İMSAK 03:34 GÜNEŞ 05:29 ÖĞLE 13:09
İKİNDİ 17:05 AKŞAM 20:35 YATSI 22:21
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.

Türkiye'nin ilk uçak gemisine CHP'den tepki!

Türkiye’nin ilk uçak gemisi TCG Anadolu projesi için İspanya Deniz Kuvvetleri ile işbirliğine ilişkin mutabakat muhtırası Meclis Dışişleri Komisyonu’nda kabul edildi.

Türkiye'nin ilk uçak gemisine CHP'den tepki!
Eklenme: 07 Mayıs 2017, 15:43

Milli Savunma Bakanlığı Müsteşar Yardımcısı Tuğgeneral İhsan Bülbül, İspanya’nın uçak gemisi Juan Carlos-1 ile benzer özelliklere sahip olacak uçak gemisiyle ilgili komisyonda, “Üstünde uçak kalkıp inebilecek, helikopter konuşlandırılabilecek, tank taşıyabilecek, insani yardım amaçlı kullanılabilecek ve 700 kişilik amfibi bir taburu bir seferde arzu edilen yere intikal ettirebilecek bir gemi niteliğinde” dedi.

Deniz Kurmay Albay İmran Alparslan Demirbilek de, “İnsani yardım kapsamında geminin kapalı, açık bölgemelerine konteynırlar konulabilecek. Bu konteynırlarla herhangi bir yere nakil yaparak insani yardım araçlarını gönderebilecek. Aynı zamanda ameliyathanesi var. Herhangi bir doğal afette veya herhangi bir şekilde dost, müttefik ülkelere yardım etmemiz gerektiği durumda biz bu gemiyi kullanabileceğiz” bilgisini verdi.

CHP'EN SKANDAL TEPKİ!

CHP İstanbul Milletvekili Oğuz Kaan Salıcı, bu gemiyle Hint ve Atlantik okyanuslarına kadar ulaşan binlerce kilometre öteye tabur düzeyinde asker sevk edilip amfibi harekâtlar yapılabileceğini savundu. Salıcı, “Uçak gemileri denizaşırı operasyonlarda kullanılır. Türkiye neden uçak gemisine ihtiyaç duyuyor? Denizaşırı operasyonlara girişme niyeti mi var?” sorusunu yöneltti.

CHP'Lİ VEKİLE CEVAP

Dışişleri Bakanlığı Müsteşar Yardımcısı vekili Ümit Yardım “Başka ülkelerin dış politika, askeri vizyonlarında uçak gemisinin yeri ne ise çok daha fazla ölçüde bizim için de gereklidir” dedi. Kurmay Albay Demirbilek de, “Dünya yavaş yavaş bu gemilere geçiyor büyük ülkeler, konseptler değişiyor” dedi.

 
Haber Tarihi: 07 Mayıs 2017, 15:43
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Atatürk yaşasa idi bu vekilin seçilmemesini sağlardı

Chp yi bu hainlerden temizleyip, Türk milliyetçilerini ve gerçek Atatürkçüleri getirebilirsek iktidara gelebilme olasılığımız hayli artar. Yahu bu milletvekili hiç mi Atatürkçülüğün ne demek olduğunu okumamış? Atatürk daima bilim derdi daima bilim derdi. Atatürkün zamanında ise dış borç olmadan savaş uçağı, uçak bombaları, tüfekler vs gibi şeyleri üretebiliyorduk. Petrol de üretebiliyorduk. Bunlar hep Atatürkün bilime ve teknolojiye önem vermesi ile oldu. Bu vekil ise Atatürkün chp sinin yüz karası. Hepsini partiden temizleyip, fabrika ayarlarına döndürecez partiyi daha sonra ise iktidara yürüyecez.

Cevapla

Atatürk yaşasa idi bu vekilin seçilmemesini sağlardı

Chp yi bu hainlerden temizleyip, Türk milliyetçilerini ve gerçek Atatürkçüleri getirebilirsek iktidara gelebilme olasılığımız hayli artar. Yahu bu milletvekili hiç mi Atatürkçülüğün ne demek olduğunu okumamış? Atatürk daima bilim derdi daima bilim derdi. Atatürkün zamanında ise dış borç olmadan savaş uçağı, uçak bombaları, tüfekler vs gibi şeyleri üretebiliyorduk. Petrol de üretebiliyorduk. Bunlar hep Atatürkün bilime ve teknolojiye önem vermesi ile oldu. Bu vekil ise Atatürkün chp sinin yüz karası. Hepsini partiden temizleyip, fabrika ayarlarına döndürecez partiyi daha sonra ise iktidara yürüyecez.

Cevapla

Ali Galip

Kurumuş nohut bilirsiniz bunların ki ondan biraz daha küçük. Fazla söze hacet yok.

Cevapla

cem

herzaman olduğu gibi buna da karşı

Cevapla

Aydın kaya

Kardeş bunlar adam değillerzaten mecliste bizzat kendileri söylediler ya...

Cevapla

tufan

İsmet İnönü De zamanında kendi uçağımızı üretmeye başlayacaktik uçağa ne gerek var dedi dışardan alırız demiş fabrikayı durdurmuslar .dıs ülkelere muhtaç etmişler aynı devrim arabası gibi..CHP den siyasetçi olmaz...kendi ülkemiz adına birşey üretmek milli karşı çıkıyor..kimin ajanları merak konusu...

