Yeni Akit GÜNDEM Sayfası

Siyaset sayfamızı facebook'tan takip edin.

Tepkiler çığ gibi... Mavi Marmara düşmanının görevine son verilecek mi?

Mavi Marmara hakkında skandal ifadeler kullanan Cem Küçük’e tepkiler çığ gibi büyüyor. Bir çok belediye skandal sözlerden dolayı Küçük’ün konferanslarını iptal etti. Yaşanan bu süreçte TGRT’nin nasıl bir tavır takınacağı ise merak konusu oldu.

Eklenme: 21 Nisan 2017, 13:04

Mavi Marmara ile ilgili skandal sözlerin ardından Cem Küçük’e tepkiler çığ gibi büyüyor. Bu kapsamda bugün Çağlayan Adliyesi’nde Küçük hakkında suç duyurusunda bulunuldu. Yine Cem Küçük’ün skandal sözlerine tepki gösteren bazı belediyeler konferanslarını iptal etme kararı aldı.

Hal böyleyken bütün gözler Cem Küçük’ün program yaptığı TGRT’ye çevrildi. Sosyal medya üzerinden tepki kampanyası başlatan çeşitli çevreler TGRT’ye seslenerek bu kişinin programlarının sonlandırılması çağrısında bulunuyor.

Bu yoğun tepkinin ardından henüz Küçük ile ilgili bir açıklama yapmayan TGRT yönetiminin nasıl bir karar alacağı ise merak konusu oldu.

İçimizdeki Siyonist deşifre oldu! Mavi Marmara için skandal sözler

Binali Yıldırım'ın Özel Kalem Müdürü'nden Cem Küçük'e: Hadsiz! Kime hizmet ediyorsun?

 
Haber Tarihi: 21 Nisan 2017, 13:04
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

islami hrkt

islam düşmanı cem küçük ve diğer pelikan grubunun derhal temizlenmesi gerekiyor

Cevapla

erbaa

ak partide bir kuyu kazma operasyonu basladi bunlara erdoganin el.koymasi lazim yoksa evet veren secmen olarak endise duyuyoriz

Cevapla

Şahinbey

Teşekkür ederim size, isabetli bir yorum.Bu millet ne zaman şekle değer vermeden, aklı selim düşünecek.

Cevapla

Komd.

Şu an Beyaz Tv'de konuşuyor. Yazıklar olsun yerin dibine batsın 

Cevapla

Ahmet ayabak

Kim bu kişi senin hadinemi radikal islamcilar ak partiden atmak 15 temmuzde ben yenimi mahir ayabaki şehit verdik bu kişi kimin namına bu camiada konusyor

Cevapla

Enver bakırcı

Bu adam 3-5 yıl önce yoktu.

Cevapla

fatih

inanın bu pelikancı tayfa temizlenmeden [ cemil barlaslar rasim ozanlar fuat ugurlar sali tunalar kurtuluş tayizler hilal kaplanlar vs..]akp istikrarı ve güveni saglayamaz halk nezdinde yoksa kendisi için hazin sonun başlangıcı olur ayrıca küçük adam cemin eskiden fetönün timaş yayınlarından cıktıgını biliyormusunuz hemde fetö etiketli bir adamdır bakmayın fetöye sataştıgını takiyye onların genlerinde var onlar için herşey mübahtır

Cevapla

Şener

İnsan ne yapıyorsa kendine yapıyor, onu bu konuşmaya zorlayan mı oldu? Yazık oldu.

Cevapla

Emin Koç

Adamsa almanyaya gelsin küçük tetikçi.

Cevapla

Ruhi Alku

Ben onlari gözlüklerinden taniyorum

Cevapla

buyuk

kullanim süren çoktan bitti şimdi buruşmuş bir peçete gibi çöpe

Cevapla

Hasan balikesir

Gerekenin yapilmasini bekliyoruz

Cevapla

Sabri

Rüzgar esincede santim Şaşmadi onlar..geriye kim kaldi

Cevapla

Sabri

Baklayı ağzından çıkardın iyi oldu

Cevapla

Sabri

Alakası yok vurduğunu deviriyor

Cevapla

ALİ ALHAN

DİLİNE / SAHİP / OLACAKSIN! İNANÇLA İLGİLİ KONULARDA AT KOŞTURMA! MÜSLÜMANIN MÜSLÜMANA YARDIM ETMESİ İNANÇ İŞİDİR.

Cevapla

Yavuz

Yarıdan fazla!

Cevapla

abızer

bu adam aynı zamanda reisin aşığı olan şems ethyemin gazetesi starda da çalışmıyormuydu ? ordan da kovulacak mı acaba

Cevapla

Mavi Marmara şehitleri

Bende bunu adam zannediyordum, yanılmışım. Biraz televizyonlarda fazla görülenler sonradan fozluyor nedense. Mavi marmara dakilere radikal ve manyak diyor ama kendisi radikal baktığını anlamıyor, manyak olan belli!

Cevapla

yavuz karaman

Sinan cemde adam hemde adam gibi adam . Reis imiz allah onu korusun .biraz sukunet gerisi insallah cok cok guzel olacak.selamlar

Cevapla

Hy-hy

Mavi Marmara'daki kardeşlerimize de laf söyledin ya...,

Cevapla

muhammet

merhum ERBAKAN hocam hep demiyormuydu abd yılda bilmem kaç mılyon dolar ayırıyor bütçeden bu tayfalara diye yine milli görüşçüleri haklı çıkardın cem KÜÇÜK

Cevapla

ırgatlar çarşısı

BİR YERE kapak atmak için birilerine veya bir yerlere mesaj mı attı..kim bilir.hizmete amadeyim.ben iyi elemanlık yaparım abi, aynen ahmet hakan gibi..hatta o ne ki..ben yemek bile yaparım ....:))

Cevapla

Denizli

Gerçek yüzü meydana çıktı.

Cevapla

misafir

mevcut konjoktür bu tür zihniyet gerisindeki görüş ve düşüncelere müsait hale gelince küçük gazeteci faş etti çıktı,hala bu tür oportenüst kişiliklerin yol kılavuzluğunu izliyor türkiye,bunlardan hayır gelmez,hele referandumdan bir gün önce eyalet dedikodusunu ortaya atan danışman hala oradamı bilmiyoruzda milletin midesi bundan bulandı inanın %2 ye yakın oy kaybına uğradı evet tarafı,iyiki başbakan ve c,başkanı en kısa sürede müdahale etti

Cevapla

Lütfü

Cem Küçük,ROK,Cemil Barlas...piyasada birde islamcı yazar,hükümet yanlısı yazar diye geçiyor ya yarın Allah vermesin rüzgar başka bir yerden eserse çok merak ediyorum bu tiplerin durumunu

Cevapla

Ramazan tuğtekin

Ne diyo LAN bu şuursuz filistinde ezan okununca ısrail askerleri raks ediyo dans ediyo el çirpiyo Ne diyo bu Ö..

Cevapla

Gardasım

Sadece tgrt degil atv ninde ne tavır takınacagı onemli

Cevapla

Ruhi can

Turgay güller gerisi bos ve anlamsiz nokta

Cevapla

Matruşka

İçimizdeki siyonistler ve kafir uşakları temizlenmelidir. Bazıları vardır ki bizden görünüp bizden olmayanlardır. """"Zaten Türk İslam dünyasına binlerce yıldır zarar veren bizden görünüp bizden olmayanlardır.""""

Cevapla