• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Hepsiburada Türkiye’nin en çok tavsiye edilen "E-Ticaret Markası" oldu

Hepsiburada, bağımsız araştırma kuruluşu FutureBright’ın gerçekleştirdiği ve "E-ticaret NPS (NetPrompterScore/Tavsiye Etme Skoru) Araştırması" sonuçlarına göre, "Türkiye’nin en çok tavsiye edilen e-ticaret markası" oldu.

Yeniakit Publisher
2022-05-13 17:28:00 - 2022-05-13 17:29:09
Hepsiburada Türkiye’nin en çok tavsiye edilen "E-Ticaret Markası" oldu

2022’nin ilk çeyreğinde tekrarlanan bağımsız araştırmakapsamında 5.400 kişiyle anket çalışması gerçekleştirildi. Çalışma sonucunda Hepsiburada, ürün ve hizmet kalitesi ve sağladığı deneyimle müşterilerin çevrelerine en çok tavsiye ettikleri e-ticaret markası oldu.

Tüm dünyada markaların müşteri deneyimi için takip ettiği önemli bir metrik olan NPS skoru; bir markanın müşteri odaklılığı, sağladığı memnuniyet, kampanyaları, ürün kalitesi gibi konuların toplam bir sonucu olarak ortaya çıkıyor. Araştırmaya katılan müşterilerin, markalara bağlılıkları ve ürün ve hizmetleri kullanırken yaşadıkları deneyimin kalitesini ölçümlemek üzere markayı çevrelerine, arkadaş ve yakınlarına tavsiye etme istekleri ve dereceleri ölçülüyor.

Müşterilerinin hayatını kolaylaştırmak için sunduğu ve Türkiye’de ilk olan servislerle dikkat çeken Hepsiburada, sektörde ilk kezsunulan “Yarın Kapında”ile siparişleri 24 saat içinde adrese teslim ederken, “Kapında İade” ile de iade edilmek istenen ürünü randevu ile kapıdan teslim alarak hızlı, kolay bir iade hizmeti sağlıyor.Hepsiburada, kısa bir zaman önce sunduğu “Güvenle Kapında” servisiylede taşınması güç ve riskli olan beyaz eşya ve TV gibi büyük ebatlı ürünlerievlerinin içine kadar getirerek güvenle teslim ediyor.

Hepsiburada’nın“E-ticaret NPS liderliği” başarısıyla ilgilimutluluğunu dile getiren HepsiburadaCMO’su Ender Özgün, “Türkiye’nin en çok tavsiye edilen e-ticaret markası” olmaktan dolayı çok mutluyuz. Türkiye’nin Hepsiburada’sı olarak, önümüzdeki dönemde de müşteri deneyimini merkeze alan felsefemizle, Ar-Ge ekiplerimizle birlikte projeler üretmeye, en yeni teknolojileri etkin şekilde kullanarak hizmet kalitemizi daha da ileriye taşımaya devam edeceğiz. Milyonlarca müşterimizin ve on binlerce iş ortağımızın markamızı her gördüğünde “İyi ki varsın Hepsiburada” demeleri için var gücümüzle çalışmayı, onlara kolaylık sağlamayı ve Türkiye için değer yaratmayı sürdüreceğiz.” dedi.

Türkiye’de dijital dönüşümün lider oyuncularından biri olarak, 20 yılı aşkın tecrübesiyle, 32 farklı kategoride, 90 milyondan fazla ürünümüşterileriyle buluşturan Hepsiburada, kurulduğu günden bu yana on binlerce işletmenin büyümesine de katkı sağlamaya devam ediyor. Hepsiburada aynı zamanda çatısı altında bulunan HepsiJet, Hepsiburada Express Market, Hepsipay, HepsiAd, Hepsiburada Seyahat, HepsiGlobal gibi marka ve hizmetlerle müşterilerinin hayatın her alanında birçok farklı hizmete ulaşmasını sağlıyor.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23

Bip İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23

Bip İhbar Hattı

Yaay İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23