TBMM'deki oylamada arbede çıktı!

TBMM'de süren yeni anayasayla ilgili 3'üncü madde oylaması sırasında vekiller arasında arbede çıktı. Olaylar nedeniyle oylama durdu.

Eklenme: 11 Ocak 2017, 20:41
Bu haber 36.911 kez okundu

Öte yandan, CHP'li vekillerin oy kabini önünde barikat kurduğu belirtiliyor.

3'üncü maddenin oylaması sırasında gerçekleşen olaylar nedeniyle oylama durmuştu. Oylamanın yeniden yapılacağı öğrenildi.

Maddeye göre, milletvekili seçilebilme yaşı 25'ten 18'e indirilecek. "Askerlikle ilişiği olanların" milletvekili adaylığına başvuramaması da öngörülüyor.

Maddenin görüşülmesine başlanmadan önce Genel Kurulda, dün maddelerin sonuç tutanağına imza atıp atmama konusunda usul tartışması yaşandı.

 
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

mehmet usta

Zeliha Koçak anan baban olmasa sen olmazdın. Bırak bu ucuz lafları

Cevapla

Saddam Hüseyin

Zeliha Koçak senin zeka yaşın kaç acaba merak ediyorum.Chp Atatürk diyorsunuz hdp nin huzurundan kalkmıyorsunuz siz nasıl bir vatan hainisiniz CHP olarak

Cevapla

Kör Sezai

Oylama gizli oynama fakat genel kurul açık oturum. Bu sebeple bahsettiğiniz milletvekili oylamaya giden milletvekillerini çekebilir, çekmelidir de çünkü tbmm tv kesintisiz yayın yapamıyor ne hikmetse.

Cevapla

timur cakir

ZELIHA KOCAK ... Kımsenin Atatürk le bir sorunu yok .Sorun Atatürkcülük dayatmalarındaki arkasındaki görünmeyen diger yüzüve bu yüz TC hic birsey kazandirmadı .Höyt dediler usa ,uk pısırık lar gibı sandalyeye oturdukmu ?Zamanı geldi bi bombaya bakarlar dendımi ? İsde oyüz tehlıkeli yüzdür .Herneyse uzatmadan Atatürkde bi Osmanlı subayıymıydı ? Hah O zaman Osmanlı olmasaydı Atatürkde olmazdı .Tarihını paralel yapılarlarla degil .Gerceklıkleriyle yüzleserek arastırman dileklerımle

Cevapla

Mustafa

Zeliha kocak FATIH SULTAN MEHMET HAN olmasaydi AtaTürk de olmazdi sende olmazdin bende olmazdim ne olacak simdi????

Cevapla

Sam

Atatürk geldi geçti her ne yaptiysa, simdi beraberce ileri bakmamiz gerekiyor....Nezaketinizi bozmayiniz......

Cevapla

mert

ne kadar barikat kursanız topunuz kaleye barajda kursanız bal gibi gooolll :)

Cevapla

Zeliha kocak

CHP ATATÜRK DEMEKTIR. VE BIZLER OLDUĞUMUZ SÜRECE ATATÜRK YOK OLMAYACAK ATATÜRK OLMASAYDI ERDOGANDA OLMAZDI BU ÜLKEDE OLMAZMI SIZLERDE OLMAYACAKTINIZ NANKORLER

Cevapla

İsot

Ali veli denen utanmaz yalancı... Sen ak partililerin yarısı etmeyecek bir adamsın gelip burada Akit in sayfasında havlama defol git pkk lı sitelerde yaz!!!

Cevapla

memet

bunlar millet vekili olursa düşünün bunların arkasındakiler ne olur Allah bunların eline bu milleti bir daha düşürmesin

Cevapla

hasan

cehape cehape ....biraz da kanunlari acik acik cigneyerek 3 kisi 5 kisi bir kabine girip oy kullanan kullandigi oyu bir birine gosterip onaylatan .. ak partililerden bahsedin.

Cevapla

selin

Arkadaşlar, buradaki haber gerçeği yansıtmıyor. İnşallah görüntüleri açıp bakarsanız AKP ve MHP milletvekillerinin gizli yerine açıktan oy kullandığını görürsünüz. Beğenmediğimiz cehapeliilerin bu yanlışa dur demeye çalıştığını görebilirsiniz. Kul kula zulüm yapmamalı. Bu konuda cehapeliler haklıdır. Diğer milletvekilleri maalesef zorbalık yapıyorlar, haklıyken haksız oluyor. Hanım milletvekillerini dahi darp ediyorlar. Görüntüler ortada. Her şeyi görebilirsiniz. ... İnşallah güzel ülkemiz için güzel şeyler olur.

