Süleyman Soylu: Kılıçdaroğlu'nun siyasi hayatı sona erecek

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Cumhurbaşkanlığı hükümet sisteminde CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun siyasi hayatının biteceğini söyledi.

Süleyman Soylu: Kılıçdaroğlu'nun siyasi hayatı sona erecek
Eklenme: 04 Mart 2017, 14:18

16 Nisan'da yapılacak referanduma ilişkin açıklamalarda bulunan İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nu eleştirerek, "Bu sisteme de kendi menfaatleri için ‘hayır’ diyorlar. Bu sistem geldiğinde seçime gidildiğinde ne yapacak, mecburen genel başkanları aday olacak. Kaybettiği zaman mebus olamayacak, parlamentoda da olamayacak siyasi hayatı da sona erecek. Bu kadar basittir." dedi.

 
Haber Tarihi: 04 Mart 2017, 14:18
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

SOMA

Abudik gubidik yorumlar ile doldurmuşsunuz.

Cevapla

tc

fetö terür örgütü olmadan önce kimle evliğdi :?

Cevapla

Ahmet

seçime girmezse ne olacak sayın soylu !Zorla mı emekli edeceksiniz adamı.. Ona reddemiyeceği bir teklif mi yapacaksınız

Cevapla

Cihan

Yüce Rabbim Allahını izniyle hayır çıkacak. Hesap sorma zamanı gelecek.

Cevapla

tuncay

oflu ! 43 yaşındayım bu ülkeyi ne zaman chp yönetti ben görmedim! son kırk yılın yönetim yanlışlarının suçu chp olamaz. şu an akp li olan eski sağcı (dyp- anap hatta dsp tabiki mhp mhp ki onlar her dönem vatan miilet ayaklarıyla kendilerine yer bulmuşlardır ülke kaynaklarını yemek için) anlayışın yöneticileri olamaz mı?

Cevapla

Cafer

Türkiye de Türkiye ve islam dümanı CHP sorunu var. Chp bitmeden terör de bitmez.

Cevapla

Kocasolak

Bu soylem butun konusmacilara dagitilsin chpEvet der. Chp de k.k. kurtulmak isteyen cok secmen var.

Cevapla

Ahmet

..'culardan bahsediyorsun herhalde.

Cevapla

Rabia Zafer

Sonunda CHP den de, Ke Mal Kıloğlundan da, kurtulacağız inşallah. Amin.

Cevapla

Mehmet

Zaten evet geçtikten sonra Allahın izniyle istifa etmesi gerekir

Cevapla

Tele Ferik

Başkanlik sisteminde sende bir sifirsin Soylu efendi. Milletvekilleride işlevsiz. Bakanlar dahi Baskana karsi sorumlu halka karsi degil. . Olaya sadece Erdogan olayi gibi bakmayin. Erdogandan sonra kim gelecek kim bilir. Bu kadar yetkiyi kime versen diktator olur. Ve tek adam iktidarlarinin hicbirinin halki zengin ve ozgur degil. Bir arastirin derim.. Cocuklainizi dusunun..

Cevapla

Kemal

Kendisine ak diyen akp' nin sorunu getirmek istediği 18 maddelik anayasa maddelerinde bariz şekilde görünüyor.CHP devlet kuran,ümmet topluluğunu millet toplumuna,onları da laik sisteme ,muasır milletler seviyesine nnkgetirmeye çalışan bir partidir.Referandumda HAYIR demenin daha hayırlı olacağını cesaretle ve azimle ilk söyleyen bir partidir.Bir bakan okur yazar arttığı müddetçe akp geriler derken ne demek istedi ,lütfen bunu araştırın da ona göre konuşun sevgili halkım...

Cevapla

Oflu yorumluyor ...

Ne çıkarsa çıksın halkın tercihidir der kabulleniriz ! Yalnız , kendinizi çok akıllı sanan sizin gibilerin , sözde ak parti seçmeni gibi davranarak , güya akılları bulandırmaya çalışmanız ki kimse yemiyor , referandumdan %50 nin üstünde evet oyu çikması halinde , bu tercihe saygı duyacağınızı düşünmüyorum . Tercihini Evet 'ten yana kullanmış halkı çeşitli yakıştırmalarla tenkit etmeyeceğinize zerre miktarda güvenim yok.Madem %50 nin üzerinde Hayır oyu çikacağını düşünüyorsunuz ! bu çakallıklar niye !

