• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0
6
Protein zengini 5 besin

2021-11-25 20:01:58
Protein zengini 5 besin

İnsanların hem yaşam standartlarını yüksek tutması hem de bağışıklık sistemini güçlendirmesi için protein içerikli beslenmesi gerekir. Bağışıklık sistemini güçlendiren protein vücut direncini arttırır ve kış hastalıklarına karşı korur. İşte sofralarımızdan eksik etmememiz gereken 5 protein deposu besin...

#1
Foto - Beyaz Et Kırmızı ete göre beyaz et yüzde 10 fazla protein içerir. Hindi eti, tavuk ve Balık eti yüksek protein içeren beyaz ete en iyi örnekler. Beyaz et kırmızı etten daha az yağ içermesi bakımından da uzmanlar tarafından önerilen besinler arasında bulunuyor.

Beyaz Et Kırmızı ete göre beyaz et yüzde 10 fazla protein içerir. Hindi eti, tavuk ve Balık eti yüksek protein içeren beyaz ete en iyi örnekler. Beyaz et kırmızı etten daha az yağ içermesi bakımından da uzmanlar tarafından önerilen besinler arasında bulunuyor.

#2
Foto - Yumurta Sporcuların vazgeçemediği besinlerin başında gelen yumurta protein zengini besinlerden biri. 2 adet yumurta beyazı içerisinde yaklaşık olara 13 gram protein bulunuyor.

Yumurta Sporcuların vazgeçemediği besinlerin başında gelen yumurta protein zengini besinlerden biri. 2 adet yumurta beyazı içerisinde yaklaşık olara 13 gram protein bulunuyor.

#3
Foto - Kırmızı Et Kırmızı et, ortalama olarak 100 g için 20-24 g protein içerir. Pişmiş kırmızı et, her 100 g için 27-35 g protein içerir (pişmiş ağırlık). Kırmızı et, özellikle çinko ve demir gibi önemli bir mineral kaynağıdır. Kırmızı etin tek dezavantajı kolesterol içermesi. Bu nedenle kırmızı eti dikkatli tüketmekte fayda var.

Kırmızı Et Kırmızı et, ortalama olarak 100 g için 20-24 g protein içerir. Pişmiş kırmızı et, her 100 g için 27-35 g protein içerir (pişmiş ağırlık). Kırmızı et, özellikle çinko ve demir gibi önemli bir mineral kaynağıdır. Kırmızı etin tek dezavantajı kolesterol içermesi. Bu nedenle kırmızı eti dikkatli tüketmekte fayda var.

#4
Foto - Yoğurt Severek tüketilen gıdalardan biri olan yoğurdun 150 gramında 15 gram protein bulunuyor. 1 kase yoğurtta yaklaşık olarak 9- 10 gr karbonhidrat, 6 gr protein ve 6 gr da yağ bulunur.

Yoğurt Severek tüketilen gıdalardan biri olan yoğurdun 150 gramında 15 gram protein bulunuyor. 1 kase yoğurtta yaklaşık olarak 9- 10 gr karbonhidrat, 6 gr protein ve 6 gr da yağ bulunur.

#5
Foto - Süt Vücutta karbonhidratlardan ve yağlardan enerji üretilmesinde görev alır. Kas ve kemiklerin gelişiminde önemli besinlerden olan süt hayvansal protein gıdalarının temelini oluşturuyor. Bir fincan sütte yaklaşık 10 gram protein bulunuyor.

Süt Vücutta karbonhidratlardan ve yağlardan enerji üretilmesinde görev alır. Kas ve kemiklerin gelişiminde önemli besinlerden olan süt hayvansal protein gıdalarının temelini oluşturuyor. Bir fincan sütte yaklaşık 10 gram protein bulunuyor.

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23

Bip İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23

Bip İhbar Hattı

Yaay İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23