İMSAK 03:34 GÜNEŞ 05:29 ÖĞLE 13:09
İKİNDİ 17:05 AKŞAM 20:35 YATSI 22:21
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.

Sözcü yayın hayatında ilk kez bugün yalan söylemedi! Eğer illa çıkacaksan bundan sonra hep böyle ol!

Terör örgütlerine verdiği destek nedeniyle hakkında soruşturma başlatılan ve patronu dahil 3 çalışanı hakkında gözaltı kararı çıkartılan Sözcü Gazetesi yayın hayatında ilk kez yalansız bir sayı ile yayımlandı. 15 Temmuz darbe girişiminde Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın kaldığı yeri hedef gösteren Sözcü, soruşturmayı ajitasyona çevirerek yapabileceği en güzel şeyi yaptı ve bugün tamamıyla boş sayfalarla yayınlandı.

Eklenme: 20 Mayıs 2017, 13:40

yeniakit.com.tr haber merkezi   - Önceki gün Sözcü Gazetesi hakkında terör örgütlerine destek verdiği için savcılık tarafından soruşturma başlatıldı. Soruşturma kapsamında Sözcü Gazetesi’nin firari sahibi de dahil olmak üzere 3 kişi hakkında gözaltı kararı çıkartıldı.

Hatırlanacağı üzere 15 Temmuz alçak darbe girişiminin gerçekleştiği gün Sözcü paçavrası, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın kaldığı oteli manşetinden vererek adeta darbecilere ‘İşte buraya gideceksiniz’ mesajını paylaşmıştı.

Bunun haricinde de özellikle AK Parti’yi destekleyen vatandaşlara defalarca kez edem paçavra gazete son olarak da ek olarak verdiği Gırgır isimli karikatür dergisinde Hz. Musa’ya alçakça hakaretler savurmuştu. Bu kalleş girişim karşısında gelen tepkilere direnemeyen Sözcü yönetimi çareyi dergiyi kapatmakta suçu da çalışanlarına atmakta bulmuştu.

Bugüne kadar yayımladığı yalan haberler ve gayrı milli yayınlar ile vatandaşların tepkisini çeken Sözcü ne hikmetse bir anda hafızasını yitirdi. Sanki soruşturmalar durduk yere başlatılıyormuş gibi tutum sergileyen Sözcü paçavrası bugünkü sayısında ajitasyon yapmaya başladı.

Aslında ajitasyon yapmak isteyen Sözcü aslında bugüne kadarki en isabetli kararını vermiş oldu.

Tamamen boş sayfalarla yayınlanan Sözcü Gazetesi yayın hayatında ilk kez iftirasız-yalansız, hakaretsiz bir sayıya imza atmış oldu.

Kağıt israfı gazetenin bu tutumu gayrı milli cenah tarafından ajitasyon olarak lanse edilirken yerli ve milli vatandaşlar ise olayı diğer boyutu ile yorumlayarak ‘En azından bugün yalan ve iftirada bulunmadılar’ şeklinde yorumlarda bulundu.

SÖZCÜ’NÜN SAHİBİ FİRARİ

İstanbul Cumhuriyet Başsavcısı İrfan Fidan, Sözcü Gazetesine yönelik operasyonla ilgili açıklama yaptı. Fidan “Sözcü Gazetesinin yöneticileri hakkında. Şu anda zaten firari. Hakkında yakalama var. Gözaltı var. Soruşturma işlemleri devam ediyor" dedi.

 

www.yeniakit.com.tr

 
Haber Tarihi: 20 Mayıs 2017, 13:40
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

yaşar

Ne sini savunacak kardeşim her gün hakaret eden bir gazete bu hakaretlerin nesini savunsun?

