek istediği kişi kim,parti vekillerinin katılmadığında disipline vereceğim dediği cenazeler kimlerin,Biz sırtımızı devlete ateş eden her türlü örgüte dayıyoruz diyen,aracında terörist ve mühimmat taşıyan,PKK sizi tükürüğü ile boğar,o keleşleri size çevirmesini biliriz ifadeleri hangi parti mensuplarına ait,en önemlisi Ey kemalistler,Atatürk kırmızı çizgimiz diyen ve bu konuda daha bir çok görüşü,tabusu ve değişmez kuralı olanlar,Mustafa Kemal'in askerleriyiz diye kendini kandıranlar,şu an DEMİRTAŞ'ı yalamakla meşgul olan İMAMOĞLU'na sorarmısınız " MUSTAFA KEMALİN ASKERLERİYMİŞ,GENERALİ OLSANIZ NE YAZAR İT SÜRÜLERİ " diyen zat hangi partide siyaset yaptı acaba,Kefere Kemal diyen hangi partinin içerisinde,bu zat-ı KILIÇDAROĞLU neden partiye almış,Birgül Ayman GÜLER'den okuyabilirler,yukarıdaki diğer ifadeler PKK'ya olan desteği kanıtlamıyor mu,YPG terör örgütü değil,vatanını savunan bir oluşumdur ( K.K ) ve bu konuda daha bir çok ifade,neymiş bizim terör örgütleri ile kesinlikle işimiz olmaz,İMAMOGLU'na değil akıl sahipleri kendine sorsun cevap orada.
  • KartalKartal1 ay önce
    Yargıtay safhası da sonuçlanmışmı kim nederse desin kardeşim hdp kime destek veriyorsa o kazanıyor binali geç kaldı bu kaybettiği 3. Belediye seçimi olacak inşallah
  • AHMET AHMET 1 ay önce
    Sizce bilmeden mi söyledi bence bilerek söyledi.Müslümanız kardeşiz demeyen bizim vaktiyle yaptığımız ve şimdi döndüğümüz hatanın aynısını yapan ırkçı kürtlerin (dindar dinsiz farketmez dindarda olsa her iki tarafta hala ırkçılıktan kurtulamayan kardeşlerimiz var veda hutbesine bir bakın kardeşim gavur bölmüş yuttuğunu yutmuş yutamadığını bölmeye çalışıyor zaman ulusal devlet zamanı değil menfatçi beşer tabakaları kendi menfaatleri için hala bu işleri kullanıyorlar) oyları için konuşuyor.
  • ihsanihsan1 ay önce
    yalanoğlu ekrem lafda çok usta demirtaşı kend,i otel hainliğini çok iyi gizlemesini biliyor milleti kandırıyor
  • NİLHANNİLHAN1 ay önce
    dün akşam katıldığı programda ki sunucunun 2013 yılında kiminle resmi var :)))))hemde pensilvanya da buradada değil :)))))YAYINLAR mısınızzz ve bu adamın 1 tane yaaaaa 1 taneeeee fetöyle resmi yokkkkk
  • kmlkml1 ay önce
    başkan aponun heykelini dikeceğiz diyen bir herifi mahkeme suçlu görmese bu abi övgüler dizecek ...
  • SeyirciSeyirci1 ay önce
    Ben de seyrettim, razil olan FETÖ ziyaretçisi Şebnem Bursalıdan başkası değildi. Her ne kadar adamı rezil etme umuduyla TRT'ye çıkarmış olsalar da, bırakın rezil olmayı adam tavan yaptı.
  • BAHABAHA1 ay önce
    birileri şuna AKP ve taraftarları bidon kafalı değil..sana anlatılanlar yanlış falan desin...herkesi salak sanmasından bıktık artık...yalanlarınıda bir kenara bıraktık...sürekli T.C.. düşmanlarına göz kırpmak da nedemek
  • BaybarsBaybars1 ay önce
    Chp iste sırf bu pkk seviciligi din düsmanligi yüzünden kaybetmeye mahkumsun
  • oğuzoğuz1 ay önce
    chdp adayı zaten rezilin önde gideni.
  • HakanHakan1 ay önce
    Astsubayımızın Yola döşenen patlayıcı ile şehit edilen eşi ve bebeği Bedirhan’ ın ne diyeceksin mahşer günü. Sizde hic vicdan yok mu be adam?
  • özgürözgür1 ay önce
    millet maddi sıkıntı içinde, yuksek fıyatlar alım gücü düştü geçim derdi var vergiler faturalar yüksek.... maaşlar yetmiyor sosyal harcama yapamıyoruz böyle bir ortamda kim çıksa kurtarıcı görülür bu tür açıklamalarda kimseyi etkilemez...
  • YıldırımYıldırım1 ay önce
    tamam.oraya gazeteci olarak çıkan iki kişi sizin bu yazdığınızı neden bilmiyordu.yüzüne neden vuramadılar.buradan yazsan ne olur akit.adam trt,den salladı bunu rating tavan.

Günün Özeti

Günün Karikatürü

21 Temmuz 2019