İMSAK 03:34 GÜNEŞ 05:29 ÖĞLE 13:09
İKİNDİ 17:05 AKŞAM 20:35 YATSI 22:21
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.

Sözcü'ye operasyon Uğur Dündar'ı kudurttu

Sözcü Gazetesi'ne yapılan FETÖ operasyonu Uğur Dündar'ı çıldırttı.

Sözcü'ye operasyon Uğur Dündar'ı kudurttu
Eklenme: 19 Mayıs 2017, 12:29

YENİAKİT.COM.TR - Polisin Sözcü Gazetesi’ne yönelik başlattığı operasyon söz konusu gazetede kalem oynatan Uğur Dündar’ı kudurttu. Operasyon sonrası sosyal medya hesabından ortaya çıkan Uğur Dündar, Sözcü’nün FETÖ’cü olmadığını iddia ederek “Bayram sabahı Sözcü'de gözaltılar varmış! Doğruca gazetem Sözcü'ye gidiyorum. Eğer Sözcü de FETÖ'cü ise, Türkiye'de herkes FETÖ'cüdür!..” dedi.

Sözcü’nün FETÖ’ye hizmet etmediğini öne süren Uğur Dündar, 15 Temmuz darbe girişimi günü Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın Marmaris'te tatil yaptığı otelin adres ve görüntüsünün Sözcü’de yayınlanmasından ise tek kelime söz edemedi. Bilindiği gibi Erdoğan'ın adresinin Sözcü tarafından ortaya çıkarıldığı günün akşamında hain darbe girişimi başlamış ve darbeci alçaklar Erdoğan’ın Marmaris'te kaldığı oteli basmıştı.

Sözcü Gazetesi'ne operasyon

Dündar'ın uzmanlık alanı eş durumundan havalimanı

Ümmet düşmanı Uğur Dündar'dan AK Parti'ye tehdit

Uğur Dündar'dan kendini avutma çalışması

 
Haber Tarihi: 19 Mayıs 2017, 12:29
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

İbrahim

Türkiye de yaşayan Herkes fetöcüdür '' lafından dolayı kendime yapılan iftiradan dolayı bu iftiracı kişiyr dava açma imkanım varmı? Bunu ilgili birisi açıklayabilir mi? Email: [email protected]

Cevapla

Yıldırım kasırga

Evet okudum ful iftira

Cevapla

Metin

 Sözcü yıllarca sizin sayın muhterem  hoca efendi dediğiniz adama feto dedi. Şimdi sözcümü fetocu oldu ?? Ahmet Hakan'ın 20 mayıs yazısını okuyunda 

Cevapla

Hıfzı Oğuz

''Bayram Sabahı'' diyor meczup... Sanırsın namazını kılıp gelmiş... Bu soytarılar yıllarca ülkede ahkam kestiler, yazıklar olsun...

Cevapla

cabir arslan

öylemi biliyon geri zekalı angajman kuralı demek sınırı bulunan ülkeden saldırı gelince uluslar arası anlaşmalara göre kimseden izin alınmadan müdahale etmekdir

Cevapla

Son Turan Fedaisi

Erdoğanın otelini darbecilere bildiren Yaverdir ve bunu da kabul etmiştir. Yaver yeri bulmuştur. Fakat bu hain yaverler tutuksuz yargılanmaktadır. Topbaşın damadı gibi Yunanistana kaçar ise, kim getirecek bu haini? Ayrıca, Erdoğanın halkı sokağa çıkma çağrısınıda ilk basına sunan Sözcü muhabiridir. Bu yapılan hukuksuzluk ve iftiradır. Asıl yaverler içeride olmalıdır!

Cevapla

Ruhi

ugur kaçis tarihin beli mi hangi ucakla almanya ya soy adasinin yanina gitmeyi düsünüyorsun aman sen sen ol karini da al yoksa cancik gibi gaylerle dolasirsin

Cevapla

Fatih bekir

Devletin Çarkı yavaş ama tam döner sözü yerini buldu çok şükür. 15 temmuz gecesi birebir şahit olduğum olay şudur. Cumhurbaşkanının nerde olduğunu kimse bilmezken google 15 temmuzla alakali ne yazsam en üst sırada reklam alanında hep sözcü vardı ve cumhurbaşkanının Marmaris'te olduğu haberini veriyordu. O gece bi anlam veremedim ama sürekli bi kuşku oldu içimde sozcu nerden biliyordu bunu başka hiçbir ajansın bilip haber yapamadığı haberi nasıl yapmislardi. Hemde o gece. Neden kimse bunun üzerinde durmuyor hesabı soruluyor diye içim içimi yiyordu. Çok şükür bugün o haber de tam istediğim ve tespit ettiğim gibi haberlerde yer aldı . Sözcünün o haberine soruşturma açılmış

Cevapla

Ilhan

Türk adaleti gerekeni yapar

Cevapla

galip

sözcü tam fetönün gazetesi bu adamda türk bile değil.ismi dohn olabilir

Cevapla

Adem

hee dündar heee, yaw he he...