Cevapla

selami süyler

bunlar tam bie essek bu kadarda lmaz

Cevapla

mesut cem bayima

bu chplilerin beyni oldugundan suphem var

Cevapla

ozcan

yok yav bu kadarda sacmalamazlar diyordum ki ahanda bunuda yaptilar

Cevapla

Bbr

İspanya, Forkland Deniz Savaşında İngilizleri duman etmiştir.Yakin tarihte olan bu savaş İspanya Donanmasının güçlü olduğunu anlamamız için yeterlidir.

Cevapla

serkan

Bunun dedeleri de zamanında nuri demirağ, vecihi hürkuş gibi ucak yapanlara karşı çıkmıştı nerdeyse 100 yıl geçti chp aynı

Cevapla

Keno

Allah rızası için içlerinde vatanini, namusu​nu seven yok mı, alayı batı Usagi;

Cevapla

mehmet

BU NASIL BİR KAFADIR ANLAMAK MÜMKÜN DEGİL

Cevapla

%100☾☾☾

Çünkü İslamın gelişmeye büyümeye engel olmadığını savundukları bu iddianın çürümeye başladığını gördükleri için sırf kendi iddiaları için bu çirkeflikleri...

Cevapla

Korkut bozok

Hadi oradan ne biçim düşünce kardeşim bu devletimiz milleti ile birlikte birşeyler başarıyor unutmayalım başlamak başarmanın yarısı önceden sadece paramız yettiği ölçüde askeri araç gereç alabiliyorduk tabiki nato ülkelerine ve teröristlere kullanmamak şartıyla şimdi silah üretiyoruz bir gün gelir bizde en üstün silahları gemileri v.s yaparız süper güç oluruz yeterki araştıralım okuyalım projeleri destekleyelim teknolojiyi takip edelim mühendislerimizi bilim adamlarımızı yabancılara kaptırmayalım teknolojiyi satın alan değil satan ülke olalım dünyada söz sahibi olmak kendi üretiminle sanayi ile olur Allah razı olsun devletimizden destekleyen milletimizden.

Cevapla

Hakann

CHP ye iktidar versen yine hayır der

Cevapla

mutmaine

geçmişte uçak ,araba...fabrikalarının kapatılmasında emeği olanlar bugün sahip olması gerekenlerede karşı çıkıyor. Yakında roket rampasıda yapılacak onada karşı çıkarlar.

Cevapla

Ibrahim

Bu zihniyetten başka ne beklenir ki. Kendilerine hayırları yok bırak millete vatana olsun... bir kere olsun Turkiye menfaatine bir işe evet deyin bre...

Cevapla

Kocasolak

Chp bu kafa ile milletimizden %23 oy alabiliyorsa bu BIZIM EKSIGIMIZDIR. Biz bu hacli partisini tam olarak milletimize anlatamiyor, yaptiklarini gøsteremiyoruz.

Cevapla

Fırat

Haberi görünce rabbim inşallah bizimde uçak gemimiz olur dedim

Cevapla

Baybars

Bu chp zihniyeti osmanli zamanindaki icerdeki hainlerin devami abdulhamidi devirmek icinbgelen mahmut sevket ve resneli niyazi gibi hainlerin toplandigi bir parti bunlar bizim icimizde oldugu muddetce kafirin icimizdeki oyunlari bitmez cunku kendini satmaya hazir birsuru hain var

Cevapla

Recep

Biz her şey yapılsın diye sabırsızlıkla beklerken bunlar yapılandan rahatsız oluyorlar.Bunlar bu ülkenin insanı olamaz.

Cevapla

Avini

Sayın CHP li senin hafsalan almaz bu gemiye / CHP içinde Çelik çomak oynuyorlar . Sen ona bah

Cevapla

Müslüman Kardeşlerim

Bunlar VATAN VE MİLLET VE MENFAATLERİNİN HAİNİ buna göre muamelesi neyse yapılması gerekmektedir

Cevapla

hepkahraman Türkmilleti

Taka gemi değil bu bunun sınıfı farklı zaten bu gemi aslında uçak gemisi değil ekxtıra olarak atlama pisti yapılan bir LPD gemisi arkasında açılan kapagı var ve ardında 4 adet anfibi çıkarma gemisi var.İçinede tank ve zırhlı sraçlar sıga biliyor ve helikopterler için pisti mevcut lpt lilerin bazıları pislidir bazıları pissistir..

Cevapla

Abdülhamit

Güzel bir başlangıç ama bu gemi ABD uçak gemileri ile kıyasla taka görüntüsü var bizim ABD kafirinden daha iyi birşeyler yapmamız lazımki onlarla baş edebildim bu taka görünümlü gemi ile değil İspanyollarda ne gezer teknoloji !

Cevapla

yavuz 1517

CHP zihniyeti olarak hangi ülkelere hizmet ediyorsunuz. Lütfen açıklayın. Ülkenin menfaatine olan şeylere bu rahatsızlığınız nereden kaynaklanıyor. Nedir bu vatanın sizden çektiği. Bi adam olamadınız gitti.

Cevapla

kemal kuşkeyinli

e oturup bi de chp ye mi söz verdiniz yani pes doğrusu !! :))

Cevapla

Boran

Chp nin o işlere kafası basmaz boşuna albayım kendini yorma anlatacağım diye

Cevapla

MTercan

Mallık bulaşıcı galiba. Bu partinin içi hep aynı kafada moloz dolu.

Cevapla