Cevapla

Ahmet

Bu kitle fazla yaşamazsınız.

Cevapla

Emir

Bir ekmelettin daha bulurbunlar

Cevapla

Turk

Bir senaryoda benden , referandumdan hayır çıkınca 17 Nisan sabahı CB nı istifa eder milli irade arkamda değil diyerek ve emekli olur , Haziranda yeni CB nı seçilir , Milletin mührü verdiği Davutoğlu yeniden hükümeti kurmakla yeni CB nı tarafından görevlendirilir ,.

Cevapla

Oflu yorumluyor ...

Bu ülkede giyime , dış görünüşe göre vatandaşına muamele edilen dönem chp dönemiydi. Vatandaşın kafatasını , bıyığının boyunu ölçtünüz bırak bu işleri. Burada sözde pişman , ak parti seçmeni gibi yazılar yazmaya , akılları sıra zihinleri bulandırmaya çalışan hangi ittifakın militanları olduğunu açık seçik gördüğümüz şahıslar türemiş.

Cevapla

Ufuk yılmaz

Cumhurbaşkanlığı na Aday olan herkes için

Cevapla

Ufuk yılmaz

Anlatmasada okuma yazman var aç oku 18 maddeyi

Cevapla

Oflu yorumluyor ...

O bayrağın kuzey ırak bölgesel kürt yönetimine ait olduğunu ( pkk , ypg , sdg vb. bilmem ne b.k degil ! ) , 30 yıldan bu yana gelmiş geçmiş tüm liderler tarafindan barzaninin devlet protokolü ile ağırlandığını biliyorsunuz da ! bilmemezlikten geliyorsunuz. Sizin çok yakın geçmişte apo posterleri ve Atatürk posterleri altında yaptiğınız mitingleride unutmuş olamazsiniz !

Cevapla

Oflu yorumluyor ...

Zavallı olan sensin. Kişi işi kendinden bilir.

Cevapla

Çaycı

Bu zat ı muhteremin söyledikleri doğru ise zamanında reis e neler demişti

Cevapla

Hakyolcusu

KK Şimdi emekli olsa en az 3çeşit Emeklililk kendisine ayarlamıştır.Allah daha iyisini bilendir?Eee Torununa bile SGK dan pay ayıran....

Cevapla

doğan doğan

Ne düşünüyorsun?an kara ve komikler.... Bitti o eski Türkiye. Yeni Türkiyesizin gibilere Osmanlı tokadı olacak inşaAllah.

Cevapla

Ismail

Herhâlde kuyruklar i unutmissun. Yağ şeker unkarne ile dagitilirkenchp.li olanlara. Karne verirken kuyrukta saatlerce bekliyenleri unuttunuz.memur maaşıodemek için. IMF den yüzde bin beş yüz faiz ile para dinlenenchp iktidarı değildi. Computerkralı filmini şey etmedin herhalde.

Cevapla

Ismail

Eve eş başkandir HDP ikizi aynı yol kardeşi .Atatürk'ün partisini bırakmış onların koluna girmiş yazık katillerle beraber olmak. Yazık hemde çok yazık.

Cevapla

Ismail

Yani hayinlar sınıfında yerini aldın. Yaziklar.olsun akp li olduğuna inanmıyorum. Allah insanın içini biliyor. Hikaye anlatma Allaha ne cevap vereceğini düşün. .

Cevapla

milli görüş

Akpde ..yle yoldas degilmiydi ?? Niye kimse bunu dusunmuyo ??

Cevapla

Cüneyt

Hayır çıktığında da Tayyip Erdoğan'ın ve AKP nın siyasi hayatının sonlarına gelmiş olacağız bence. Ayrıca tarafsız olması gereken basının ülkemizde siyasi partilerin yandaşı konumunda olması ne derece ilkel bir ülke olduğumuzu açıkça gösteriyor..

Cevapla

Hüseyin

Vatana ihanetten yargılanmali,darbeyi biliyordu kk

Cevapla