Yeni Akit DÜNYA Sayfası

Dünya sayfamızı facebook'tan takip edin.

İMSAK 03:34 GÜNEŞ 05:29 ÖĞLE 13:09
İKİNDİ 17:05 AKŞAM 20:35 YATSI 22:21
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.

Trump'tan Erdoğan tweeti!

ABD Başkanı Donald Trump, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile görüşmesinden hemen sonra Twitter'dan video paylaştı.

Trump'tan Erdoğan tweeti!
Eklenme: 16 Mayıs 2017, 23:27

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, ABD Başkanı Donald Trump ile Beyaz Saray'da görüştü.

Görüşme sonrası Cumhurbaşkanı Erdoğan, Trump tarafından Beyaz Saray'da onuruna verilen öğle yemeğine katıldı. 

Beyaz Saray'daki bu görüşme yaklaşık iki saat sürdü. 

''BÜYÜK BİR ONURDU''

Görüşme sonrası Trump, sosyal medya hesabı Twitter'dan bir video paylaşarak, "Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ı bugün Beyaz Saray'da karşılamak büyük bir onurdu" ifadelerini kullandı.

 
Haber Tarihi: 16 Mayıs 2017, 23:27
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

timur

Senin gibi hasan ismini kullanip hans olanlar elbette zorunuza gidecek.merkele it gibi davraninca zorunuza gitti tabii.trumpin kici yermi erdogana bulasmaya.trump ogrenmis siz ogrenemissiniz adam kime denir diye.sasirdiniz.dahada zorlanacaksiniz.kasmayin hasan kilikli hanslar.caniniz yanar yoksa.

Cevapla

timur

Gavurun kucaginda oturmaktan gavuru buyuk sandin.bizimki daha buyuk.mutlu olursun.

Cevapla

Alihaydaryurtseverr

Hemen gazteler,televizyonlar sevinc cigliklari ila engin yorumlar yarisina girdiniz pes arkadas.Hemen renkli,pembe gozlukler takildi.Duygusal sevindirik olmakta ustumuze yok,camurcularda karsida ...ok atma yarisinda yerli hainler.Sakin gevsemeden duygusal dusumeden bu mucadeleler kesintisiz devam etmeli.Yol uzuuuun.Anlik duygusal dusunmeden.

Cevapla

Sudem

Rabbim, Cumhurbaşkanımızın yar ve yardımcısı olsun, tüm kötülüklerden korusun.

Cevapla

abdo

güya kapıda karşılanmış. bizde bu ayakları yedik yani

Cevapla

Savaş Yıldırım

Aklıma Köşeyi Dönen Adam filmi geldi. Garip...

Cevapla

hasan

noldu amerika dusmanlari reisiniz gidinde sevincten havalara uctunuz k...iniza abd bayrakli don alirsiniz yarin

Cevapla

Ihsan Muhammet

Inşallah onuruna verdikleri yemeğe kanser yapan bir madde koymamışlardır. Rabbim korusun. Bi amerikalı dostum söylemişti yemekle kanser yapıyorlar istemedikleri liderleri diye. Inşallah hiç bir sey yememistir başkanımız .

Cevapla

İşte bu

Ha şöyle hep ayakta ve kapıda durun

Cevapla

Hafz

AB den sonra ABD de bitti reis feth etti ver mehteri

Cevapla

Güney Doğulu

Sözünde duracakmısınız yoksa Münbic'te olduğü gibi mi olacak ? Teröre silah taşı ve ve ve... Yalancı ne olsun ABD... ?

Cevapla

Hafz

Koskoca reis tabiki öyle olacak ver mehteri

Cevapla