İMSAK 03:36 GÜNEŞ 05:30 ÖĞLE 13:08
İKİNDİ 17:04 AKŞAM 20:33 YATSI 22:18
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.

Temel Karamollaoğlu Cumhurbaşkanı adayı olacak mı? Resmen açıkladı

Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu, 2019 yılında yapılacak Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde aday olup olmayacağına yönelik soruyu cevapladı.

Temel Karamollaoğlu Cumhurbaşkanı adayı olacak mı? Resmen açıkladı
Eklenme: 06 Mayıs 2017, 15:10

Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu, 2019 yılında yapılacak Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde aday olup olmayacağına yönelik soruyu cevapladı. Karamolloğlu, "Seçim olsa cumhurbaşkanlığına aday olur musunuz?" sorusuna  “Şimdiden hiçbir şey söylemek mümkün değil. Benim öyle bir niyetim yok. Bir seçime gidildiği taktirde partinin yetkili organları, toplanır, oturur. Her partide bir takım görüşmeler yapılır. İttifaklar olur, olmaz, bir değil on bir cumhurbaşkanı adayı çıkar.” dedi.

 
Haber Tarihi: 06 Mayıs 2017, 15:10
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

hakkı savunan fevzi

Sizi gidi coni severler sizi ıraktaki din kardeşlerimizi katletmek için mart tezkeresine allahtan korkan millet vekillerimizin hayır diyenri nasıl meclisten tekrar aday yapayarak cezalandırdınızı ve bu gūn hain dedigiz fetoculrı meclise ddoldurdugunuzu vebu gunde acı fatrasını öödemek zorunda kaldınızı ırakta bilerce insanın ölümüne yardımcolup conilere dua ettiginizi bir düşüne bilseniz başkalarına adi ve ahlaksızca söz sarf etmezsiniz sizi adil olan kudret sahibi allah cc luhuna havale ediyorum

Cevapla

Galip barut

Manyaklar.Hasta ruhlar...

Cevapla

KaraMurat

Thomas aday olursa,bende olurum,bende varım adaylığa.

Cevapla

Burhan Arslan

30 ekimdeki kongrede delege ve parti tabanı %70 ile Fatih Erbakan istedi onlar Temel beyi getirdiler Istişare mistisare hikaye Saadet Bugün ucmaymunu oynamaya başlamıştır Akp yi eleştiren fakat onun tahttan inmemesi için de elinden geleni yapan bir yapıdır 2019 da önce aday olacak son turlarda Uzun adam lehine çekilecek Bu kadar basit Hocamın vefatından sonra izlediği yol hep budur yani koltuk işkal edilsin uzun adam ülkeyi mahvetsin taktiği RABBİM FERASET VERSIN Dr Fatih Erbakan beyin Rize konuşması izleyin Bizim bu aksaclilardan birşey gelmez bırakın dostlar Bu genç lideri izleyin bunlar bu yaştan sonra ihale simsarı kesildiler Akp ile kirli oyunlar içindeler [06/05 23:07] 0532 405 1833: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10211128391738005&id=1003216638 [06/05 23:08] 0532 405 1833: Dr Fatih Erbakan beyin rize konuşması

Cevapla

MEHMET ŞEKER

KAÇ OYU VARDIR

Cevapla

Ademoğlu

Zurnamı olacak dedin.

Cevapla

asim keskin

sizden ne salata olur ne de corba olur...lütfen ya siyaste ara verin yada AKParti lehine cekilin...yoksa milletin bedduasindan kurtulamasziniz.

Cevapla

ali

ile aday olmazsa gönül korum(!)

Cevapla

MİLLİ görüş

Aaaaah Erbakan hocam ahhh...! İyiki bu rezilleri görmedin. Makamın cennet olsun kemiklerine nurlar dolsun.

Cevapla

ukaşe

Bu adamdan olsa olsa cami tuvaletinin ibrikçisi olur! İkbal uğruna chp ile gavur aşığı fetoşçu meralcilerle işbirliğine gidiyor da, mağdur millete yardıma koşmadı.

Cevapla

Counter terrorist

Osman, Neyi satmış AK Parti ulan dingil? ehl-i iman ile ehl-i küfrün savaşında pkk, fetö, chp, hacli/siyonist köpeklerinin safına geçip vatana/millete/devlete/bayraga/ümmete ihanet eden senin gibi piyon kopekler REİS e ve dava arkadaşlarına laf edemez. Edeni de once sandığa, sonra da çıktığı deliğe itinayla gomeriz rezil/rüsva kopekler sizi...

Cevapla

Mustafa

Osman sıradan bir cahil siyaseti yapmışın. Yok herşeyi sattılar bişey bırakmadılar. Sen bu söylemleri git mahalle kahvehanesınde yap. Ha sana tavsiyem biraz oku araştır. Böyle kulaktan dolma laflarla buralarda cahilliğini tescılleme.

Cevapla

Alaattin

Dımbıl. Bı sen kalmıştım.