Cevapla

Kadir auch.

Allah yardimcimiz olsunnedir su Chp den cektigimizbunlar hicmi uslanmazlar bu adamlar bu vatana bu Millete bu diynimübine düsmanliklari hic bitmeyecek.

Cevapla

Orhan

Eyy ali veli. Şu yazdığın yazı içindeki çelişkileri göremiyor musun? Kendinle çelişiyorsun. Madem gizli oylamaysa bunun adı, sen nerden biliyorsun açık oy kullandıklarını. Sana bunu telefonlarıyla izleten....partili milletvekilleri bu gizliliği ihlal etmiyorlar mı sence. Sende dürüst ol cevap ver.

Cevapla

Bekir

Arkadaslar....Bunlardan bu ulkeye fayda gelmez,bunlar gelsin. ulkeye once kaos bereketsizlik karaborsa sonra pkk sonra bunlarda abd ingiliz mandaciligi talepleri gelir.Gencler bunlarin gecmiste yaptiklarini yasli insanlarimiza sorsunlar.Millete ne kadar yabanci olduklarini gorecekler...Bunlarla asla gelecekteki ideallere ortak yurunmez.

Cevapla

baybars

Ali velisenin gozlerin acik ama aklin kor oylama zaten acik yapiliyor chplilerin itirazi zaten oylamanin acik yapilmasina nerenle izliyosun anlamadim

Cevapla

Süleyman Demir

Chp önce ne istiyor ve milletten neden korkuyor sebebi ne acaba bir biltiyimi var var evet bunlar bu ülkenin kalkınmasını asla istemez bunların derti ülke deyil holdinglerin rantı gesilecektir onun için tutuşmaları

Cevapla

Salih avcu

Ne yapsanızda boş.Allah izin verdi mi.barikatlarınız bile hoş...

Cevapla

Gökhan

İçimizdeki abd ajanı bunlar.Bunlar Türkiyedeki abd özel timi haberiniz olsun

Cevapla

ahmet öztürk

Chp nin yaptığı her hareket chp ye eksi yazıyor,atatürk chp yi kırmakla büyük bir hata yapmış,chp şimdi satılmışların,vatan hainlerinin partisi oldu,kalk atam kalk bir bak partinin kimlerin elinde olduğunu,ilericilik buysa aydın olmak buysa takdir senin atam

Cevapla

Efsane

TBMM ne saygıları yok, oy veren halka saygıları yok, ülkeye devlete saygıları yok. Ne çektik ve bu CHP ve zihniyetinden.Bunları muhalefet olacak, bunların ekonomiyi düze çıkartacak. Aceminin elinde para kavaga çıkar.

Cevapla

Memoli

Lanet cenahta halt pislikler...bu mu sizin demokrasiniz. ..allah sizi kahretsin. .

Cevapla

Mustafa

bunlar salak mi ya ne yani önüne geçince oylama olmayacak mi yeti be bz cakma kabadayilara artik birisi dur demeli

Cevapla

Ali

Turkiyenin chp sorunu var chp sorunu bitmeden turkiyeye huzur gelmez.Cunku chp emperyalistlerin kurdugu bir partidir.

Cevapla

Melikşah

Aşağılıkteröristler.Bu chp pkk yı bile geride bıraktı

Cevapla

serdar

Ey millet düşmanları, demokrasi düşmanları ÇÜÜÜÜŞŞŞŞTTTT...

Cevapla

Asi

Bunların hepsini ya i çeri atın yada tımarhaneye tıkın kudurmuş bunlar

Cevapla

Ali veli

Akit yayınlamayacağını biliyorum ama kalbinde zerre iman varsa şöyle söylim cehape dediğiniz gavur dediğiniz adamlar sizin yarınız kadar yalan söylemiyor..Gözlerimle izliyorum bütün akpliler açık oy kullanıyor

Cevapla

serdar

Aşağılık chp zihniyeti. Vahşilik,despotluk, faşizm,gericilik hepsi bunlarda.

Cevapla

Ali

Turkiyenin chp sorunu var chp sorunu bitmeden turkiyeye huzur gelmez.

Cevapla