İMSAK 03:36 GÜNEŞ 05:30 ÖĞLE 13:08
İKİNDİ 17:04 AKŞAM 20:33 YATSI 22:18
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.
Hoşgeldin Ya Şehr-i Ramazan
İstanbul Silüeti

Süleyman Soylu'dan soytarı gazetecilere müthiş benzetme

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, sosyal medya hesabından referandum sonrası halkın iradesini yok sayan sözde gazetecileri 'Lağım faresi' olarak niteledi.

Süleyman Soylu'dan soytarı gazetecilere müthiş benzetme
Eklenme: 21 Nisan 2017, 11:19

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, sosyal medya hesabından referandum sonrası halkın iradesini yok sayan sözde gazetecileri 'Lağım faresi' olarak niteledi.

"Önümüzde çok iş var. Sıtkı sadakatle çalışacağız. Ancak gazeteci kılığındaki lağım fareleri boş durmuyor. Fitne'ye karşı koruyucu Allah'tır" dedi.

 
Haber Tarihi: 21 Nisan 2017, 11:19
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

yavuz

Sende ..... gibi cevap vermişsin...

Cevapla

Dursun yilmaz

Yola devam son sürat onun acik allahın izniyle yuru

Cevapla

Vatandaş

Doğru söylemiş eğriye doğru söylenmez

Cevapla

şahin

süleyman bey tenkit hakkını kullan.Ancak bilmelisin ki bulunduğun makamda millet adına görev yapıyorsun.sıradan bir görev değil.Sizin gibi insanların örnek olması gerekir,her sözü söyleyemez her davranışı sergileyemezsiniz.sıradan bir vatandaşın kullandığı argo dili bu görevdeyken kullanmamalısınız.size belki kötü söz söylenir kötü davranışta bulunulabilir ama siz olgunluğunuzla kötü insanları utandırmalısınız.her söze karşılık verirseniz o makamı yıpratırsınız.yine de siz bilirsiniz bizden söylemesi.

Cevapla

Selahattin yılmaz

Allah yardımcınız olsun âmin amin sayın Süleyman soylu kardeşim yürü Allah seninle

Cevapla

cccihaddd

Allah CC hak yol yolcusunun yanındadır elbet. Bu topraklar 1000 yıldır müslüman Türk ün olduğundan beri hain alcak yılan bitmedi bitmezde ama ebediyete kadar bu toprakları bu şer güçlerden korumak için mücadeleye devam ettikçe Allah CC de yardimcimizdir evvelallah.

Cevapla

Serbey

Arkadaşlar Müslüman ligin neresinde hakaret var. Hangi ayette. Hangi hadiste.

Cevapla

Hy-hy

Keşke senin gibi 10 bakanımız daha olsaydı.Allah yardımcın olsun.

Cevapla

Emrah

Bu arkadaş İçişleri Bakanı mı? Elazığ pavyon kabadayıları gibi bir üslup kullanmış. Çok yazık.

Cevapla

Hadi Ordan

Benzetmeyi duyunca aklıma birden KANCIK Dündar geldi, neden acaba?

Cevapla

Mahmut

Ne kadar çirkin bir üslup! Yakıştıramadım... İnanan bir insan kendisi gibi düşünmeyen insanları lağım faresi olarak niteler mi? Takdir siz değerli Akit okuyucularının...

Cevapla

can ugur

CAN DÜNDAR, UGUR DÜNÜDAR, BARIŞ YRRAKADAŞ, HASAN CENMAL VB. SADECE BİRKAÇI BUNLAR. FARELİ LAĞIMCILAR.

Cevapla

Murat Taşcı

Doğru lafa ne denir

Cevapla

isüzgen

aynen öylle güzel benzetme onlar ancak kubura layık gazeteciler feçes aşağılarından çıkacağına ağızlarından çıkıyor

Cevapla

JURNAL

BOŞ DURMAZLAR ...HERYER TEMİZLENMEYİ BEKLEYEN FARELERLE DOLU...KÖŞEBAŞI FARELERi,LAĞIM FARELERİ,DAĞ FARELERİ,FABRİKA FARELERİ...ÇOOOKK FARE ÇEŞİDİ VAR BU ÜLKEDE..

Cevapla

Yusuf 02

Başka fitne ci soros türkiyedeysmiş,ondan başlasak çok iyi olur

Cevapla

Arif

Adamsın, ülke gerçek bir devlet olma yolunda hız aldı, bu farelerde uşaklık yaptıkları yere kacsa iyi olacak.

Cevapla

Ahmet Taner

Sayın vekilim, ağzına sağlık. Adam gibi adam. Rabbim seni muvaffak etsin.

Cevapla