SubhanAllah! NASA açıkladı: Tarihi keşif

NASA'nın Kepler Teleskobu'nun yaşam ihtimali olan 10 yeni gezegen keşfettiği açıklandı.

20 Haziran 2017 Salı 01:10
SubhanAllah! NASA açıkladı: Tarihi keşif

Amerikan Havacılık ve Uzay Dairesi'nin (NASA) Kepler Uzay Teleskobu Güneş Sistemi'nin dışında yaşam ihtimali olan Dünya büyüklüğünde 10 yeni gezegen keşfetti.

DÜNYA BÜYÜKLÜĞÜNDE!

NASA'daki Kepler araştırma grubu, Kepler Teleskobu'nun Dünya büyüklüğünde yaşam ihtimali olan yeni gezegenler keşfettiğini bildirdi.

Toplamda Kepler'in taradığı alanda binlerce yeni gezegen adayı bulunduğu ve bunlardan Dünya büyüklüğünde olan 10'unda yaşam ihtimali olabileceğine işaret edildi.

NASA'nın Kaliforniya'daki Bilim Direktörlüğü Misyonunun Astrofizik Bölümü'nde Kepler programı bilim adamı Mario Perez, keşifle ilgili yaptığı açıklamada, "Bunların galaksideki frekanslarını anlamak, başka bir dünyayı doğurdan izleyecek şekilde NASA misyonlarının geleceğini şekillendirmesinde bilgi desteği sağlayacak" ifadesini kullandı.

Bilim adamları yayınladıkları araştırmada, Kepler teleskobuyla toplamda 4 bin 34 gezegen adayı keşfedildiğini ve bunlardan 2 bin 335'inin Samanyolu Galakisi dışında olduğunu kaydetti.

Adını Rönesans dönemi gök bilimcisi Johannes Kepler'den alan Kepler Teleskobu, uzay gözlemlerine ilk kez 7 Mart 2009'da başlamış, 2013'de yaşanan sorunlara rağmen görevine devam etmişti.

Ekim 2018'de piyasaya sürüleceği açıklanan yeni nesil James Webb Teleskobunun da, gökbilimcilere Kepler'in bulduğu gezegenleri daha ileri analiz yapma imkanı sunması bekleniyor.

Haber Tarihi: 20 Haziran 2017 Salı 01:10
  • ubunrtubunrt2 ay önce
  • RukiyeRukiye2 ay önce
    Şu an amerikada dunyanun düz oldugu kanitlanmaya calisiyor. Nasanin yalan balonu oldugu ortaya cikti. Youtube dan bakin arastirin ciddi bir paradigma gelisiyor bu konuda..
  • MâlumMâlum2 ay önce
    Kuranda yazsa ne olur yazmasa ne olur. Bu elhamdulillah bizim imanımızdan hiçbir şey eksiltmez. Ama bazıları bazı söylemelerine ömrünün sonuna kadar devam eder. Durmak yok yola devam.
  • ZekaiZekai2 ay önce
    Yalandan bol ne var. Ey ademoglu hala aymayacakmısınız. Tüm bunlar O kavmin kendilerini diger ırkladan üstün gösterme çabası değilmi?
  • DunyaDunya2 ay önce
    Kesin kurandayaziyodur
  • Mine Mine 2 ay önce
    Bende inanmiyorum. Aya ciktik yalaniyla NASA kendinin ne kadar güvenilmez yalan sever bir organizasyon.olduhunu ispatlamisdirAyni sekilde milyon dolarlar yatirip.cern de anti maddeyi arayanlardan da cit cikmiyo ...O milyonlarla afrika en az 10 aclik cekmez o arada da kalkinirdi ...
  • Mine Mine 2 ay önce
    Biz bin dörtyüz yil.öncedünyanin düz olmadigini söyleyen kurani Kerime inaniyoruz....Sen galiba ortacagda dünyanin düz olmadiginisöyledigi icin Galilae yi yargilayanlar a mi inaniyorsun???Tüh tüh yazik yaSenin bi ettigin laf tereciye tere satmaya benziyor...
  • SAMILSAMIL2 ay önce
    Yalandır yazan YorumcuArkadaşlara.Siz Dunyanın halen yuvarlak değil ve Düz olduğuna inanıyorsunuz galiba?
  • N.ümitN.ümit2 ay önce
    Nasa bilimsel milliyetçilik yapıyor.aynı holywood un kültürel amerikan milliyetçiliği yaptığı gibi .nasa 'nın söylediği yazdığı hepsi yalan.1960 teknolojisiyle aya gittiğini söylüyor .2017 .teknolojisiyle elinde birşey yok.amerikan çöllerinde çektiği foto ları piyasaya pompalıyor.hep yalan.
Daha fazla yorum göster (1/10)