İMSAK 03:36 GÜNEŞ 05:30 ÖĞLE 13:08
İKİNDİ 17:04 AKŞAM 20:33 YATSI 22:18
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.

Tabela partisinin başkan yardımcısı Yaşar Okuyan Devlet Bahçeli'ye dil uzattı

Girdiği seçimlerde sandığa gömülen Vatan Partisi Genel Başkan Yardımcısı Yaşar Okuyan, MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'ye dil uzattı.

Tabela partisinin başkan yardımcısı Yaşar Okuyan Devlet Bahçeli'ye dil uzattı
Eklenme: 08 Mart 2017, 16:11

Girdiği bütün seçimlerde çakılan Vatan Partisi Genel Başkan Yardımcısı Yaşar Okuyan, MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'ye dil uzattı.

"BAHÇELİ'NİN CİDDİ PSİKOLOJİK SORUNLARI VAR"

Okuyan, MHP Genel Başkan Adayı Sinan Oğan'a yapılan saldırıyla ilgili MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'nin, "Ülkücü başladığı işi yarım bırakmaz" sözünü de değerlendirerek Bahçeli’nin psikolojik sorunları olduğunu iddia etti.

Okuyan, "Yarın Sinan Oğan'ın veya öne çıkmış muhaliflerin başına bir iş geldiğinde o zaman Devlet Bahçeli'nin bu sözünün ne manaya geldiğini kendisinin yargı önünde hesaba çekilmesi lazım. Ne demek hiçbir ülkücü yarım bırakmaz işini. Ne yapacaktı, Sinan Oğan'ın öldürecekti de öldüremedi onun için mi hayıflanıyorsun. Devlet Bahçeli artık rayından çıkmıştır. Çok ciddi psikolojik problemleri var" diye konuştu.

 
Haber Tarihi: 08 Mart 2017, 16:11
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Ziya

Yazık bu islamcılara bir bir lerini boğuyorlar istiyolar ki hepimiz aynı düşünelim

Cevapla

Konyali murat

Bu kim ? Bu sahisin halkin nazarinda yeri ne? Bu tur sahislarin haberini bari yapmayin. Bu ve benzeri sahislar yeni turkiyeyi istemeyen eski kohne turkiyenin fosillesmis turunun son ornekleridir. Insallah turkiye 16 nisanda vu kohne ve dosillesmis zihniyetten kurtulacak.

Cevapla

Jurnal

Siyset mezarlığında geziniyormuş gibi yapan dinazor...onbinde bir oy alan kalpazan...devlet kasasından para almak için partiymiş gibi davranan soyguncu...eğer 1 kuruşum dahi devlet kasasından senin partiye geçtiyse zehir zıkkım olsun daha yaşayan ölü....

Cevapla

ZAKİR

NE ALAKA YAŞAR BEY SAĞ KESİMİN OYUNU ALARAK YILLARCA GEÇİNDİN ŞİMDİ DE İSMİ ÖNEMLİ DEĞİL ,,,,,,,,,, KANALDA PROĞMAN YAPIYORSUN AHKAM KESİYORSUN ZAMANINDA SİZİ DE GÖRDÜK..YAŞAR BEY BIRAK SİYASETİ GİT SAĞLIĞINA BAK

Cevapla

MUSTAFA AÇAR

bu adamın gerçek yüzü ortaya çıktı rahmetli özalın arkasından kuyu kazan çeteciler bunlarmış demekki,tamda kendine yakışan partiye gitmiş bunun lakabı otel ayısı değilmiydi,şimdi de işçi partili dinazor oldu herhalde

Cevapla

Ayhan

Değil

Cevapla

yavuz

...bahçeliye az bile demiş ey akit sende bahçeli taraftarı oldunya ayıp ayıp

Cevapla

zeki ermiş

Bu durumda Saadet Partisi de, Büyük Birlik Partisi de size göre vatan haini! Hatta terör müttefiki...

Cevapla

Hasan

Kulağını arkadan tutma.Devlet bey in dediği şudur. Ülkücüler yapmadı.yapsaydı masa falan devirmezler adam gibi ikazlarını yaparlardı.sizin beklediğiniz kolay kolay o noktaya gelmez.hamam bizim yıkananda müşterimiz.anlarsın herhalde.

Cevapla

AKPINAR

YAŞAR OKUYAN DEVLET BAHÇELİ ÜZERİNDEN REKLAM SHOW YAPIYOR.YAŞAR BEY GİRDİĞİ BÜTÜN PARTİLERİ İFLAS ETTİRDİ HALA KONUŞUYOR.YÜZÜNDEKİ KİRİ GÖREMEYEN ZAVALLI BİRİSİ.GALİBA KENDİSİNİ SATILIĞA ÇIKARMIŞ MÜŞTERİ ARIYOR

Cevapla

sefer

ne diyo bu ya...

Cevapla

yasin

ZEKİ ERMİŞ çünkü biz ne kimlik siyaseti yapıyor ne de takım tutar gibi parti tutuyoruz... biz doğru olanın milletin ülkenin istikrarı neyse onu hemen tercih ediyoruz... aksi takdirde sadet partisinin yaptığı bbpnin yaptığı hatayı yapmış oluruz

Cevapla

zeki ermiş

....Daha dün Bahçeli'yi yerden yere vuruyordunuz, şimdi Bahçeli hayranı oluverdiniz! .... kendinize nasıl kabul ettirebiliyorsunuz?

Cevapla

Hayyam

Sonuna kadar doğru bir söz. Söylemlerinizle insanları hakir görmeye çalışmanız çok utanç verici. Her zaman millet iradesine vurgu yapan AKİT neden 161.626 kişiden oy alan partiye "Tabela Partisi" diyor. Yoksa 161.626 kişi bu milletin evladı değil mi?

Cevapla

Sahin Mustafa

Yasar okuyan sen aynaya bir baksaydin kimin psikolojik sorunlari oldugunu daha iyi gorurdun.tam referandum arefesinde sivrisineklik edipte milletin midesini bulandirma.

Cevapla

ene66

Hadi la ordan .oli, ..hotel ... Ha sinan, ha sen, ikiniz derin devletin adamı, dönek, hainsiniz, Bahçelinin kesip attığı tırnak olamaz, eline su dökemezsiniz. Biz senin cemaziyel evvelini de iyi biliriz.

Cevapla

Osman turan

Siyasi fosil yasar okuyon

Cevapla

Alp Yavuz

Bu zerzavatin 2010 da pensilvanya el öptüğü biliniyor.

Cevapla