Türk vatandaşları o bina önünde toplanıyor!

Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı Kaya, Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu'na iniş izni iptaline karşı Almanya'dan Hollanda'ya kara yoluyla gidecekti ancak Hollanda polisi Rotterdam'daki başkonsolosluk rezidansının yolunu trafiğe kapattı. Hollanda'daki Türk vatandaşları ise, Rotterdam Başkonsolosluğu Rezidansı önünde gösteri düzenliyor.

Eklenme: 11 Mart 2017, 22:09

Hollanda'da, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı Fatma Betül Sayan Kaya'nın, Almanya'dan kara yoluyla Rotterdam kentine gideceğine ilişkin haberlerin ardından Türk Başkonsolosluğu Rezidansı önündeki yol trafiğe kapatıldı.

Hollanda polisi, Türkiye'nin Rotterdam Başkonsolosluğu Rezidansı önünde güvenlik önlemi alırken, Kaya'nın, Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu'nun uçağının iniş izninin iptal edildiği Rotterdam'a kara yoluyla geçeceğine ilişkin açıklamalarından sonra rezidansın önündeki yolu, çift taraflı olarak trafiğe kapattı. Araçları alternatif yollara yönlendiren polis, yayaların geçişine de müsaade etmedi.

Hollanda'daki Türk vatandaşları bu duruma tepkilerini ortaya koymak için Rotterdam Başkonsolosluğu Rezidansı önünde gösteri düzenliyor.

Çavuşoğlu, bu akşam Rotterdam Başkonsolosluğu Rezidansı'nda Hollanda'daki Türk vatandaşlarıyla bir araya gelmeyi planlıyordu.

Hollanda Dışişleri Bakanlığından yapılan açıklamayla, Çavuşoğlu'nun uçağının iniş izninin iptal edildiği belirtilmişti. AK Parti Rotterdam Seçim Koordine Merkezi de planlanan etkinliğin tamamen iptal edildiğini açıklamıştı.

Binlerce Türk vatandaşı Şuanda Holklanda'da elinde Türk bayrakları ile Sokaklara çıktı. Vatandaşlar Hollanda'daki Türk konsolosluğu önünde toplanıyor. 

'Burası benim ülkemin binası, Almanya'ya dönmüyorum!'

BAKAN KAYA'NIN ARACI DURDURULDU

Türkiye'nin Rotterdam Başkonsolosu Sadin Ayyıldız, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı Fatma Betül Sayan Kaya'nın aracının Hollanda girişinde durdurulduğunu ve kendisinin de Bakan Kaya'nın yanına gitmesine müsaade edilmediğini söyledi

Bakan Kaya'nın konvoyu Hollanda'da durduruldu! İşte ilk görüntüler...

 
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

osmanoğlu2023

hollanda şu an yangına körükle gitmekle zırcahilliğin alametlerini sergiliyor neyazıkki..! artık peynirlerin fiyatı ikiye katlanır oturur kendileri yerlerbu gidişle :)

Cevapla

HOBYARLIAHMETPAŞAZADE

NAZİ -FAŞİST HİTLER ALMANYASI AB ÜLKELERINI KUKLA GİBİ OYNATIYOR. . AB 'YE BU MILLET GIRMEK İSTEMIYOR 2. BIR AB 'Yİ "GO OUT" IÇIN REFERANDUM HAZIRLIKLARINI HEMEN MECLİSE SEVKEDELIM !..

Cevapla

Ümit

İskoçyalı zorunamı gitti !

Cevapla

CİHANGİRSELÇUKOSMANLI

EVET .... PKK-FETÖ-HDP-DAİŞ-S.P -Yeni Asya... hepsi aynı kulvarda Abd-Vahşi BATI'nın direktifleri dogrultusunda Hayır diye koşuyor. Çoğu niçin hayır ! dedigini de bilmiyor. Onlar için efendileri sinsi Abd-Nazi Almanya vb.den gelen gizli emri uygulamak onemli

Cevapla

Melihcelik

Ne mi düsünüyorum? Avrupadaki Türklerin koyun oldugunu dusunuyorum. Kiytirik hollandanin bu kucuk dusurucu hareket ve hakaretlerine karsi yuz kisi bile sokaga inip protesto etmedi. Birlik yok. Beraberlik yok. Tüh bize.

