İMSAK 03:36 GÜNEŞ 05:30 ÖĞLE 13:08
İKİNDİ 17:04 AKŞAM 20:33 YATSI 22:18
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.
Hoşgeldin Ya Şehr-i Ramazan
İstanbul Silüeti

TÜSİAD'dan skandal referandum açıklaması!

TÜSİAD Başkanı Erol Bilecik, Ege Genç İşadamları Derneği (EGİAD) tarafından düzenlenen 72. Ege Toplantısı'nda referanduma ilişkin değerlendirmelerde bulundu.

TÜSİAD'dan skandal referandum açıklaması!
Eklenme: 21 Nisan 2017, 11:09

TÜSİAD Yönetim Kurulu Başkanı Erol Bilecik, toplantıda Anayasa referandumuna değinen Başkan Bilecik, seçim güvenliğinin işleyen bir demokrasinin olmazsa olmazı olduğunu kaydetti.

SEÇİM GÜVENİRLİĞİ ZEDELENDİ

Bilecik, "Türkiye'nin sahip olduğu olumlu karnenin kesinlikle değişmemesi gerekiyordu. Tarihimizin en önemli seçimlerinden birinin seçim güvenliği anlamında zedelenmesi üzücü oldu. Daha önümüzde onlarca seçim olacak. Ama oluşacak şüphe, seçimlerden bile daha önemli olacak. Böyle bir mirasa sahip olduk. Umarım bu önümüzdeki günlerde farklı bir değişime uğrar" ifadelerini kullandı.

 
Haber Tarihi: 21 Nisan 2017, 11:09
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

kapadokyali

Kardeşim öyle bir yazmışın ki sana katilmamak aptallık olur.Süper özetlemişin.bunlarin alayıda hırsız ve vatan haini.gerçekten vatanseverler ise üretsinlerr.montaj sanayisine son versinler.bunlari boğaza dökmek lazım.

Cevapla

Faik

Bunlar para için vatanı satar isviçre bankaları bunların kasası eski türkiye de bunların parasını ülkemize başka isimlerle dolaylı olarak faize para verdirdiler.

Cevapla

Kanuni

Bugün kuru fasülye yedim. Yanında turşuda vardı. Ne güzel nimet şu fasülye.

Cevapla

M.N.

Finans kapitalin uzantılarının halka verebileceği hiç bir şey yoktur, sadece müstevlilerinin ve kendilerinin çıkarları için konuşurlar. Kaliteleri ve nitelikleri bununla sınırlıdr.

Cevapla

türk

Tüsiad denince nedense aklıma ihanet geliyor. İçlerinde vatanperver biri varmıdır? bilinmez. Dışarıdaki ağababaları emreder bunlar konuşurlar, çünkü tasmalıdırlar. Namuslarına kadar batılı ağababalarına ipoteklidirler. Haindirler, kalleştirler, nesepsizdirler, gayrımillidirler, TÜRKİYE CUMHURİYETİ hayrına yaptıkları bir hayırlı fiiliyatları yoktur.

Cevapla

cccihaddd

N.Erbakan ın dediği gibi, hadi ordan d...

Cevapla

Bamsı Beyrek

Bu adamlar yönetemedikleri güçlü hükümetler iktidar olunca hep böyle konuşurlar..! Yani bunlar hükümetlere etki ederek milleti soymaya alışmışlardır..! Bu olmayınca sade suya tirit kabilinden sözler söylerler.! Bunlar demokratik ortamı böyle kendi çıkarları için kullanırlar..! Öyle üç kuruşa beş köfte devri geçti arkadaş..! Milletin seçtiği iktidarı kabulleneceksin..! Yok seçim güvenliğine gölge düştü lafları falan.. Hepsi hikaye..! Sizler geçmişte el altından hükümet yıkıp, hükümet kuruyordunuz. O günler geçmişte kaldı.. Ağlama sızlama yok. Millet ne derse o.. Nokta..!

Cevapla

Vatan millet saolsun

Leş kargalari.bunlar sülük gibi milleti vantuzlayacak.gözleri ve degerleri para harici hiçbirşeyi anlayamayan,milletten kopuk. Vicdan karakter değerleri asıl milletin kılı kadar olmayan değersiz memleket artiklaridir.bunların anladığı dilden gerekli yerler konuşuyor.memlekette en son konuşacak kalitesi, değeri karakteri en son gurup bunlardır.it ürür kervan yürür.

Cevapla

Hy-hy

TÜSİAD=Türkiyeyi satan ve ihanetsever adamlar derneği

Cevapla

HakanT.

Leş gargaları kuzgun sürüsü ;Devlet milletin emri ile başa geldi kuzgunlar şimdi devlete saldırıyor heeeee. Bizim sandıkta hiç güvensizlik yoktu hep sahtekarların sandıkları güvensiz demekki ( Hesapta var ölümde var ahirette var)

Cevapla

Tayfur ÖZER

Eyy Tüsiad, Siz bizi yeteri kadar tanımış olsaydınız, zaten bilirdiniz bundan sonraki hiç bir seçimde yüzde 49 u geçemeyeceğinizi. Bu saatten sonra oturup zevk almaya bakın bence.

