‘Türkiye’nin en büyük yalancısı Kılıçdaroğlu’dur’

AK Parti Tokat Milletvekilleri Zeyid Aslan, "Maalesef şu anda Türkiye’nin en büyük yalancısı Kılıçdaroğlu’dur. Çok net ifade ediyorum." dedi.

‘Türkiye’nin en büyük yalancısı Kılıçdaroğlu’dur’
Eklenme: 12 Şubat 2017, 16:16

AK Parti Tokat Milletvekili Zeyid Aslan CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu' nun ''Başkanlık sistemi demokrasinin ayağına vurulan prangadır'' sözünü çok sert eleştirdi. Aslan, "Sabahtan akşama kadar Kılıçdaroğlu'nun yalandan başka söylediği hiçbir şey yok. Vallahi yalan makinesi bağlasanız makine şaşırır ne yapacağını. Her şeyi yalan, her cümlesini başından sonuna alın yalan." ifadelerini kullandı.

Tokat'ta AK Parti İl Başkanlığı tarafından düzenlenen programda basın mensupları ile biraraya gelen AK Parti Tokat Milletvekilleri Zeyid Aslan, Yusuf Beyazıt, Coşkun Çakır, Celil Göçer gündeme ilişkin konularda açıklamalarda bulundu. AK Parti Tokat İl Başkanı Metin Polat'ın konuşmasının ardından açıklamalarda bulunan Aslan, refarandum sürecini değerlendirdi.

İlk önce söz alan Tokat İl Başkanı Metin Polat; ''Unutmayın sakın bu referandumun, çocuklarımızın ve ülkemizin geleceğinin kader oylaması olduğunu; darbelerin, vesayetçilerin, oligarşinin, emperyal güçlerin, modern Tapınak Şövalyelerinin, Siyonizmin, terörizmin ve Türkiye üzerinde oynanan oyunların bitirileceğinin miladı olacak tarihi bir fırsatımız olduğunu unutmayın lütfen'' dedi.

KILIÇDAROĞLU YALAN MAKİNESİ

AK Parti Tokat Milletvekilleri Zeyid Aslan da, A Haber muhabirinin sorusu üzerine CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun 'Başkanlık sistemi demokrasinin ayağına vurulan prangadır' sözlerine sert eleştiriler yöneltti. Aslan, "Sistemin sahibi kim? CHP. Yani 1960 ihtilalinin arkasındaki en büyük irade ve 1961 anayasası ile Türkiye'yi vesayet odaklarına halk iktidarını demokratik meşruriyet almadan denetleme hakkına sahip olan odaklara teslim eden CHP; şimdi, kurduğu sistem çöküyor ve değişiyor olmasından rahatsız. O yüzden her şeyi söyler. Sabahtan akşama kadar Kılıçdaroğlu'nun yalandan başka söylediği hiçbir şey yok. Vallahi yalan makinesi bağlasanız makine şaşırır ne yapacağını. Her şeyi yalan, her cümlesini başından sonuna alın yalan. O nedenle Kılıçdaroğlu'nun söylediği hiçbir sözün ne siyasette ne de halkta karşılığı yok. Olsaydı 7 yıl önce genel başkanı olduğu partiye hiç olmasa yüzde bir oy artışı sağlardı. Demek ki bu halk Kılıçdaroğlu'nun ve onun ortaya koyduğu zihniyetin toplumsal bir karşılığı olmadığını gösterdi. Çırpınıyor çünkü 60 yıl önce kurduklar sistem Türkiye'yi tıkadı ve artık halk bu sistemi değiştirmek istiyor. Buna karşıda elbet çırpınacak, yalan doğru kendince birşeyler ifade etmeye çalışacak. O yüzden demokrasiye pranga vuruluyor, 'neresine vuruşuyor?' Şimdi çıkıyor diyor ki Kışlaya, camiye, okula siyaset girecek diyor. Neresinde yazıyor bu anayasa değişikliğinin hangi maddesinin hangi hükmü camiye, kışlaya, okula siyaseti gireceğini gösteriyor orayı göster. Nerede yazıyor bunu göster? 'Efendim her şey bir adamda toplanacak ya' Toplanmayacak yok böyle bir şey. Onu göster nerede?" dedi.

