Son referandum anketi… Ankara, İstanbul, İzmir’de son durum

ORC araştırma şirketinin yaptığı ankete göre İstanbul ve Ankara'da EVET oyları önde gidiyor. İzmir'de ise HAYIR oyları yüzde 50,4 oranında.

Son referandum anketi… Ankara, İstanbul, İzmir’de son durum
Eklenme: 08 Şubat 2017, 12:17

Cumhurbaşkanlığı sistemini getirecek anayasa değişikliği paketiyle ilgili anket şirketlerinin araştırmaları devam ediyor. Yaptığı anketlerle başarılı sonuçlar alan ORC araştırma şirketi, bu kez referandum öncesi seçmenin nabzını tuttu.

3 BÜYÜKŞEHİR

Şirket; İstanbul, Ankara ve İzmir'de 9250 seçmene referandumdaki tercihini sordu.

İSTANBUL-ANKARA EVET DİYOR

Sonuçlara göre; Ankara seçmeni yüzde 55 oranında EVET derken, İstanbul seçmeni yüzde 53,7 oranında EVET dedi. İzmir'de ise seçmenlerin yüzde 50,4'ü HAYIR diyor.

AK PARTİ YİNE BİRİNCİ SIRADA

Ankette, seçmenlerin siyasi parti tercihlerine de yer verildi. Bugün seçim olsa, İstanbul ve Ankara'da AK Parti birinci sırada yer alırken İzmir'de CHP birinci sırada yerini aldı.

 

 

 

 
Haber Tarihi: 08 Şubat 2017, 12:17
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

cemre daryürek

Senin gibi insanlar olsa keşke koca yürekli insan, sonuçlar zaten hayır üstte büyük farkla ama ne de olsa bir şeyler olucak yine

Cevapla

EEVVEET

Atatürk'ün kurduğu CHP ile bugünkü CHP arasında dağlar kadar fark var.Partinin şu anki başındaki kişi o partiye oy attığı bile şüpheli.Toplu halde anlaşıp boş oy bile verebilirler.

Cevapla

sonuna kadar EVET

İzmir, geçen sefer CHPye verdiği oydan daha fazla Evet diyecektir. üç beş yerel gazetesinin yazdığının aksine izmir halkı ne belediyesinden memnun ne de Kılıçtaroğlundan.İzmirde okuyan arkadaşlarım var o ilde kimse de 'aman efendim evet olursa demokrasi elden gidermiş yok laiklik gidermiş' demiyor. en fazla Atatürkçü de AKPde vardır..Bu devirde halen ... beyinliler kaldı mı ona da bir anket yapılması lazım..Sonuçta bilinçli türk milleti kazanacak ve Evet çıkacaktır. Esas mesele CHPye oy verenler,o amaçsız boş propaganda masrafları kimin cebinden nasıl çıkacak!? onu düşünsünler...

Cevapla

zekai

Referandum da evet çıkarsa Tayyip bildiğini resmen okuyacak. Hayır çıkarsa Tayyip bildiğini fiilen uygulamaya devam edecek. Referandum bana bir seçenek sunmuyor.

Cevapla

kimsesiz

Peki reisdenn sonra vatan haini gelince neler yapa bileceklerini biliyormusun bı düşün ona göre vatanın sevmiyon düşmanlık ediyirsun

Cevapla

once vatan

AKP li olarak reisdenn sonrasını düşündüğüm için kesinlikle hayırrrrrrrr bir kişiye bukadar güç verilmez ya bir vatan haini gecdiyinde neler olacak azıcık düşünün vatanını seven hayır der

Cevapla

Akara

Akp referandumdan Neden Evet veriyormus. !!!!!! Chp HDP Mhp nin 70 % refah partisi. Anap. Hayir veriyor diye ve Bunlar terörismis Ondan akp Evet veriyormus. Bin aliiiiiii. Aklini basina al Bizler. Vatan icin Hayir veriyoruz. Sen evetini savun millete anlayamiyorum tabi. Cakal. Bak Görüceksiniz Milleti .. zannediyorsun. Sapina kadar Hayir geliyor.

Cevapla

Sapina kadar Hayir.

Beyler su basbakanin söylediklerine Ne diyeceksiniz. Hakkettende reisiniz tam adamini bulmus Basbakan yapacak. ...!!!! Millet Neden Evet versin diye söyledikler su. HDP Hayir diyormus. Chp Hayir diyormus. Bunlar tereristmis. Akp Ondan Evet veriyormus. Komikmi degilmi. Yani. Ataturkün partisi. Mhp nin yüzde 80 terörist mi diyorsun. Bravo. Akp. Milleti ... zannediyorlar. ...  Sen bana nasil terörist dersin. Babam kibrista sehit düstü ben hakkaride askerligimi yaptim. Eeee..Camiye bile milletten oy isteyen nasil Bir mÜslüman olur. Sonuna kadar Hayir. Sapina kadar Hayir.

