İMSAK 03:34 GÜNEŞ 05:29 ÖĞLE 13:09
İKİNDİ 17:05 AKŞAM 20:35 YATSI 22:21
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.

Turgut Özal'dan ibretlik CHP analizi

Merhum Cumhurbaşkanı Turgut Özal'ın CHP ile ilgili yaptığı analiz ortaya çıktı. Özal, konuşmasında CHP için statükocu parti ifadesini kullanarak “Onların sosyal demokratız demelerine bakmayın bunlar hep yerinde sayarlar.” diyor. Özal ayrıca CHP'nin Cumhurbaşkanının halk tarafından seçilmesini istemediğini ve halktan korktuğunu dile getiriyor.

Eklenme: 05 Mayıs 2017, 07:59
 
Haber Tarihi: 05 Mayıs 2017, 07:59
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Yusuf can

Mekanın cennet olsun,artik öyle gündemi istediği gibi yazı ile belirlemeye çalışa,sırtını bazı kurumlara ve de güçlere bağlı yan CHP nin artik isibitmisfisi çekilmiştir,sen rahat uyu

Cevapla

bilge biri

Özal baba Busch un Irak i bombalamasinda bas danismaniydi. Gavur usakligi yapan musluman olarak oldu gitti. o tespiti bu tespiti Dogru diye yuceltmeye gerek yok. ulkeye vahsi kapitalizmi getiren pkk yi kuran odur

Cevapla

Milli

Birbirimizi kandirmayalim lütfen ! Referandum göszeriyorki bu milletin % 50 artik birbirine düşman , rakip değil , düşman ! CHP ye laf atiyorsunuz da , AKP sanki farklı mı ? Gelen giden sizi kandiryor ve olan Türkiyeye oluyor.

Cevapla

abdo

allah gani gani rahmet eylesin. çok doğru ve temiz insandı özal ve teşhisleri çok doğrudur. chpkk ya gelince bu parti kuruldu kurulalı statükocu partidir.atatürkçülük maskeleridir. parti içi ve devlet yönetim sistemleri kıral faruk yönetimidir. bu gün yada 50 sene önce iş bankası atatürk hisse senetleri chpkk da olmasaydı bu gün chpkk diye bir parti kalmayacaktı. ve hala geçerli bu gün iş bankası hisse senetleri devlete devredilsin hemen yıkılır chpkk.

Cevapla

Hy-hy

Kim ne derse desin Özal bu memlekete şunu yaptı,bunu yaptı vs..Ben Özal'ı Türkiye'ye modern kölelik ve taşeron sistemini kurduğu için(her sektör asli işlerini bile taşerona devretti) ve de liberal ekonomik politikalar ile Türkiyeyi Avrupa'ya korumasız açık pazar yapıp milli sanayinin oluşmasını engellediği için,Türkiye'de kürt sorunun büyümesine zemin hazırladığı için negatif bakıyorum.

Cevapla

yazdım

her geçen gün değerin bir kat daha artıyor büyük insan allah mekanını inşallah cennet eylemiştir. senin ufkunda reisimiz tam yol ileri gidiyor allahım bu ülkeye zeval vermesin

Cevapla

isüzgen

en değerli analizi 90 dan sonra milleti uyardı bu demirel inönüye oy vermeyin durumu 80 öncesine çevirecekler diye hakikaten dinlemedik 2 ekonomik krız birde 28 şubat darbesi oldu

Cevapla

nabi

Atatürk ilkeleri maskeli hayim naum doktrinleri itiraz buna

Cevapla

nabi

Atatürk ilkeleri maskeli hayim naum doktrinleri itiraz buna

Cevapla

Ögretmen

Ben siyasi tercihimi sosyal medyada açıkça paylaşan biriyim..Ak Parti lehinde yaptigim paylaşımlarım yüzünden,en çokta bu sözde özgürlükçü ve sosyal demokratlar tarafından hakarete uğradım...asıl diktatör ta kendileri..Fırsat bulsalar su vermezler bize..Çok yazık...

Cevapla