Cevapla

Pandora

Fetöcü bu adam.

Cevapla

Faik

Sizler ceviz yutan hindi gibi ötmüyor sadece uçamayan kanatlarınızı açıp kapatıyorsunuz reis ne dedi atı alan üsküdarı geçti halk ne dedi sür eşeğini niğde ye anlayanlayın artık çulluklar.

Cevapla

Emekli polis

Tüsiad bir terör örgütüdür. Bunlar her zaman Türkiyenin düşmanı olmuşladır.

Cevapla

KENAN ONU

zenginler her zaman iktidarlara düşmandır. zenginler halkada düşmandır çünkü halk onların kölesi konumundadır. GÜÇLERİNİİN AZGINLIĞINDAKİ ZENGİNLER azınlık olmasına rağmen ZENGİNLİĞİ ELİNDE TUTAN dır. kendilerini AKILLI SANARLAR.

Cevapla

Zeynel

Islahınız mümkün değilse ( !) Allah sizlerin şerrinden korusun Ne büyük vefasız köle ruhlu varlıklarsınız

Cevapla

Yurt

Bunlar hepsi PKK dedtekcisi ve Turkiye dusmanlari. Goruyorsunuz CHP ,HDP ve Vatan Partisi yani Dogu Perincek'in partisi ucu bir oldular ve Muslumanlara saldiriyorlar. 28 Subatcilar yeniden hortladilar. Butun Muslumanlar bir olup bu TUSIAD hainleri e iyi bir ders vermeliyiz. Cunku bunlar butun evetcileri denize dokeceklermis.

Cevapla

Serdar Fahrettin Akdeniz

Seçmenin yüzde 85 i rahat rahat oy kullandı ama seçim güvensiz öyle mi? yersen...

Cevapla

Fazıl GÜVEN

Bu Tüh-Siad sanki kendilerinde seçim varmış, demokrasi bulunurmuş gibi mis gibi ve tertemiz halk oylaması sonuçlarına kara çalmaya çalışıyor.. Yahu siz efendileriniz kimi işaret ettiyse, büyük prensleriniz kimde karar kıldıysa onu tek isim ve liste olarak seçen, demokratlık budalalarısınız.Ne haddinize düşmüş milletin oyunu ve seçimini eleştirmek, değersizleştirmek..??

Cevapla

CELİL YAĞMUROĞLU

BUNLARIN KİM OLDUĞUNU BUNLARI BİR AYAĞI TÜRKİYEDE DİĞER AYAĞI AVRUPA'DA BUNLARIN BAŞKANI SİYONİST SOROS BU HERİFİN BAŞKANI İNGİLİZ KRALİÇESİ BUNLAR TÜRKİYEDE OLDUĞU MÜDDETÇE TÜRKİYE RAHAT YÜZ GÖREMEZ....

Cevapla

hasan alkaya

buadfam siyasetçimi işadamımı galiba heikiside degilyil göbekleri ab abdy bağlı sözde işadamlarıııı

Cevapla

tarihmehmet

Bazı sandık başkanları organize bir suç işleyip seçimi tehlikeye düşürmüşken Allah tan YSK çabuk uyandı seçimi kurtardı diyerek gerçeği söyleseydin ne olurdu.

Cevapla

DİKKAT EDİN

TÜSİAD haindir, kötüdür, ve memlekette belli bir ekonomik gücü temsil etmektedir. Bunlara boyun eğmeyin, DİKKAT EDİN

Cevapla

Alacalı Melikşah

Hele soytarıya bak hele. Senin görevin istihdamı artırıcı çalışmalar yapmak teknolojik çalışmalara finans desteği sağlamak. Devletin ekonomik büyümesine katkı sağlamak. İlla siyaset yapmak istiyorsan reise ve hükümete laf sokmayı bırak gir siyasete al boyunun ölçüsünü...

Cevapla

hayda

bu hıyarların firmalarını tespit edip ülkeden atacaksın kansız tüsiad yada idam edeceksin,,,

Cevapla

Diriliş

Onların Türklük le alakası varmıydı hortumcular birliği değillermiydi.

Cevapla

Zekeriya

Nerede bunlara ihale veren zevat. Halkı tanımayanı bende tanımıyorum. Ülkemde iş kollarında faaliyet göstermelerini istemiyorum. Bir Nisa'n şakası yapıyor bunlar.

Cevapla

Keskin

Tusiad avro-atlantik yonlendirmeli bir truva atıdır. Izlenmeleri gerekir.

Cevapla

Mustafa

Hadi oradan kimin adına nerenden konuşuyorsun.

Cevapla

Hadi Ordan

Seçim güvenliği ile ilgili bir sorun yok usul tartışması var, kafanız basmiyorsa kötü, eğer kasten saptırıyorsanız daha kötü.

Cevapla