Cevapla

Azız

Sayın Karamollaoğlu aday olmalıdır CHP HDP pkk Feto dhkpc hepsinin oylarını belkide seçılır

Cevapla

CİHANGİR SELCUK OSMANLI

AH BRİTÜSLER AH ! AH İNGİLİZ TASMALI ' SİYASETÇİ .....GAZETECİ. ..SANATCI ....İŞADAMI KILIKLI HARISLER...KABİRDE NASIL HESAP VERECEKSİNİZ !....

Cevapla

FATİH YAVUZ CİHANGİROĞLU

Bu İngiliz anahtarları Bazen sakallı ve Cübbeli...her kılığa girebiliyor.Artık bunlar LAWRENCE'nin yerli versiyonu olarak CIA-M16 -MOSSAD şeytan üçgeni tarafından yetiştirilip Türkiye ve İslam ülkelerinde Truva atları olarak kullanıliyor.Ancak...büyülerı bozuldu. Herkes bu sefil yerli ihanet ajanları -Lawrencelerı çok iyi biliyor.ALLAH 'a Şukür , Devletimiz bu hain sefillere meydan vermiyor defterlerini dürüyor .

Cevapla

Sülo

Adaš Bende varim:-))))isim soy ad ayni:-)))

Cevapla

Yaşar Kandemir

Toy kazanmadan oy kazanilir mi

Cevapla

TS61

Lütfen CHP, HDP ,MERAL TEYZE ,DHKP C lilerle beraber bir lider belirleyiniz.İnandığımız ne varsa hayır diyerek ihanet ettiniz.Milletin bize sempatisi vardı onu da yerle bir ettiniz. Hala utanmadan konuşuyosunuz.28 şubatçıların,zalimlerin,terör örgütlerinin yanında yer aldınız.Sen kimin adamısın önce onu söyle.Eğer Milli Görüş ün senin savundukların ve yaptıklarınla alakası varsa -ki ben öyle düşünmüyorum -böyle görüşe lanet olsun. Demekki neymiş o koca kafan ve o bıraktığın sakala bazı milli görüşçüler,SP ye oy verenler kanmıyomuş.Ben yani.Sen o makamda zalimlerin peşinden koşadur ama biz senin o kahpe yalanlarına asla inanmayacak ve bu partiye bir daha oy vermeyeceğiz.Hodri meydan ikiyüzlü seni.

Cevapla

kartalbey

Temel Bey aday olur veya olmaz, bunu Allah’tan başka kimse bilemez.Ama şu bir gerçek ki reisi cumhurumuz R.T.Erdoğan karşısında kimin adaylık için adı zikredilse Y.Akit okurları adamı ne hikmetse ya fetöcü olarak damgalıyor, ya hırsızlıkla suçluyor ya da emperyalistlerin adamı olmakla itham ediyor.Beyler kendinize gelin, elinizde bu iftiralarınızı ispat edebilecek delilleriniz var mı? Varsa açıklayın da biz de malumat sahibi olalım.Rahmetli Erbakan’ın sır arkadaşına bile ajan diyebildiğinize göre ahlak seviyenizi biraz tarttırın.Ayıp ayıp, kendinizden utanın, kendinize biraz saygınız olsun.

Cevapla

Mustafa Erkoc

karamolla oglundan ne köy olur nede kasaba mehrum hocanin düsmanlarini ölüm yilfdönününe davet ediyor halkparti agziyla konüsuyor ne onuru nede hasiyeti ben onu bir adam sanardim hakiinda söylenecek cok söz varya kendini allahla basbasa birakiyrum birlikde oldugu partilerle hasr olsun zaten hadisi setif var kisi sevdigi ile beraberdiye

Cevapla

fatih

aday olupta chp'nin oylarını böler mi hiç...

Cevapla

Murat Taşcı

Olsun. Münasiptir. Böyle bi rakip havada kapılır.

Cevapla

izzet

Bu da kimdir? Neyin adayı belde belediyesine başkan mı seçeceğiz. Bundan muhtar bile olmaz..

Cevapla

Sezgin

Tam CHP'nin adayı olabilecek bir adam. Yakışır da..

Cevapla

Ishak yalci

Tabiki olsun turkiyede ne kadar solcu varsa destekler. Solcularin c.baskani olur. Ne yazik ki bazi insanlari ancak son zamanlarinda taniyoruz.nasil Tayyib mis ki herkesin safini belli etti .biz bunlari yillarca dava adami olarak tanidik .Allay cumhurbaskanimiza hayirli uzun omurler versin .Gizlenen kisilikleri ortaya cikariyor .inadina Tayyib .sizlere inad Tayyib .

Cevapla

hamza

Acaba bu molla fetöden kaç para aldı.yada kaseti falanmı fetönün elinde kıçındaroğlundan daha iyi hizmet ediyo fetö homosuna

Cevapla

basri dursun

Sevgili akit, bu insanlari gundem yapmanizi kiniyorum.

Cevapla

bakan adam

Keşke olsada boyunun ölçüsünü bir öğrense.

Cevapla

Ali yildirim

Iyide hacı teneke tabela partilerine oy vermiyoruz.

Cevapla