Yine çok tartışılacak sözler: İnşallah Cumhurbaşkanı Yardımcısı olur…

Melih Gökçek, Habertürk TV'de katıldığı programda yine ilginç açıklamalar yaptı. Gökçek, "Ben Sayın Bahçeli'nin inşallah, Sayın Cumhurbaşkanı'nın yardımcısı olmasını, özellikle milli birlik açısından çok önemsiyorum" dedi

Yine çok tartışılacak sözler: İnşallah Cumhurbaşkanı Yardımcısı olur…
Eklenme: 18 Mart 2017, 12:59

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek'in televizyon programında yaptığı açıklamalardan dikkat çeken bölümler şöyle:

'MELİH AZ BİLE YAPMIŞ DEDİLER'

Tepki koyanlara bakıyorum hepsi benim inandığım şeylere karşı koyan kişiler. Onun için ben doğru yolda olduğumu düşünüyorum. Benim partimin içerisinde özellikle cumhurbaşkanımızın otoritesini yok etmek isteyen, doğrucu Davutluk yapan bi takım tipler var. Ben bunların evvelini bildiğim için hiç çekinmeden tavır alıyorum. Zaman zaman partinin içerisinden 'Melih bunu neden yapıyor' diyenler cıktı. Zaman geçtikçe 'Melih az bile yapmış' dediler.

'BİZ KENDİ LOBİMİZİ FETÖ'CÜLERE KURDURMUŞUZ'

Avrupa'da bize bu kadar yüklenilmesinin altında yatan doğrudan doğruya FETÖ'cüler. Bizden kaçanların çoğu Almanya ve Hollanda vatandaşlığı aldı. Bunlar belirli kişilerin çevresinde danışmanlık yapar hale geldiler. Bakın bugün resimleri çıktı. Wilders'in de aynı şekilde en önde gelen danışmanlarından birisi FETÖ'cü. Şu an hala oradaki bazı medya kuruluşlarına para akıtıyorlar. PKK'lıların da yardımcı olduklarını söylüyorlar. Bana gelen istihbarat bu şekilde. Avrupa'daki bütün bu hareketi FETÖ'cüler idare ediyor. Biz kendi lobimizi FETÖ'cülere kurdurmuşuz. Şimdi peki nedir bunların amacı? Bunlar Türkiye'de kaybettiler. Tek ümitleri suikast. Onu da beceremediler ve şimdi Avrupa'yı bize düşman etmek istiyorlar. Çıkarları bu."Hayır diyenlere terörist diyemeyiz" "Hayır diyenlere terörist diyemeyiz ama her terörist Hayır diyor. PKK, FETÖ, DHKP-C hepsi Hayır diyor. En azından bu Hayırcıların arasında bulunmamak gerekiyor.

'AMERİKA'DAN GELEN GAZETECİLER'

Bunlardan biri yazmış 'Bizi kapalı odaya kapattılar.' Kapalı oda dediği home sinema. 15 Temmuz'u seyrettirdim. Bazıları o kanlı sahnelerden bile iğne ucu kadar etkilenmediler. Yüzlerine baktım bazıları gülüyorlardı yemin ediyorum. Sonra bitti dedim. Soracağınızı sorun. Suriye'deki durumu sormaya başladılar. Ben dedim ki; "DEAŞ'ın Obama ve CIA tarafından kurulduğunu, Clinton'un bunu desteklediğini Trump 3 ayrı yerde söyledi." Trump böyle söylüyor dedim. Bir tanesi 'Siz buna inanıyor musunuz?' dedi. Ben de 'Koca ABD Başkanı yalan mı söyleyecek?' dedim. Bunların kimisi bozuldu.

