• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0
5
Yeniakit Publisher
Tarih verildi, fişi çekiliyor! Türkiye’nin en çok satan otomobili artık üretilmeyecek

Haber Merkezi Giriş Tarihi: Güncelleme Tarihi:
Tarih verildi, fişi çekiliyor! Türkiye’nin en çok satan otomobili artık üretilmeyecek

Türkiye'nin en çok tercih edilen otomobil modelinin üretiminin 2026 haziranına kadar sonlandırılacağı ifade edildi.

#1
Foto - Tarih verildi, fişi çekiliyor! Türkiye’nin en çok satan otomobili artık üretilmeyecek

Tofaş CEO'su Cengiz Elordu, Türkiye'nin en çok tercih edilen otomobil modeli Fiat Egea Sedanın üretiminin 2026 yılının haziran ayına kadar sonlandırılacağını duyurdu. Şirketin Bursa'daki fabrikasında üretilen ve 40'tan fazla ülkeye ihraç edilen Egea Sedan'ın üretiminden boşalacak kapasite, yeni bir modelin devreye alınmasıyla değerlendirilecek.

#2
Foto - Tarih verildi, fişi çekiliyor! Türkiye’nin en çok satan otomobili artık üretilmeyecek

Tofaş CEO'su Cengiz Elordu, gazeteci Emre Özpeynirci'nin sorularını yanıtladığı yayında, 2015 yılından bu yana 700 bini aşkın satış rakamına ulaşan Egea Sedan modelinin üretiminin sonuna gelindiğini belirtti.

#3
Foto - Tarih verildi, fişi çekiliyor! Türkiye’nin en çok satan otomobili artık üretilmeyecek

Türkiye'nin en uygun fiyatlı otomobili unvanını taşıyan Egea için Elordu, "Üretime ilişkin kararımızı kısa süre içinde alacağız. Eğer uzatma kararı çıkarsa, bu en fazla altı ay olur. Ancak 2026 itibarıyla Egea'ya veda edeceğiz" dedi. Elordu, üretim hattında oluşacak boşluğun yeni bir modelle doldurulacağını da açıklayarak, "Müşteri alışkanlıkları artık sedan modellerden SUV araçlara kayıyor. Egea'nın başarısı doğru ürünün doğru fiyata sunulmasından kaynaklandı.

#4
Foto - Tarih verildi, fişi çekiliyor! Türkiye’nin en çok satan otomobili artık üretilmeyecek

Yaklaşık 10 yılda 700 bin satış, 1 milyon 350 binlik toplam üretimin içinde çok büyük bir başarı. Bu da Türkiye'de doğru modelle aynı başarıyı yeniden yakalamanın mümkün olduğunu gösteriyor" ifadelerini kullandı. Tofaş CEO'su, yeni dönemde müşteri beklentilerini merkeze alan, SUV segmentine yönelen stratejik bir dönüşüm planladıklarını da vurguladı.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23