Teröristler saldırdı… Çatışma sürüyor! Şehit ve yaralılar var

Şırnak'ın Uludere ilçesinde PKK'lı bir grup Şenyuva üs bölgesine saldırı düzenledi. Gelen son dakika haberlerine göre 2 şehit 2 yaralı var. Saldırının ardından operasyon başlatıldı. Bölgede çatışma devam ediyor.

Teröristler saldırdı… Çatışma sürüyor! Şehit ve yaralılar var
Eklenme: 21 Nisan 2017, 11:30

Şırnak’ın Uludere İlçesi’nde güvenlik güçleriyle PKK’lı teröristler arasında çıkan çatışmada 2 asker şehit oldu, 2 asker yaralandı. Uludere İlçesi Andaç Bölgesi’nde bu sabah operasyon yapan güvenlik güçleri ile teröristler arasında sıcak temas sağlandı. Teröristlerin açtığı ilk ateşle 2 asker şehit olduğu, 2 asker de yaralandı. Çatışma bölgesine takviye birlikler sevk edilirken, geniş çaplı operasyon başlatıldı.

 

 
Haber Tarihi: 21 Nisan 2017, 11:30
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

GERÇEK

Geberen it sayısına bak sen.Fetöcüler bittikçe onlarda bitecek inşaallah.

Cevapla

GERÇEK

Oktay,İçişleri Bakanı Soylu ,soysuz olan sensin.Senin gibi Soysuzlar en iyi mücadeleyi soyluyor yapar.

Cevapla

Hy-hy

Siz hala idam önüme gelsin isterim.Birde memleketine karşı dom...lsın affetmem dersiniz.Cayır cayır vatan evlatları gidiyor,YA RAB!ne güneşler batıyor,bu aymazlar uyuyor.

Cevapla

Halit

idam gelmedikçe bu teröristlerin sonu gelmez.

Cevapla

Hepkahraman Türkmilleti

Ecel geldimi nerde olsan o teknolojinin süper olsun şehid olursun Kalekollarımız sapa sağlam var Allah'a şükür şehirler kalekoldamı idi yoksa dışında nöbettemi bilinmiyor yada üs bölgesi ise yeni yapılanma ola bilir.Sen şuna bakacaksın karşı taraftan PkkFetö=PYD=ABD=Deaş=ABden kaç terörüs gebertiliyor.HainAnalar bu kadar hain doğururlar sonunu elbet zor bitiririz lakin biter inşallah

Cevapla

oktay

yaw iyi diyonda arkadaş olmuyor ama 35 yıldır bitmiyolar alçaklar yalnız biz mi adamların inine gittik onlar bizimkine girdi anlamadım bı iç işleri bakanı soysuzu değiştirin artık yeter sürekli palavra atıp tututyo ölen hep biz

Cevapla

halisdemir

süleyman soylu demişti bitti pkk beli kırıldı ? hani nerde ! hayvanlar bırak bitmeyi üsse saldırıyorlar bi de ! bunu nasıl izah edecekler acaba

Cevapla

emre durusoy

rabbimize dualarımız sizler için allahım sen ordumuzu muzaffer eyle görünür görünmez kazalardan esirge yüce yaradanım

Cevapla

JURNAL

ORMANDA BİR SÜRÜ DELİKLERİ VAR...DELİĞE GİRMEYE FIRSAT VERMEYİN O DELİK FARELERİNE...

Cevapla

Tolga

Nasil olur bu kadar operasyon varken yeni teknolojilerle donatilmis askere usse saldirabiliyorlar.

Cevapla

Zehra Tezcan

Allah yardimciniz olsun! Hepinizi korusun! Sehit haberleri canimizi yakiyor. Allah Ailelerine ve sevenlerine sabir versin. Mekanlari cennet olsun. Hic birine acimayin!! Bes para etmez canlarini cehennemin dibine gönderin alcak, gavur teröristlerin!!! Rabbim yardimciniz olsun. Aklimiz kalbimiz sizinle! Kendinize dikkat edin.

Cevapla

şaban akçay

AF VE BAĞIŞ YOOK. ACIMA HİSSE KALMADI...... LEŞİNİ İSTERİZ ... EK İYİ TERÖRİST ÖLÜ TERORİSTDİR...... CANLI GETİRMEYİNNNNN

Cevapla