'İNŞALLAH BAHÇELİ CUMHURBAŞKANI YARDIMCISI OLUR'

("Bahçeli'yi başkan yardımcısı olarak görmek istediğinizle alakalı bir durum olabilir mi?" sorusu üzerine) Kaideyi soruyorsunuz. Kaideyi söylüyorum. Zaten ilk başta ben söyledim. Dikkat ederseniz, ben Sayın Bahçeli'nin inşallah, Sayın Cumhurbaşkanı'nın yardımcısı olmasını, özellikle milli birlik açısından çok önemsiyorum. Hatırlar mısınız? Sizde de söyledim. İnşallah MHP ve AK Parti seçimlere de birlikte girerler. Birlikte yürürler. Olmaması için bir neden yok. Her zaman işbirliğinin olması lazım. Tekrar söylüyorum partimin içerisinde nüans farklarımın olduğu bazı arkadaşlarım var. Sayın Bahçeli ile bir arada olsak, bazı nüanslarda farklı olsak ne olacak? Dikkat edin milli meselelerde ve en önemli meselelerde aynı düşünüyoruz.

 
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Dürüst olun

Herkes farklı amaçlarla hayır diyor sizde biliyorsunuz. Ama işinize böyle geliyor. Pkk doguda millete zorla hangi partiyi istiyorsa ona oy verdirmek icin butun cirkeflikleri butun zorbaliklari yapiyordu secim zamanlarinda. Bi yerden tanidik geldimi bu hareket tarzi size. ....Malimizdan canimizdan oyumuzdan emin olamadigimiz bi hale geldik.

Cevapla

Omer samil

Yeni sistemle birlikte Cumhurbaskanligi seciminde reise , milletvekili seciminde mhp ye oy atacak % 15 akpli var . Birlikte iyi sallayacagiz hainleri izlemeye devam edin .

Cevapla

Ülkücü

Siz hikaye dinlemeye alisiksiniz zaten biatçisiniz kafa kullanmazssiniz belkide bos oldugundandir beka der inanirsiniz hayir der alkislar evet der gene alkislar auuuu diye ulursunuz firildaktan ülkücü olmaz sözünü yiyenden de olmaz aklim beynim var çok şükür sorgulyyorum hiçbir ülkücü federasyona evet demez kendi eliyle mhpnin yok olmasina izin vermez.gecen referandumda hayir dedik hakli ciktik bu referandum da da hayir diyecegiz evelallah.

Cevapla

Yazıklar Olsun!

Satılık Bahçeli yapmışlar.. Ulan bir yardımcılık için 3-5 bakanlık için uğruna canlar verdiğimiz MHPnin durumuna bak. Yazıklar olsun sana Bahçeli yazıklar olsun 

Cevapla

Milletin sözcüsü

Ülkücü ismini sen FETOCU diye değiştirsen...çünkü ülkücülüğün ne demek olduğunu herkez iyi biliyor.

Cevapla

Ademoğlu

Rambonunda yalama olmuşu varmış.

Cevapla

Zülfikar Hayber

Hepsi güzelde şu doğrucu Davut kısmını anlamadım doğru söylüyorsa Neden tehlikeli Başkan doğrulardan hoşlanmıyor mu? Başkanı gerçekten seviyorum. Ama haşa bir peygamber değil yani hata da günahta ona da mahsus... Bazen başkan çıkıp hata yaptım diyebilmeli özür dilemeli ve yine yoluna devam etmeli millete kızmayı bıraksın

Cevapla

Ebu enes

Allah oy kullanıp başlarına lider edinenleri Onun yasalarını kanunlarını begenmeyip kendi heva ve hevesine göre kanunlar cikaranlari ıslah etsin

Cevapla

Özcan

Sayın Gökçek'in bu fikrini destekliyorum .sayın Devlet Bahçeli yi Başkan yardımcısı olarak görmek isteriz.

Cevapla

Bir ülkücü

En büyük davaMukaddesat ve vatandır. Gerekirse can canan makam mevki feda edilir.basiretibağlı feraseti kapalı kafatasçı zihniyetlerbunu anlayamazlar . bahçelinin merdane yedi Düvel tabir edilen küffar ve zındık ordusunun karşısında dikilmesi taktire sayan değil oglemi. Bu masallar ve hikayeleri coooooook dinledik

Cevapla

cccihaddd

Olacak zaten siyasi mesajlar siyasi gidişat bunu gösteriyor. Birlik beraberliği bu şekilde taçlandiracagiz.