"CEVABINI ALIR"

CHP'nin söylemlerinin baştan aşağı yalan olduğunu ileri süren Aslan, "Bu yalanların her birinde tek tek biz milletimize anlatacağız. Maalesef şu anda Türkiye'nin en büyük yalancısı Kılıçdaroğlu'dur. Çok net ifade ediyorum. Bu konuda da sözümüzü esirgeyeceğimizi zanneden varsa görecekler sözümüzü esirgemeyeceğiz. Siyasi nezaketi olmayan insanların siyaseti nezaket bekleme hakları yoktur. O yüzden de siyasi nezaketten yoksun olan Kılıçdaroğlu bundan sonra aynı üslupla AK Parti camiasından cevabını alır ve alacaktır" diye konuştu.

"YALAN SÖYLÜYOR"

AK Parti Tokat Milletvekili Yusuf Beyazıt ise "Yüzde 100 bildiğiniz bi konu da gözünüzün içine baka baka yalan söylüyor ve bunada kendi milletvekillerini inandırıyor. Şimdi buna benzer konularda ne diyorlar? Yasama yetkisini ortadan kaldıracağım. Şuanda kanun tekliflerini milletvekilleri yapıyor ama hiçbir zaman milletvekillerinin telkifleri kanunlaşmaz" dedi.

 
Haber Tarihi: 12 Şubat 2017, 16:16
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Veysel

Haber okuyalim diyoruz ne bu reklam. Reklam sayfasimi oldunuz anlamiyorum

Cevapla

Mustafa

Kassetciye oy veren var bu ülkede hahaha bu almanya da yada herhan gibi bir ülkede olsa cok dan gitmisdi iste ama ne yapacaksin yalan söyle sonra iki üç atatürk de cahilerden oyunu kap örnekler erencik ile cancik

Cevapla

Mustafa

cocuklara kötü örnek oluyor bu konusunca arti 18 yazmasi lazim

Cevapla

Rabia Zafer

Az bile söylemiş, Fetö nün maşa sı olduğunu da, söyleseydi. ABD, büyük elçisi, ile görüşüp işler çevirdiğini de.

Cevapla

Ati

Ya sanki siz doğru söylüyor sunuz zaten siyaset iyi yalan söyleme mekanizmasıdır.

Cevapla

Mehmet arlı

Gandi kemal

Cevapla

olay

sizinkisi habercilik değil tetikçilik

Cevapla

Kadir

Chp nin herzamanki hali secime kadar konusurlar sonra kaybedince hic utanmadan öbür secimleri beklerler alismislar milleti salak zannediyorlar. 1000 tane secim kaybettiler hala nasil konusuyorlar anlasilmaz tas olsa catlar

Cevapla

Halil Mollaoğlu

Allah cciçingerçek söyleyeceksek bir yalan makinesi Erdoğan ninağzına takilsa bir yalan makinesi Kılıçdaroğlu ağzına takilsa Erdoğan nin yalani Kılıçdaroğlundan dört kat fazla çıkar.

Cevapla

Turgut

Yalanciligi kardesi tarafindan da tescil edilmistir.

Cevapla

Seytana uyma

Akit herhalde ..uydu??? Size YouTube tavsiye ederim. Erdoganin söylediklerini Isterseniz Bir dinleyelim.

Cevapla

sadık yavaş

zoruna mı gitti. Lider dediğin adam Fetönün kasetleri ile geldi. Ve en önemlisi lider vasıflarından bir tanesi yok ve büyük Yalancı ve de zeka derecesi çok düşük.

Cevapla

Sagol akp

Bir akp li olarak kiliclaroglu gibi Bir dürüst adama Bu laflarla suclamak biraz degil baya abartilmis. Bence cok dürüst. Ondan oy vermiyorum. Ben isime Bakarim. Ben akp den is aliyorum. Akp giderse sirketim batar. Ne kazandim kazandim. Simdi zamani. Ama yine Hayir veriyorum Tek Adam istemiyorum.