Cevapla

Yüksel

Kes lan.çevrenize bakın bi hangi ülkede gazeteci olsun,siyasetçi olsun kendi ülkesine hainlik eden. Bari başka ülkelere örnek olmayın bari.

Cevapla

Maho Ağa

Fetönün yandaş medyası SÖZCÜ, gazetecilik ile alakası olmadığını, sadece tek amaçlarının, kendi çıkarlarının ve başka birşeyin umurlarında bile olmadığını çok iyi anladım.

Cevapla

Milletin sözcüsü

Kardeş güzel şeyler söylemeğe çalışıyorsun galiba ama pekde bir şey anlamadım.tercüme gerekiyor.

Cevapla

taha yeşilçimen

sözcü gazetesi saat 17:49 da bir değerlendime bir video yayınlandı sorunuzun cevabı orda mevcuttur http://www.sozcu.com.tr/2017/gundem/sozcunun-a-takimi-algi-operasyonunu-degerlendirdi-1858807/

Cevapla

yavuz 1517

Hey gidi uğur Dündar; geçmişte ne günleriniz vardı. Köpeksiz köyde yıllarca değnek salladınız. Şu gençler bilmez. Şu millet sizin zulmünüzden inim inim ağladı. Ya şimdiki durumunuz, BÜYÜK LİDER RECEP TAYYİP ERDOĞAN, sizi bütün âleme maskara etti. Yani aslınıza döndürdü sizin gibi tipleri. Acınacak vaziyettesiniz.

Cevapla

gariban vatandaş

Ne güzel bir havadis.. sizin döneminiz bitti artık böcekçi, mini etekli, yalan yanlış Siyonist haberci bozuntusu.. kapat şirketi defol git Almanya'ya kardeşin can Dündar yavşağının yaptığı gibi.. terörist aşığı almanlar seni de iyi ağırlalar merak etme sen..

Cevapla

ali tutkun

Aynen vatana ihanet eden babamda olsa sallandırılsın niye hapiste besliyelim hainleri

Cevapla

ali tutkun

Hadi ordan sözcü denilen yahudi paçavrasının sözcülüğünü yapma bu hain paçavra yahudi tasmalı kağıt paçavrası

Cevapla

Hasan ali

Sadece fetöcü hain yok senin gibi DHKPC ve solcu PKK lı halinde var.din düşmanlığı ortak oaydanız ha fetö ha siz aynısınız

Cevapla

cccihaddd

Orda ABD askerleri ve Suriye toprağı olduğu için bu ifadeyi kullanmıştır sen korkak siyasetcileri gormmissin. RTE in dışında ki bütün siyasetçiler korkaktır ABD nin ab nin usagidut akp gelene kadarki t siyasi leri hayatımızda yasayarak gördüm senin bir halt görmediğin belli adam dünyaya kafa tutuyor sn burda ciyakliyosun.

Cevapla

erdal

sen daha önceden biliyor muydun? Haber verseydin keşke!

Cevapla

Refac

Gazeteler içindeki aykırıları temizledi sıra geldi sozcüye

Cevapla

Ruhi

birininin güçüne gitmis ama caktirmiyor

Cevapla

Lütfi

Sabataylar kriptolar hep beraber kudurmuşlardır.

Cevapla

Isa

Veledi zina faşist Dündar!!

Cevapla

Recep

Reis güzel günler icin hazirlik yapmakta rahat olun.RTE alayina gider ARTIK KIMSE TUTAMAZ.

Cevapla

ataberk

ulan madem suçsuzsunuz neden firarisiniz neden adam gibi gelmiyorsunuz

Cevapla

Mehmet Emin

Allah Allah??

Cevapla

Dun ve bu gun

Dundar fetcumu ? Gorunen koy klavuz istemez Dundar gibileri bu ulkeye osmanli in kullerinin arasina tohumlandi filizlenenler hemen mkemalin markalastirdigi kelime dernek ne varsa arkalarina saklandilar milleti sinsice oralardan vurdular bakin bunlar in inlerine girdikce pis kokular daha. Ok yayilacaktir bunlar in hizmet ettikleti localar seytan in localari bunlar sadece soytari so bu localarin Bak lafa bak gazete gidiyor messaj gonderiyor localara hamlenizi yapin diye diger taraftanda aval taraftarlarina gazeteye gelin soytarilik isi var mesaji veriyor Gezide tencere calanlari hatirlayin bizde Boyle bir osmanli multitudes yok bid asil bir milletiz biz laf yapmayiz is yapariz seytan bizi Bunin icin sevmez

Cevapla