Cevapla

Hasan YILMAZ

İyi olur.

Cevapla

Sina SALIK

Türkiye'nin problemi solculardır.Özellikle çözüm süreci safsatasından kurtulduk bir daha da öyle günler göstermesin Allah.Son 10 senede Akp'deki solcular kadar bu ülkeye zarar veren başka bir kesim olmamıştır.Fetö bunlarla Akp'den önce de birlikteydi şimdi de birlikte.Burası bir Türk devletidir.Türkçe olimpiyatlarına aldanmayın fetö Türklük ve İslamın bir numaralı düşmanıdır.Pkk'yı direk destekleyen hatta birlikte yöneten bir örgüttür.Atatürkçülerin arasında da kemalizm adı altında solculuk pompalarlar.Atatürkçü görünümlü solcuların (kemalistlerin) direk fetöcülerle bağı var bence.

Cevapla

Turan

CHP ve hdp ile koalisyon kurmadı diye birileri kuyruk acısı çekiyorsayın Bahçeliakıllıbilge insan önce ülkem milletim en son partim ve ben diyen değerli insan birlikten güç doğar kripto laraklınıpensilvanya ya kiraya vermiş

Cevapla

Turan

Melih başkan ınşallah ..EVET EVET EVET

Cevapla

R kocak

CokiyiolurAllahyardimetsin

Cevapla

Eren

Bahceli'ye davasini sattı diyenler fetocu alcak Akşenerı destekleyen hainlerdir.

Cevapla

Mustafa kuncu

Seni .. mu gönderdi onun sesi gibisin

Cevapla

Bir Akinci

Her zaman tefrika cikarip arkamizdan vuracak gibi davranislarda bulunuyor. İnsallah ben yaniliyorumdur. Reisin dedigi gibi bir olmamiz diri olmamiz iri olmamiz buyuk Turkiye hedefine varmamizda zamani kisaltacaktir.

Cevapla

Ülkücü

Davasini makam mavki için satanlardan ülkücü olmaz yaninda da ülkücü bulamaz devlet bahçeliyi tanimiyoruz artik

Cevapla

jurnalecevap

aslına dönen kim herkes biliyor.umarım mhp ye oy verip baraj altı bırakmazsınız.gidip ampüle basarsınız gerçi.yorumunuzdan belli.

Cevapla

sarp

iyi olabilir neden olmasın.

Cevapla

allahkolu

Dogrosu ikinci BASKAN daha isabetli allah kprusun birisine bir sey olursa degeri hemen kesintisiz yola devam eder allah ikisini uzun umur versin boyle vatan evladlarinacan kurban

Cevapla

Jurnal

MİLLİ BİRLİK,BERABERLİK AÇISINDAN ÇOK ÖNEMLİ...BAHÇELİ ASLINA DÖNDÜ ARTIK...ASILSIZ LİMANLAR BARAJ ALTINA GÖTÜRÜYORDU NERDEYSE MHP mizi....

Cevapla

Şevket çelik

Melih gökçeğe katılıyorum gönlümüz bahçelinin başkan yardımcılığı inşallah öyle olur.

Cevapla

Enes

Şu adamı susturun lütfen en azından 16 nisana kadar yarar değil zarar veriyor yalakalık hadsizlik iftarcılık fitnecilik hepsi bu adam ve oğlunda bulumamaktadır reisten sonra Allah bunların şerrindan korusun bizi akit bu adamı kale alma yeter muhafazakar kesimdeki imajına zarar verebilir

Cevapla

Levent 15

İNŞALLAH!BU SOYSUZ VATAN HAINLERI NASIL Kİ HEP BERABER SALDIRIYORLAR,MİLLET DE TOPYEKUN CEVAP VERMEK ZORUNDADIR!SEN-BEN KAVGASI BİZİ YETERİNCE YORDU!

Cevapla

rambo

Yav Melih abiciğim seni seviyorum, ailecek seviyoruz ama bir Belediye Başkanının ülke geneline ait gündemle, siyasetle uğraşmasını da garipsiyoruz.

Cevapla