Cevapla

Son Turan Fedaisi

Başyever Erdoğanın adresini, Erdoğanın pitondan öğreniyor pilotundan. Bunu kendiside itraf ediyor. Ayrıca Erdoğanın halkı sokağa çağırma çağrısınıda medyaya ilk olarak, cumhurbaşkanın yerini haber yapan gazeteci aktarıyor. Kısacası; suçlama yersizdir. Amaç; Muhalifeti susturmaktır. Ne ekerseniz onu biçersiniz. En az %6 oy kaybederseniz bu cumhuriyetin asıl kurucuları kuvayi milliye torunları iktidara gelir ve aynı şeyi size de yapar. Lakin biz somut delillere dayanacağız mesela Atatürk ve cumhuriyet düşmanlığına dayanacağız. Keşke iktidar olacağımız günler gelsin hesaplaşacağız mahkeme önünde

Cevapla

Adnan

Yalancının mumu. ..

Cevapla

Adnan

Dünyayı mahvettiniz, Allah size ahirette fırsat vermeyecek. Sadece bakıp kalacaksınız.

Cevapla

Adnan

Sözcü okuru içe içe kendini israf eder de bir içkiyi israf etmez.

Cevapla

Efsane

Bugün söyleyecek yalan bulamamış. Fetoya sorsalar yardımcı olurdu

Cevapla

Efsane

Bunlara medya diyen dahi y...k oğlu y...ktır. Gazete deyince belli davayı savunur. Gazetelere bakın kimin gazete kimin tetikcilik yaptığını görürsünüz.

Cevapla

ercan demir

din satanlar siz simdiden yerinizi cehennemde ayirtin, Kurani kerimdeki buyuk gunahlari isleyen sizler kurtulusunuz yoktur,demedi demeyin solculardan cennete gidenler olacak ama sizden bir kisi gidemeyecek,kildiginiz o maun namazlarida size lanet vesilesi olarak katmerli yazilacak

Cevapla

erkan

Kimi vatanın milletin ümmetin sözcüsü olur.Kimi de Kapitalizmin emperyalizmin siyonizmin solcu maskeli Lenin Mao maskeli atatürk maskeli sözcülerinden olur

Cevapla

Adem

BRE AHMAKKK. ALLAH HANGİ YUKARDA.? AVUSTRALYANIN YUKARISINDA MI ABDNİN Mİ TÜRKİYENİN Mİ.? BEYİNSİZLER DE YORUM YAZIYOR YA ÇILDIRIYORUM YAAA.!!!! BEN DE AK PARTİ YANDAŞIYIM. SANA NE.??? HDP VEYA CHP YANDAŞLIĞI SERBEST AK PARTİ YANDAŞLIĞI SUÇ ÖYLE Mİ.? HASTİRRR LANNN.!!!

Cevapla

Hüseyin

Akpde bylock kullanan var mı diye aramaya gerek yok. Akp zaten fetö desteği ile kurulan bir şey

Cevapla

abdülhamid 1876

Ahmet çakar; evet biz AK PATİLİ'yiz, AK PARTİ yandaşıyız. Aynen senin chp yandaşı olduğun gibi. Bunda bir kötülük olduğunu zannetmiyorum.

Cevapla

kut-ül- âmâre 1916

Selim'cim; gerçek FAŞİZM'i bilmek ve görmek istiyorsan, 1923-1950 arasını gerçek kaynaklardan iyi incele. FAŞİZM'in babası o dönemde. Bize dayatılan bugünkü yalan tarih ise, yeri ve zamanı geldiğinde hükmünü kaybedecek.

Cevapla

kut-ül- âmâre 1916

Ferhat'çım; eğer AK PARTİ'de by lock kullananlar var ise, siz âleme servis edin. Sizi tutan mı var? AK PARTİ'de by lock kullananlar olsa idi, çoktan chp'ye servis edilirdi. Kafa bulandırmayın. İnandırıcılığınız yok.

Cevapla

elem

ateistler ama sizden vicdanen daha üstün oldukları kesin... akitin yalanları arşı alayı titretiyor...

