Uluslararası ajanslar ‘acil’ koduyla duyurdu! Rusya’dan beklenmedik hamle!

Uluslararası haber ajansı Reuters'ın iddiasına göre, Rusya, terör örgütü PKK'nın Suriye kolu YPG ile anlaşarak, bu ülkenin kuzeyinde üs kuracağı iddia edildi

Uluslararası ajanslar ‘acil’ koduyla duyurdu! Rusya’dan beklenmedik hamle!
Eklenme: 20 Mart 2017, 17:17

Uluslararası haber ajansı Reuters'ın iddiasına göre, Rusya, terör örgütü PKK'nın Suriye kolu YPG ile anlaşarak, bu ülkenin kuzeyinde üs kuruyor.

Reuters, iddiasını, ajansa yazılı açıklama gönderen bir YPG sözcüsüne dayandırdı.

YPG sözcüsü Redur Helil, Suriye'nin kuzeybatısındaki Afrin'de kurulan bu üs hakkında, "Terörle mücadele için işbirliği çerçevesinde gerçekleşiyor" iddiasında bulundu. PKK'nın Suriye uzantısı YPG'nin sözcüsü Helil, "Anlaşma, güçlerimizi modern savaş için eğitmeye yardımcı olmak ve Rus güçlerle doğrudan bir bağlantı oluşturulması çerçevesinde olacak" dedi. 

Helil, Rusya ile varılan anlaşmanın Pazar günü sonuçlandığını ve anlaşmanın bir parçası olarak Rus güçlerin YPG'ye askeri eğitim vereceğini öne sürdü.

YPG sözcüsü, Rus askerlerinin hali hazırda zırhlı araçlarla Afrin'e ulaştığını söyledi.

 
Haber Tarihi: 20 Mart 2017, 17:17
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Diriliş

Evet Türkiye ile uğraşmak kendi ayağına kurşun sıkmak tır

Cevapla

Yusuf kaya

Sen bilerek mi konusuyorsun anlamis degilim.1.si Rusya ile dostuz düşman degil.2.si abd ile dusman olmamizin sebebi suriyede ypg ye verdigi destekden dolayidir.yani biz abd ile kotuyuz diye abd ypg ile dost olmadi onlar zaten dostlardi ve onlar dostluk yapiyorlar diye abd ye dusman olduk.Biraz gundemi ve oncesinde gelisen olaylari gozlemle bence kardeşim

Cevapla

osmanoğlu2023

geçende rusyaya giden ingiltere dişişleri bakanıilebunu müzamere etmişler demekki hainoğlu boş durmuyor..!

Cevapla

Ali

Ypg sözcüsü kim la hayırdır

Cevapla

Hasenen al muhiddin

Devlet memfaat ama dinimizin geregi ve emirleri

Cevapla

Beytullah

Sen reisden daha mi iyi biliyon.hele bi dur. Vardir reisin bir bildigi

Cevapla

erdoğan

onlar geldikleri gibi giderler .ama şu gerçeği unutuyorlar bu mahalle enindede sonundadabizim .ve bizim dediğimiz olacak ittihadı islam bu emperyalistişgalin, panzekiridir ...

Cevapla

Furkan ...

Afedersiniz ama "Yüz verme yetime döner....  bilmiyorum ama biraz uyanık olun uyanık!!! Bizim ne zaman kafirden dostumuz olmus,??? La havleee!!!!!!

Cevapla

HÜSEYİN

NE YAPARLARSA YAPSINLAR BİZ BİR VE BİRLİK OLURSAK... ALLAH BİZİMLEDİR BU ASİL VE ADİL MİLLETİMİZE ALLAHIM ÖYLE GÜÇ VERİRKİ AZERBEYCAN PAKİSTAN MÜSLÜMANLAR BİRLİĞİ DÜNYANIN EN BÜYÜĞÜYÜZ.... YAKINDIR... HAYAL DEĞİL UYUMA BUNUN İÇİN ÜZERİMİZE GELİNİYOR....

Cevapla

Hilmi

Korkarım Bence Abd-Rusya gizlice anlaştı burada bir Kürt devleti eninde sonunda kuracaklar .Bizi de ayakta uyutmaya devam ediyorlar.Ülkemize çok yazık oluyor iki ülkenin oyuncağı olduk..

Cevapla

Berlinden Gurbetci

ReutersBBCCNN DPA bunlar ne diyor sa tersi ni Anlamak Türkiye icin dogru ve faydali olani dir.

Cevapla

Jurnal

EN BÜYÜK DARBEYİ,EN SONUNDA MOSKOF RUSTAN YİYECEĞİZ ZATEN... BU KADAR BEKLEMİYORDUK DEMESİNLER SONRA..FETÖYE DEDİKLERİ GİBİ...

