İMSAK 03:33 GÜNEŞ 05:28 ÖĞLE 13:09
İKİNDİ 17:05 AKŞAM 20:36 YATSI 22:22
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.

Türkiye batsın da... CHP'li vekilden ekonomik boykot çağrısı!

CHP İzmir Milletvekili Aytun Çıray ekonomik boykota başladığını belirtti.

Türkiye batsın da... CHP'li vekilden ekonomik boykot çağrısı!
Eklenme: 20 Nisan 2017, 20:54

Sosyal medya hesabından paylaşımda bulunan Aytun Çıray "Zorunlu alışverişlerim dışında ekonomik faaliyetlerimi en aza indiriyorum. Sözcü'den başka gazete bile almayacağım." dedi.

Gelen tepkiler üzerinde CHP'li vekil paylaşımını sildi.

CHP'li vekilden ekonomik boykot açıklaması

 
Haber Tarihi: 20 Nisan 2017, 20:54
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

hakkisavunanadam

Iyi

Cevapla

Hakki savunan adam

Permutasyon dingili o senin dedigin sey siyasettir. Ozellikle milletlerarasi siyasette cikarina geldiginde iyiymis gibi davranirsin.ama senin savundugun sey ise ihanettir. Adam ol biraz haysiyetsiz herif!sen suanda haini savunuyorsun

Cevapla

Mustafa

Bu parti derhal kapatılmalı bunlar kime çalışıyor maaşlarını kim ödüyor avrupamı ödüyor avrupa parlamentosuna transfer olsunlar bu parti Türkiyede kapatılmalı .Bunlar meslekten ihrac edilmeli

Cevapla

Nur

Aman Allahım pisliğe bak burası israilmi lan güdük terbiyesiz hain derdiniz ne bu ülkeyle kimsiniz siz kimin adamısınız olmazolsun böyle parti ne biçim adamsınız siz Allah korusun bu ülkeyi sizden Allah gelecek olan neslimi bu partiye oy verdirtmesin kahrolun emi bıktık ya bıktık sizden ve seçmeninizden düşün bu ülkenin yakasından

Cevapla

Zaza

Bu nun babasi dimitri micotakis. Milleet görün bu kahpe evlatlarını.

Cevapla

Faik

Bence yüzerek yunan adalarına git orada robinson gibi yaşa akılsız CHP li

Cevapla

Permütasyon

Yavrum dün haçlı hilal sacaşı veriyoruz diyip trump arayınca bayram eden biz miyiz?

Cevapla

Dursun yilmaz

O zaman aç kal olmazmi

Cevapla

Hisarli

Sen sözcüyü oku kimse karsi degil.ama bizi izmirden denize dökmeyin,cok korktuk.........

Cevapla

ÜMİT

Vay sorosun çocukları ah hayırcılar bakın kimlerle saf tuttunuz vatan hainleri ile bunin hesabını nasıl vereceksiniz.

Cevapla