Cevapla

Fenerli

Boyle çok güzel milleti keriz yerine koymayan çok iyi oldu

Cevapla

Serdar

Bu halk bunların kimin sözcüsü oldugunu gormeli

Cevapla

Mâlum

Kardeşim haşa "yukarıda Allah var" gibi saçma tabirleri kullanip burada din adına doğrulara yalan diymemezsiniz. "Mecmûu Fetâvâ İbn-i Useymîn, cilt: 2, sayfa: 52 " alın size kitap sayfa. Bakın alimler be demiş bu konuda. Öyle uzaktan atmakla olmaz bu işler. Derin Kuran, hadis, fıkıh bilgisi ister. Eğer araştırmak istemiyorsanız da susun bari cehaletiniz belli olmasın.

Cevapla

Mâlum

Onun yerine içip midesine koyar. Hiç sokağa dökülür mü? İsraf. Sözcü okuyanlar Allah'ın emirlerine uyup israftan da kaçınıyorlar. Maşallah. Allah hidayetlerini arttırsın.

Cevapla

selim arabacı

bu ülkede milyonlarca insanın sesi olan tek basın kaynağının kapatılması istekli olmak ancak faşizm ile açıklanır. Ama Keser döner sap döner.

Cevapla

ferhat ÖZTURAN

Şöyle diyelim :-Milyonlarca musluman bomba yerkenİsrail ile 18 anlaşma yapanlar,FETO sorusturmasını ustunu ucu AKP ye gelınce kapatanlar,By lock kullanan AKP deki siyasi ayağı desıfre etmeyenler baskı rejımı olusturmak ıcın FETO ıftırası ıle Muhalefetı susturmaktadır. Ondan sonra ulkede hukukun oldugunda demokrasıden falan söz etmektedirler. Bu ülkenin bir yakası ona oy vermemiş I dur diğer yakası ile sevenleridir . Bu gidişle bu ülkenin 2 yakası bir araya gelmez.Evet recep beye saygı göstermek zorundayız ama onu sevmek zorunda değiliz.!

Cevapla

Ahmet Çakar

İlkkez yalan söylemedi ne demek ya siz hergün yalan haber yapıyorsunuz? Cennete gidemeyeceklerın karılarını baska adamlara veren akit değil miydi? Siz dinde bile yalan söylüyorsunuz baskasını karalamayın. Akp yanlısı oldugunuz cok acık ortada ulkede adalet kalmadı. Yukarda Allah var ama sizin haberınız yok tabı

Cevapla

Osmaniyye

İyi olmamış bu. Biz sözcü okuyanlara bakarak ülkedeki şizofrenik saplantılı özgürlük adına özgürlük düşmanlarını görebiliyorduk..

Cevapla

brym

Sizde ilk defa güzel bir başlık attınız

Cevapla

Jurnal

bu gazeteyi okuyanların sıfatlarını dikkatlice izlerim hep.yeminle söylüyorum insan sıfatlı olanını göremedim.inançsız,tevafuksuz,şizofren,metruk tipli insanlar.acaba ben mi öyargılı bakıyorum diye çok düşündüm.hani derler "nasıl bakarsan öyle görürsün".inanın çok sempatiyle ve sıcak bakmaya çalıştım ama olamadı,olmuyor.çok büyük negatif enerji yüklü insanlar ve çevreye negatif enerji yayıyorlar.bu gazetenin köşe yazarlarının tipine bakıyorum ve birde okurlarına;tencere kapak misali o kadar benziyorlarki;AYNI BİR ADAMIN DÖLÜ GİBİLER..!

Cevapla

Şakir bey

Filistin'e destek vereceğiz diye kolayı boykot edip parayla alip sokağa dökmeyecek kadar akıllıdır Sözcü okuru :)

Cevapla

Cihangir

Peki sen sağcı muhafazakarların aynı dönemde yaşadıklarını saymayarak ne yapıyorsun. Kazdığın kuyuya düşüyorsun. Biraz düşünce ya çok değil biraz...

Cevapla

Ahmet Yıldırım

Canın cehenneme tuvalet kağıdı sözcü

Cevapla

Misafir

Sözcü de bütün sayfalarında yalan dolu olduğunu farketmiş.Yalanlar çıkınca yazacak birşey bulamamış.

Cevapla

hakan polat

İyi olmuş yanlız hiç çıkmasa daha iyi

Cevapla