Cevapla

nermin

nermin.buyururki imam şafi hz.fitne zamanı doğruyu nasıl ayırt ederiz. dahi cevabı verir "düşman okunu takip edin o sizi doğruya getirir"Düşman hayır SA BİZ EVET

Cevapla

Anket.

Beyler ankette Hayircilar önde. Hani Evet her ankette önde gidiyordu. Bakin Kendi gastenizde bile önde Hayir. Söcü de de yaptim ayni anketi katilan Daha fazlaydi ve hic Evet veren olmadi. Hayret degilmi???

Cevapla

anket

burda yüzde yüz hayir ciksa yine eveti önde gösterirler ne olduklari belli degilmi akit

Cevapla

Suat

Ayhan bey doğru söylüyor.Belkide PKK'lı

Cevapla

Mehmet YILMAZ

Neymiş AKP liymiş ama hayır diyecek miş muş kış kuş. Hadi klan ordan sen git ananı kandır adi yalancı. Emniyetin bu trollere bir el atması lazım milleti manipule etmek ve yalanları ile kandırmaya çalışması bir suçtur.

Cevapla

Sedat

Arkadaşlar AK Partiliyim diyerek, olumsuz yorum yazan ve hayır diyeceğini beyan edenlere inanmayalım. Gezizekalı CHP'linin biri de müftünün karısıyım demişti. Bunlar AK Partiliyim diyerek olumsuz yönlendirme yapmaya çalışıyorlar. Sizi gidi müftünün gezizekalı ... sizi..

Cevapla

Abdulmuttalib el-Arabi

Insallah HAYIRLI OLUR... amin..

Cevapla

tamirci

Ne getirip ne götürdüğünü anlamadan çala klavye yazanlar;parlementoyu fesh ederse kendini de fesh ettiğini bilmiyor.ya kurnazlık,ya bağnazlık ya da uyanık kerizlik...

Cevapla

Muhammed

Nedense buradaki anketler hep evetı gösteriyor

Cevapla

Anket

Asagidaki anketi Bir Bakin beyler.

Cevapla

saddi

Allahuekber demeyen türk,.... yetiştirir. Mesela hun türkleri yani macarlar.

Cevapla

ibrahim

buraya akp liyim hayır dıyecegım kısıler kesınlıkle chp lıdır sonuna kadar evet İSLAMDIR EN YÜCE ÜLKÜ NEYLEYİM ALLAHU EKBER DEMİYEN TÜRKÜ..

Cevapla

ercn

Allaha şükür ki İzmir yıllardır kendi ürettiğini yiyiyor kimseyede muhtaç değil

Cevapla

eses41

dibine kadar HAYIR

Cevapla

Ayhan Hamit

Partimiz Ak parti eyvallah da, Benim anlamadığım "Evet" deyince ne daha iyi olacak? Zaten bütün güç bizde. İstediğimiz C.Bşk. istediğimiz Başbakan, Bakan oluyor. Sıkıntı ne? Ben çok rahatsızım. Şahsen Evet demeyeceğim ve sandığa gitmeyeceğim...

Cevapla

behnantaner

M Ali doğru söylüyor. Metiner 6 şubat tarihli tarafsız bölge programında kendi ağzıyla söylüyor. izlemek istersen programın tamamı youtubeda mevcut.

Cevapla

Cemali

Akit okuyucuları içinde bile hayırcı var, 2010 refrrandumuna hic benzemeyecek, hayır olacak gibi, ak parti ve mhp tabanlarını konsolide edemedi, mill görüs bile hayır derse bu iş hayırla sonuçlanır

Cevapla

ihya

15 yıldır erdogan ile bahçeliyi yanlış yönlendiren danışmanlar sorgulanmalı !

Cevapla

Avukat Ayhan

kimi kandırıyon kardeş sen. "akepeli" sin öyle mi? milleti kandırmaya çalışıyorsun ama yazdığın kelimelerin bile kendini ele veriyor! Başını bağlayıp milleti kandırmaya çalışan CHP il başkanının karısı gibi milleti kerizlemeye çalış bakalım, ne kadar saf seni okuyup kanacak...Sen 15 temmuzda tankları balkondan alkışlayan kesimdensin, milleti aptal mı zannediyosun!!!

Cevapla

Ramazan

İslamofaşizme HAYIR! Helal sana İzmir!

Cevapla

meftun

m ali denen şahıs yalan sşylemeyi dönek kemaldenmi öğrendin..senin gibiler vatanınççdininççmilletin nedemek oldugunu bilmeden 3 kuruşa ülkesini satan kahbelerın yalakalıgını yapıyorsunuz.insan olun

Cevapla

Alper

2010 referandumundaki evet rüzgarının 10 da 1 i bu referandumda olmadığı gibi hayıra giden vicdani sorgulamalar çoğalmakta, en azından insanlar diyor ki, babam bile olsa meclisi bir cümleyle fesh etme yetkisine sahip olmamalı diyor, gidiş gidiş değil, artık gına geldi , işsizlik, terör ve ekonomik sancılar tuz biber ekmekte

Cevapla