Cevapla

Mehmet Emin Bey,

Suriye'de hükümetimizin üstüste yaptığı hatalara şaşırmıyor musunuz? Sınırlarımızda Abd ve Rusya'nın desteğiyle Pyd Özerk Bölgesi oluşuyor farkında mısınız? Bu ortamda referanduma gitmemiz bile büyük gaflettir.

Cevapla

Murat

Bu tur asilsiz haberler son gunlerde cokca cikmaya basladi fol yok yumurta yok bizim ... iki saat sonra rusyadan yalanlama geliyor.

Cevapla

HACI

Eeeee dedik.Bunlara güvenilmez diye.Vermeyin büyük ihaleleri bunlara.Çeçenistanı ne çabuk unuttunuz.

Cevapla

Tam da

Rusya'dan S 400 füzesi alacak bölgenin lideri olacaktık. Olmadı bölgenin alay konusu olduk.

Cevapla

mardinli

Bu potin a güvenilmez biridir çünkü kafir amarikdan daha kafirdir müslümanların dusmanidir atalarımız boşa dememişler ayidan post düşmandan dost olmaz küfür tek millettir niye bu kadar pkkyi pdyi destekliyorlar çünkü bunlarda onlar gibi kafirdirler hemde türkiye karşı destekliyorlar biz müslüman.olarak bunlara karşı birlik bareberlik olmamız lazım ki onlara karşı koymamız için yoksa halimiz fena dir osmanlının yetkilisinin planına gibi yapıyorlar Allah cc bu devleti milleti ıslam alemi muhafaza etsin amin selam ve dua ile

Cevapla

cemil

heralde bu darbeyi beklemeyen sadece reisimiz ve ak partili kardeşlerimizdi. yahu adamlar daha bir ay önce pkk ve ypg bizim için terör örgütü değildir dedi başta reis olmak üzere kimsenin gıkı çıkmadı. 3 askerimizi bombaladılaryine kimsenin gıkı çıkmadı. ne yaparsa acaba gıkları çıkar bilmiyorum. siz kalkmışsınız hollanda almanya diye ortalığı yıkıyorsunuz. yazık size acıyorum

Cevapla

ali

Iyi oldu tam isabetli.

Cevapla

lazerol

türkiye ile rusyanın bölgedeki çıkarlar doğrultusunda birbirine ihtiyacı vardır ben birbirlerinin ayağına basacağını kesinlikle düşünmem !

Cevapla

Mehmet Emin Besni

Ne degisik bir zihniyetiniz var vallahi şaşıp kalıyorum.

Cevapla

Birkan Esen

S400 fuzelerine karsilik pyd konusunda biraz daha sogukkanli olmamizi istemis olabilirler. Bir nevi merak etmeyin pyd sizin siniriniza yaklasmicak ama bize lazimlar onlari kullanicaz gibi. Karsiliginda da s400 ve benzeri techizatlar konusunda anlasilmis olabilir. Aksi halde rusyanin boyle adim atmasi sazanlik olur. Biraz devlet menfaat yonunden bakmak lazim. Devlet isleri sabir ister. Bu haberler anca milli duygularimizla oynayip bizleri kiskirtir.

Cevapla

Es-sefîr

Güya halepi, el-babı, münbiçi yetmedi musulu kerkükü alacaktık. dimyata pirince giderken evdeki bulgurdan olduğumuzun resmidir bu.

Cevapla

d

Böyle de olmazki her gelen kandırıyor bizi.Avrupayı bıraktık rusya bizi bıraktı peki ne yapacağız hani dostu bunlar.

Cevapla

Murat Taşcı

Tarih tekerrürden ibaretse, Rusya yakında kendi derdine düşebilir. Fakirlik diz boyu.

Cevapla

Kobani'yi hatırladınız mı?

İşte en büyük hata orada yapıldı. Müdahale edilseydi, bugün Membiç bizdeydi. Bunu bile göremeyen yöneticilerden,Allah ülkeyi korusun.

Cevapla

Kultigin

Afrine saldirmak icin bu kadar beklenirse olacagi bu. Ya ruslar ya abd gelecekti. Ruslar tarihi i hata yaptiklarini abd ve natonun yumrugunu yedigi zaman Turkiye nin dostlugunun kiymetini anlayacak ama cok gec olacak.

Cevapla

sanane

yine dönecekleri görelim ;)

Cevapla

salih örs

YPG sözcüsüne kim inanır

Cevapla

Fedai

Amerikaya kustuk,bizi yolda birakti dedik,usleri kapatacagiz dedik(kapat(ama)dık).rusyayla sevgili olduk! O da sirtimizdan hancerledi.gavurdan dost olamayacagini hala ogrenemedik. Halifelik makamini tekrar aktif etmeliyiz.dunya TÜRKlerini ve İSLAM ulkelerini toplayip buyuk şura yapip halifelik makami yeniden kurulmali.baska yolu yok.

Cevapla