Yeni Akit DÜNYA Sayfası

Dünya sayfamızı facebook'tan takip edin.

İMSAK 03:34 GÜNEŞ 05:29 ÖĞLE 13:09
İKİNDİ 17:05 AKŞAM 20:35 YATSI 22:21
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.

Trump'a Kral'dan en üst düzey devlet nişanı

İki gün sürecek olan Suudi Arabistan ziyaretinin ilk gününde Kral Selman Donald Trump'a en üst düzey devlet nişanı takdim etti.

Trump'a Kral'dan en üst düzey devlet nişanı
Eklenme: 20 Mayıs 2017, 16:26

ABD Başkanı Donald Trump, başkanlık koltuğuna oturmasının ardından ilk kez yurtdışı seyahatine çıktı. Dün akşam Suudi arabistan’a gitmek üzere yola çıkan Trump, başkent Riyad'a iniş yaptı.

Trump’a ilk yurt dışı ziyaretinde eşi Melania Trump da eşlik ediyor. Melania Trump'ın Suud Arabistan ziyaretinde nasıl bir kıyafet giyeceği merak ediliyordu. Melania Trump başı açık bir şekilde ancak vücudunun geri kalan kısmnıı kapatacak şekilde siyah ve uzun bir tulum giydi.

ABD Başkanı ve eşini uçaktan iner inmez Suudi Arabistan Kralı Selman Bin ABDülaziz El Suud karşıladı. Donald Trump ve Melania Trump ile el sıkışan Kral, ABD'li konuklarıyle birlikte basının karşısına geçti. Kral Selman'a oğlu da refakat ediyor. 

KRAL'DAN TRUMP'A EN ÜST DÜZEY DEVLET NİŞANI

Yemame Sarayı'ndaki görüşmede Kral Selman ABD Başkanı Trump'a ülkedeki  en üst düzey devlet nişanı olan Kral Abdulaziz Devlet Nişanı'nı takdim etti.

Devlet nişanı takdim töreninde Beyaz Saray yetkililerinin yanı sıra  Başkan Trump'ın eşi ve kızı da hazır bulundu.

Donald Trump'ın görevden aldığı Federal Soruşturma Bürosu (FBI) Başkanı James Comey’den eski Ulusal Güvenlik Danışmanı Michael Flynn hakkında Rusya ile ilişkilerinden dolayı açılan soruşturmanın kapatılmasını istediği yönündeki haberlerle sıkıntılı günler geçiren Trump’ın, bu geziyle olayların soğumasını amaçladığı iddia ediliyor. 

Trump, temasları çerçevesinde başkent Riyad'da 3 ayrı zirveye katılacak. ABD Başkanı Trump'ın SuudiArabistan ziyaretinin merkezinde ise Obama döneminde  durma noktasına gelen ekonomik ilişkilerin canlandırılması yer alıyor.  Ziyaret kapsamında  Körfez ülkeleri ile ABD arasında birçok silah anlaşmasının imzalanacağı tahmin ediliyor. 

BU BİR İLK! RİYAD SOKAKLARI TRUMP VE ABD BAYRAKLARIYLA DOLDU TAŞTI

Ziyaret öncesi Suudi Arabistan cadde ve sokaklarına daha önce görülmemiş bir şekilde Trump'ın fotoğrafları ve ABD bayrakları asıldı. Donald Trump'ın gelişine Suudi basınında da geniş yer verildi.

Suudi Arabistan medyasında ziyaret "tarihi" olarak nitelendirildi. Ayrıca Trump'ın ilk yurt dışı ziyaretini Suudi  Arabistan'a gerçekleştirmesinin ülkenin gerçek konum ve önemini ortaya koyduğu,  ayrıca Trump'ın, kutsal Mekke şehrini sınırları içinde barındıran ülkeye  ziyaretiyle Müslümanlara önemli mesajlar vermek istediği belirtiliyor.

 Donald Trump Suudi Arabistan'dan sonra Pazartesi günü İsrail'e gidecek. Daha sonra ise Belçika ve İtalya’yı ziyaret edecek. 

 
Haber Tarihi: 20 Mayıs 2017, 16:26
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Ferruh

İnş irak lübnan gibi olursunuz ölünüzü görmek istiyorum bi tane suriyeli ye yardım eli uzatmaz elin gavurunb ziynet altın altın takar araplar bu kadar adi siniz ışte

Cevapla

turk

BU MADALYA ILE ETEKLI MUSLUMANLAR KARI KILIKLILAR ABD HERZAMAN VERDIKLERININ BIR GOSTERGESI OLARAK. MADALYA TAKIYORLAR . BU ARAPLAR ABD NI ARKA SOGAGI AM ANE Y OLARAK ANLADINIZ. MUKEMMEL OLAN ISLAMDIR. MUSLUMAN DEGIL. ISLAMI BILMEYEN BU SEKILDE KOPEK OLUR

Cevapla

vatandaş

HADİ HAYIRLI OLSUN ARABİSTAN ÇOK YAKINDA ÜÇE BÖLÜNECEK . BUNU'DA ABD VE İSRAİL YAPACAK.

