TIME'dan alçaklık! Erdoğan'ı Cancık'ın ağzından tanıttı

Time Dergisi, "Dünyanın en etkili 100 ismi" arasında gösterdiği Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ı kendi sığıntıları olan Alman soytarısı firari Can Dündar'a anlattırdı.

TIME'dan alçaklık! Erdoğan'ı Cancık'ın ağzından tanıttı
Eklenme: 20 Nisan 2017, 22:52

Time Dergisi'nin "Dünyanın en etkili 100 ismi" öncüler, devler, sanatçılar, ikonlar ve liderler olmak üzere 5 kategoriye ayrıldı. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan da liderler kategorisinde yer aldı. Fakat övmek için değil.

Türkiye'nin makus tarihini değiştiren ve Türkiye Halkı'nın %50'den fazlasının destek verdiği Erdoğan'ı diktatör olarak gösterdiler.

24 kişinin yer aldığı en etkili liderler listesinde Putin ve Erdoğan'ın yanı sıra İngiltere Başbakanı Theresa May, ABD Başkanı Donald Trump, Julian Assange, Kuzey Kore lideri Kim Jong Un ve Katoliklerin ruhani lideri Papa Franciscus gibi isimler de var.

YAZI FİRARİ CAN DÜNDAR'DAN

Dergi, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın tanıtım yazısını ise firari Can Dündar'a yazdırdı. Dündar yazısında ise 2001 yılındaki kriz sonrası dini siyasi amaçlarla sömürdüğünü yalanlarını söyleyerek Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın iktidara böyle geldiği yalanlarını savurdu.

Dündar yazının devamında, Erdoğan'ın "Müslüman demokrat" cephesini kabul etmeye gönüllü Batı tarafından desteklendiğini, 15 yılda altı seçimi kazandıktan sonra güç sarhoşu olduğunu ve kendisi dahil düzinelerce gazeteciyi tutuklattığı iftiralarını yazdı.

İftiraları bu kadarla da sınırlı kalmayan firari Can Dündar, 15 Temmuz sonrasında ise 70 binden fazla insanı hapise attırdığı yalanlarını da savundu.

 
Haber Tarihi: 20 Nisan 2017, 22:52
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Osmnshn

Sana adam diyenin kanı

Cevapla

Dogru

Normaldir time la aynı kaptan besleniyorsunuz .

Cevapla

haci

amiiiin amiiin yüzbinkere amin.valla ne yalan söyleyim hemen memen hergün bunun gibilere bedduamı eksik etmiyom.aha bi daha diyorum okuyanlarda amin desin.allahım içerde ve dışarda kim bu vatana ve millete özellikle reise kin haset düşmanlık besliyorsa sen onları dünyada ahirette rezil rüsva et heveslerini kursaklarında bırak.

Cevapla

Turk

Allah c.c. sana öyle bir son nasib etsin ki kıvrana kıvrana yalvara yalvara gebermeyi .....bir kere değil hergün geber İnşaallah

Cevapla

Şener

Kendin söylüyorsun bir Çapanoğlu var bu işte diye. Kukla olmandan dolayı olabilir mi?

Cevapla

Ali Karakeseli

Düzinelerce gazetecinin içeride olduğu ve 15 Temmuz sonrası 70 bin kişinin hapse atıldığı yalanı. !!! Burada doğru olmayan tek şey varsa o da rakamların az verilmiş olabileceği

Cevapla

hakan

ULAN ALCAK VATAN HAINI,,EMPERYALIST USAGI DÖNME PUST...KERAMET SEN DE DEGIL,,,SU ANDA AVRUPADA SENDEN BÜYÜK HAIN MI VAR KI,,ADAMLAR EN SEDID OLAN SENI SECMISLER..BUNDAN DOGAL NE VAR KI ?

Cevapla

Mehmed Fatih

Hangi tutuklama dan bahsediyor?? Tevkif edilmiş olsan Almanya da işin ne yazıyı elbette senden isterler

Cevapla

Abdullah çekiç

Kadere bak ki yazıyı yinede içimizden gibi görünen Vatan hainlerine yazdırıyorlar şaşırdık mı !!! Hayır Çünkü bunlar zaten ilk başından beride hainlerin safında hep yer aldılar ve hala aynı yerdeler bir arpa boyu yol almadılar alamazlar da vesselam !!! Abdullah Çekiç

Cevapla

Kütahyalı

Reis hakkında senden açıklama isteyenlerin aklını......Sana mı kaldı reisi anlatmak,satılmış köpek,vatan haini.

Cevapla

Levo

Insallah seni layik oldugun yerde görürüz ???

Cevapla

can

adam yalan bişey dememiş. güç sarhoşu ve muhalif gazetecileri içeri attırıyor. seçimlerde kuran sallayarak oy istemedi mi meydanlarda dolayısıyla dini siyasete alet ediyor. cancık yazarak ne demek istediğinizi herkes anlıyor o yüzden asıl kelimeyi yazın da rahatlayın seviyeniz tam dibe otursun.

Cevapla

Turgut

Kendi vatani ni satan Almanlarida satar bekleyin görürsünüz..

Cevapla

Alacalı Melikşah

Reise sahip çıkıp davada samimi ve akıllı olursak 10 yıl sonra dünyanın en başarılı 100 kişisini belşrleyen ülke biz olacağız allahın izniyle

Cevapla

Diriliş

Dümbeleği ne yaparlar ben söyleyeyim önüne gelen istadiği gibi döver cañı çıkasıya.

Cevapla

yasin

hadi hayırlı olsun bakam başkan ettik adamı

Cevapla

Hadi Ordan

Dünyanın en iki yüzlü dergisi elbette senin gibi bir yüzsüzden medet umar.Şaşırdın mı ..cancık.

Cevapla

Misafir

Boşuna yorulmasın bizim içinde yazının mahiyetide "can'ın zırvalama time" olmuş. Lütfen devletim gelecek kuşakların bu fetö muhabirinin yazılarına kalmasın ! Cumhurbaşkanlarının ve başbakanların yaşadıklarını tarih kitapları dahil bir çok yayınla gelecek nesillere doğru dürüst aktarılmalı! Özellikle ilköğretim 1 ve 2'lere el atmış gibiler! Bu yaşlar asıl gelecek için temelin püf noktası ve istismarıda yapılmakta gibi!!!

Cevapla

MEHMET ŞEKER

sevindinmi salak kullanılmak hoşuna gidiyor

Cevapla

Arif

Canı sirk maymunu gibi kullanıyorlar işleri bitince eline muz verip, paketliyecekler.

Cevapla

Bahar

Bilerek ve isteyerek senden istiyor bre aptal beyinsiz. Sende kendini bi halt sanıp dizersin fitneyi.

Cevapla

Türkiye

Şerrrrrrefsiz korkak alçak hain haysiyetsiz vatansız bayraksız dinsiz adam. Almanya dan tabii yapmak kolay. Yiyiyorsa gel Türkiye ye seni bir güzel okşayalım

Cevapla

Ali

Can Dündar nekadar sevimsizsin

Cevapla

MİLLET

SENİSOYTARİ CANCİKSENİ NİYEÇAKTİN BELLİOLDU KİMEHİZMET ETTİYİN ORDAKAL

Cevapla

SNY

ama sen hala yurt dışında fare gibi dib delik arıyorsun, bunuda dip not düşseydin iyi olurdu

Cevapla