Cevapla

kazakabdal

Emin Koç efendi, avucunuza kına yakınız ve çok sevdiğiniz dostlarınızla durumu kutlayınız. Haydi, haberi okumadınız ve balıklama Almanya dediniz de bu neyin sevinci, zafer sarhoşluğu ve bu neyin bir şey ispatlaması? Almanya senin gördüğünden mi ibaretti ki atlıyorsun(kaldı ki orası Hollanda)

Cevapla

Ali

... yarin referandum bitince gider dostluğa  en iyi bildigi sey

Cevapla

CİHANGİRSELÇUKOSMANLI

EVET, UYGUNDURBUBATININSEFILTAVRINADOĞRUBİRTAVIR. 15TEMMUZ GAZİMİLLETİ HÜKÜMETIMIZINBUTAVRINIDESTEKLIYORUZ.ABULKELERINEFAŞİST-NAZİAYARIVEREN,ARKADALANET HİTLER-ALMANHUKÜMETINIBÜTÜNDÜNYAGOZLENMLIYOR. TÜRKİYE BU SAATTENSONRABUSEFİLAŞAĞILIAB' YEHALA GİRMEKISTEYECEKMI !...BUMILLETBUREZALETIBOYUNDAN BÜYÜK AB YE GİRMEYECEK !...OKADAR!...

Cevapla

Alperen

Ben AKP li değilim oyum kesinlikle Hayır olacaktı ama bu saat'den sonra Evet vereceğim Devlet beyi şimdi anladım iyiki varsın Baba

Cevapla

1956

Ey hayircilar bu siyonist ab sizlerden cesaret alıyorlar aklımızı başımıza alalım fikriniz ne olursa olsun beraberligimizi bozmiyalim

Cevapla

Kenan

Artık gerçekleri görme vakti geldi havrupanın almış olduğu bu skandal kararlar bile bize EVET demek için yeterli havrupaya inat EVET EVET EVET

Cevapla

Scorpions

Almanya deyil orası hollanda iyi oku emin bey

Cevapla

Emin Koç

Almanyada sokağa çikan yok uydurmayin.

Cevapla

tacetin

Reisi seviyorum amakararımyüzde yetmiş oranında hayır olacaktı ama artık bana kimse hayır dedirtemez almanya nın hollanda nın yanında olamam reisin yanındayım

Cevapla

Abdullah Haşimi

Milletimiz, gavur avrupanın ne olduğunu idrak etmeye başladı. Şanlı tarihimize dönüyoruz, İslamın sancaktarlığı vazifesi bizi bekliyor.

Cevapla

nuri yilmaz

onbes temmuzda elde edemediklerini simdi antidemokratik yollarla elde etmeye calisiyorlar,tabii ekmeklerine artik yag süren yok artik aksine yaptiklari zulümleri dile getiren bir Türkiye var karsilarinda.Saygilar.

Cevapla

Nur

YAA ARKADASLAR BASKA BIRSEY BILIYORMUSUNUZ BIRAZ ORDA NEDEN KIMI PROTESTDO EDIYORSUNUZ ONU SOYLEYIN BIRAZ OGRENIN ARTIK EYLEM YAPMAYI

Cevapla

safayn

Avrupadaki tüm vatandaşlarımız hollandaya doğru yürüse de holandanın nüfusu bir kaç kat artsın. Haydi akıncılar ama kesinlikle bir gram şiddet yok medeniyet neymiş nasıl bir şeymiş, medeniyeti öğrensin yamyamlar.

Cevapla

R Kas

Baslarina yikin orayi.

Cevapla