Cevapla

Furkan

Amerika köpeği ümmet haini suudi kral.

Cevapla

Emin

Allahın gazabına uğraması yakındır 300 milyar dolarlık silah antlaşması yapmışlar şeytanla ne kadar hurdaya çıkardıkları silah var hepsini kakalarlar artık suudlara haydi şimdiden geçmiş olsun akıl olmayınca insanda fikir bir işe yaramazmış

Cevapla

sezer

arrap sen icme b..kunu cikariyorsun 11 eyül tazminatini tahsile geldi kendi yiktigi ikiz kulelerin tazminatini alacak müsümanlari amerikaya sokmayan trump

Cevapla

gfr

müslümanlari amerikaya girmesini yasakladigi icin takmistir daha beter olun serrefsiz itler

Cevapla

Taha

Müslüman Türk milleti kimselere benzemez Neciptir derken bunu kastediyoruz işte yoksa asla kavmiyetçilik yapmıyoruz.

Cevapla

sancar

Ölen kral abdullaha devlet madalyası taktık, ölen suud kralı için yas ilan edildi ve bayraklar yarıya indi. Bizim bunları neden yaptığımıxı açıklayın. Sonra suudların trumpa madalya taktığına sövün.

Cevapla

Metin Mertek

Rabbimin izniyle InsaAllah atalarımız boşuna dememiş kırk arabın aklı bir incir çekirdeğindedir demişler Peygamber SAV Efendimize layık bir ümmet olmıyorlar InsaAllah

Cevapla

irfan balcı

siz ancak zalımlere kafirlere peşkeş çekersiniz ey kral rabbimin huzuruna az kaldı sende bir zalmsin.

Cevapla

Serkan aydin

bu arapları bombaladkca katlettikce zulm ettikçe eziyet ettikçe ülkelerini paramparça ettikçe halklarını mazlum mülteci yerine soktukca yani kısaca her kötülüğü yaptıkça yaptığınız kötülük derecesinde size değer verir ödüllendirir 100 milyarlık silah siparişi verir..bizim destekledimiz oso ise birbirine girer filistinliler arasinda catisir..osmanlida cik guzel bir söz vardır 40 tane ara bin aklı bir ceviz kabuğunu doldurmak diye..multeciler konusunda da artik olumlu dusunmuyorum

Cevapla

erk

senin reisin israil cumhurbaşkanı şimon peres ve obamayı meclise davet edip konuşturmadı mı alkışlamdı mı?... senin reisin yahudi üstün cesaret madalyası almadı mı?...

Cevapla

Yusuf

Trump ta krala tac yerine borc takar. Yazik bu araplara peygamber efendimizin izinden gitmiyorlar malesef...

Cevapla

yüksel

Bu araplara bakıyorumda, bizim reis adamın hası.

Cevapla

asil

Allahın laneti islam ülkelerindeki işbirlikçilerin üzerine olsun ne diyelim...

Cevapla

Alper

Ortadoğu halkları ne yazık ki,işbirlikci hain,işte FETÖ,YPG vs.İslamı da afyon olarak kullanıp ,iktidarlarına payanda yapıyorlar.

Cevapla

sahin

gösteris meraklilari araplar .

Cevapla

yağmur

Celladina aşık adama benziyor.Allah boşuna almadı dini bunlardan .

Cevapla

Bir Dadaş Gibi

Milyonlarca müslümanın katillerine birde madalya haa. Yazıklar olsun. Bizde bunlarla islam birliği kuracağız öylemi. Arkadaş kim ne yapar yapsın biz safımızı belli edeceğiz. Bu gavur oğlu gavurlara asla yalakalık etmeyeceğiz.

Cevapla

Abüzeddin

Trump ta kral efendiye bakalım ne takacak?Borçlandıracak tabiiki.

Cevapla

ferhat ÖZTURAN

Ne kızıyorsunuz adam patronlarına hediye vermiş,madalya takmış ta nolmuş.Uluslaraarası kapitalizmin hızmetınde olmayan1 tane bile İslam ülkesi var mı? Turkıye dahıl.Ne kızıyorsunuz anlamıyoruz. Yaşasın ABD ALLAHVERDİ diyorlar işte ne kızması bu?!! Trump değil mi dilediğini ayağına çağıran ve dilediğini ayağına giden , dilediğine 2 saat dilediğine 20 dakika ayıran,dilediğine hak dilediğine gaz veren ,gaz alan? Sonra Krala kızıyorsunuz oyle mi? :-)

Cevapla

Baran raber

Kral senin öbür dünyada yatacak yerin yok!!

Cevapla

salih

kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez...bu araplar kıyamete kadar adam olmaz..amerikanın kelpleri...

Cevapla

abdullah

yalakalik diz boyu

Cevapla