THY - Yeni Havalimanı Promosyon - Kıbrıs Bakü

Uykunun gelmesine sebep olan durumlar nelerdir?

Yiyecekler: Uykudan 1-2 saat kadar önce yenilen yemekler uykunun gelmesini sağlamaktadır. Bunun için özellikle yoğurt, muz, papatya çayı, ılık süt, bal, patates, yulaf unu ve badem gibi besinler tüketilmelidir.

Kitap okumak: Yatakta kitap okumak gözlerin kapanmasına ve dolayısıyla uykuya dalınmasını sağlamaktadır. Bu seçenkte uykuya dalınması garantili bir durumdu.

Duş almak: Ilık bir duş almak derin bir uykuya dalınmasını sağlamaktadır.

Sıcak bir yerde yatmak: Uykunun gelmesi için sıcak bir yerde uyumak en etkili çözümlerden birisidir.

Ders çalışmak: Uzun süre ders çalışmak uykunun gelmesini sağlamaktadır.

Ağlamak: Üzüntüden bitap düşmüş birisinin uykuya dalması çok kolaydır.

Klasik müzik dinlemek: Dinlendirici bir özelliği bulunan klasik müzik, uykunun gelmesini sağlamaktadır.

Karanlıkta televizyon izlemek: Uyku getirmek için ideal yöntemlerden biridir.

Saçlarınızın okşanması: Huzur verici bir etkiye sahiptir. Bu sebeple uykunun gelmesini kolaylaştırmaktadır.

Bilgisayar başında vakit geçirmek: Uzun süre bilgisayar başında durmak uykunun gelmesine sebebiyet vermektedir.

Dua etmek: Yatağa girdiğinizde dua etmek huzurlu bir şekilde uyumayı sağlamaktadır.