Cevapla

Hhhh

Beyler ben seviniyorum biliyormusunuz. Akit nekadar mualif leri kötülerse Bizde isler o kadar Iyi gidiyor demektir. Herhalde Izmirdeki inanilmaz görüntüleri gôrdür. Akp li vekiller topluca istifa etti Chp katildilar. Devam Hayir gittikce büyüyor. Ne kadar baski yaparlarsa Hayir büyüyor. Hhhh

Cevapla

Buraya yorum yazacağına git biraz internetten araştırma yap. Sanki her şey gizli bi ak parti biliyor

Cevapla

Emin

Ak parti anayasayı anlatsın diyenler buraya yorum yazacağına gidin biraz internetten araştırma yapın. Sanki her şey gizli bi ak parti biliyor. Aç kardeşim internete bak. Bakmıyorsan da yok ak parti anlatmıyor deme.

Cevapla

enver bakirci

Zeyid Aslan torelerimize ve dinimize aykiri hareket eden egitimsiz bir vekildir.

Cevapla

Hy-hy

PARDON!....Ben ben yanlış söylemişim bizim bütün siyaset adamlarımız doğru söylediği gibi bundan sonrada söyleyecekleri doğrudur.

Cevapla

hans

Türkiyenin = Yeni Akit

Cevapla

X/

Güzel başlık beni çok guldurdu

Cevapla

Mehmet Türk

Aman kardeşim çok dürüst insan chpnin en doğrusu chpnin başında 30 yıl durur İNŞALLAH daha yalan söylediğini kim duymuş

Cevapla

Kartal

Fffd isimli yorum yapan zat için cevabimdır. Halk tv izlemek yerine Ahaber beyaz tv 24 tv izlersen orada madde madde anlatıyorlar.

Cevapla

cemaleddin

BU adamcik düzeni kurmus, Alman vakiflari is bankasi da bana calishsa, Konto ya sürekli para akarsa .........., yalan söylemem. Yani karekterimi parayla degistirmem.

Cevapla

HT

En doğru konuşanlarıda Erdoğan ve Bahçelidir.Dün ne dedilerse bugünde aynısını söylüyorlar.Değilmi AKİT.

Cevapla

Ak

.. Bir kitleyi temsil eden bir lidere ait bir habere bu baslik atacak adamlarsiniz.

Cevapla

Murat

Bu. Adam. Ancak.4. Çeker.

Cevapla

Muhammed

Çözüm surecinde PKK ile görüşen şe... deyip görüşen ne oluyor doğru sözlü mü

Cevapla

Zeliş

Akit klasiği bi haber

Cevapla

ÖZAK

..... TABİKİ GÖRÜŞÜRÜZ DİYEN........BEN VARKEN BEDELLİYE İZİN VERMEM DERKEN15 GÜN SONRABEDELLİ ASKERLİK ÇIKARAN......İSRAİLLE GÖRÜŞME MÜMKÜN DEĞİL DEYİP20 MİLYON .......KARDEŞİM ESAT KEN1 YIL SONRA KALLEŞiM ESET DİYEN.......RUSYA BİZDEN ÖZÜR DİLEMELİ DERKEN ÖZÜR MEKTUBU GÖNDEREN.... ACABA KİMDİ.......

Cevapla

ssseee

Adam seytanini arka bacagi yalanini soracagina bir tane dogrusunu göster ??? ISI GÜCÜ ALGI PROFOGANTASI BU ADAMI PARTI BASKANI YAPTILARYA ISTE CHP 16 NISANDAN SONRA KAYBOLMA KORKUSU SILINME KORKUSU DERTLERI MECLISI KARISTIRAMIYACAKLAR KÜRSÜ YIKAMIYACAKLAR SE...  HAYSIYET YOKSUNLARI KENAN DUYUSSUNUN ANAYASASININ ARKASINA SAKLANMAK BIR DE DEMOKRASI DEMEZLERMI ??? YÜÜÜÜÜÜÜÜRRRRRRRRÜÜÜÜÜ ANCA GIDERSINIZ

Cevapla