Yeni Akit DÜNYA Sayfası

Dünya sayfamızı facebook'tan takip edin.

Türkiye’yi şikayete kalktı, cevabı Trump verdi! Merkel’e Türkiye dersi…

ABD Başkanı, "Türkiye bizi mültecilerle tehdit ediyor" diyen Almanya Başbakanı'na, "Onlar birçok AB ülkesinden fazla üzerlerine düşeni yaptı" sözleriyle cevap vererek, konuyu kapattı!

Türkiye’yi şikayete kalktı, cevabı Trump verdi! Merkel’e Türkiye dersi…
Eklenme: 20 Mart 2017, 01:13

ABD'ye resmi ziyaret gerçekleştiren Almanya Başbakanı Angela Merkel, Amerikan Başkanı Donald Trump'la Beyaz Saray'da gerçekleştirdiği basına kapalı görüşmenin detayları ortaya çıktı. AKŞAM’ın Beyaz Saray'dan elde ettiği bilgilere göre, Merkel’in ABD Başkanı Trump’a Türkiye'yi de şikayet ettiği öğrenildi.

KONU SİZİN BİLDİĞİNİZ GİBİ DEĞİL

Basına kapalı bir saat gerçekleştirilen toplantıda, "Türkiye bizi ve Avrupa’yı göçmenlerle tehdit ediyor. Son dönemlerde gerilim yaşıyoruz” diyen Merkel’e Trump’ın  "Türkiye, göçmenler konusunda tüm Avrupa ülkelerinden daha çok taviz verdi. Tablo sizin bildiğiniz gibi değil" sözleri ile neye uğradığını şaşırdı. Trump’ın cevabı karşısında şaşkınlığa dönen Merkel’in konuyu kapatarak, iki ülke ilişkilerinden bahsetti.

ŞANSÖLYE’YE SOĞUK DUŞ

ABD Başkanı Donald Trump’ın Beyaz Saray’daki görüşmede Almanya Başbakanı Angela Merkel’in elini sıkmaması, Amerikan kamuoyu ve medyasında günün en çok tartışılan konularından biri olmuştu. Merkel’i Beyaz

Saray’da ilk kez ağırlayan Trump’ın, Merkel'in elini sıkmaması ikili buluşmaya damgasını vurmuştu. Muhabirlerin, iki liderin tokalaşmasını istemesi üzerine Merkel’in Trump’a dönerek, “El sıkışalım mı?" sorusuna Trump karşılık vermemişti.

 
Haber Tarihi: 20 Mart 2017, 01:13
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

mehmet

Türkiye de Trump sataşmaya devam etsin

Cevapla

abdullah

arkadaslar trump gizli safi meshebindenmis abdest bozulmasin diye elini sikmamis

Cevapla

Muzdarip

Bu seytanin basi bizim hakkimizda iyi seyler dusunmez. Avrupaya posta koyuyorsa vardir bir cikari

Cevapla

cem

ABD'nın iki Keneydi si

Cevapla

Aslı

Söylerken yanındamıydınız.

Cevapla

taner

Bence trump da Obama gibi ikili oynuyor ,yoksa sson pyd ye zirhli silahlar ve en onemlisi heikopter verdi

Cevapla

Jurnal

NE KADAR İŞGÜZAR BİR KADIN BU YAHUU..BAKIŞLARINA BAKSANA...ALMAN DOMUZU GİBİ BAKIYOR..

Cevapla

Dursun yilmaz

Yalan yalan yalan hepsi yalan ikiside akrepten tehlikeli

Cevapla

Recep Çalışkan

Küfür tek millettir

Cevapla

Yaren Aksofi

BİZ BİR OLACAĞIZ DİRİ OLACAĞIZ İRİ OLACAĞIZ,GAYRİSİ BİZE YARAMAZ. İT İTİ ISIRMAZ.. ! GÜÇLÜ TÜRKİYE İÇİN BİRLİK OLACAĞIZ...! ALLAH BİZİMYÂR VE YARDIMCIMIZ İNŞAALLAH. ..

Cevapla

Baba Vanga

Trump dünyaya gelmiş en tehlikeli Başkan bu adam ile kimse arasını bozmasın sonu hiç iyi olmaz

Cevapla

alemci

tranp abd medyasıyla savaş halinde çoğunluğu karşısında merkelle tokalaşmamasının sebebi bu olabilir medyanın isteklerine evet demiyor birde avrupayı sırtlarında taşımaktan korumaktan bıkmışlar tramp abd ve kendi sıtratejisini avrupaya kabul ettirecek yada avrupa ile bir çok konuda yol ayrımına geleçekler tramp obama gibi binbir sıfatlı değil enazından kendi bildiği doğrularını açıkca söylüyor düşmanıın bile merdi açık sözlüsü iyidir gardını ona göre alırsın..

Cevapla

isüzgen

ulen densiz kadın anlaşmaya asıl sen uymadınya yalancı pislik

Cevapla

Kerim

İnşaallah kafirleri birbirlerine düşürür rabbim.

Cevapla

Yusuf Cirit

Hiç değilse gizli değil. Obamayı neredeyse müslüman ilan edeceklerdi. Ama muslumanlar en büyük zararı o verdi. Trump dan kimse Müslümanların dost olmasını beklemiyor. Arada avrupaya bu şekilli davransın yeter.

Cevapla

vatandaş

Sanki trumpimamhatip mezunu.İkisi de Hristiyan ikisi de Siyonistyapının tetikçisi. Bir fırsatını yakalasalar Türkiye'yi parça pinçiķ edecekler ama Allah fırsat vermiyor.

Cevapla

Merin Aktepe

Trump'ida terrorist plan edecekmi abrupt? 

Cevapla

Kalender Doganay

IT iti ısırmaz!!!!Al birini, vuralım ötekisini.Sanki trump denilen iblis Merkel den daha mı iyi?Müslüman Düşmanın önde gideni! !!!Trump müslümanlara El uzatmaz vesselam! !!

Cevapla

Kanuni

Al birini vur öbürüne. pekeke ve uzantılariyle TÜRKİYE ye karşı iş tutan uzaylı UFO lar mı ? Fetö başını mahkemeleriyle şatoda koruyan kim ? Benim ömrüm sizi aklamaya yetmez, zerre miskal hakkım varsa ALLAH'a havale ediyorum.

Cevapla

Muhammed bin Hasan

Konu basına kapalıysa siz nasıl öğrendiniz bu konuyu, yoksa sizin dinleme cihazlarınızmı var?

Cevapla

Serkan aydin

adamin dibi trump be..deli meli ama delilerde lazim

Cevapla

Mahmut

pe agiznin payını aldın şap diye oturdun aşaga Dinsizin hakkından imansız gelir..

Cevapla

AK Sefa

Beter olsun 

Cevapla