Yeni Akit DÜNYA Sayfası

Dünya sayfamızı facebook'tan takip edin.

Skandal tehdit! Almanya'da yaşayan Türklerin evlerine bırakıldı

Almanya'nın Brühl kentinde Türk vatandaşlarının posta kutularına 'Erdoğan'ı destekleyenler ülkeyi terk etsin" şeklinde tehdit dolu bir mektup bırakıldı.

Skandal tehdit! Almanya'da yaşayan Türklerin evlerine bırakıldı
Eklenme: 21 Nisan 2017, 17:54

Almanya'nın Brühl kentinde Türklerin yaşadığı bölgelere skandal bir mektup bırakıldı. Mektupta, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ı savunanlara ülkeyi terk etme çağrısı yapıldı.

ÜLKEYİ TERK EDİN

"Almanya'daki Erdoğan'ı sevenler..." diye başlayan mektupta şu ifadeler kullanıldı:

"Biz, Almanya'da Erdoğan destekçileri yüzünden endişeli ve tedirginiz. İnançları bizden farklı olduğu için, onların bizimle yaşamasına devam edilemez. Ailelerini de alıp bu ülkeyi terk etmelerini istiyoruz."

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın büyük planları olduğu savunulan mektupta, "Cumhurbaşkanınızın büyük planları var, yapacağınız iyilik hem onun için hem kendiniz için bu ülkeyi terk etmenizdir" denildi.

Kaynak: Yenişafak


 

 
Haber Tarihi: 21 Nisan 2017, 17:54
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

diyar bakir

Eminolunbunuyapanalmanbeslemeleri...alisiz esetdestekcileri..dhkp-c...vekürtgörünümlüermeni pkklilerdir...

Cevapla

Boran

Almanya inşallah yunanistanda kötü hale düşersin. Belanı bulursun

Cevapla

KUL

Yıllarca o insanları en ağır işlerde çalıştır sırtlarından dünyanın parasını kazan.Şimdi dönün ülkenize...Hem de sudan bir sebeple...Kusura bakma naziii!!!Hak var hukuk var. R.T.Erdoğanı ve onu sevenleri sevmeyebilirsin ama o insanların hakkını hukukunu korumak zorundasın!!!

Cevapla

ffff

Turkiye dururken hacli ulkesinde ne isiniz var zorla mi tutuyorlar sizi orada

Cevapla

Dalamancı

Evet oyu verenler bence de gelsin Türkiye' de yaşasın, almanlar haklı.

Cevapla

bayezit..diyari bekir..

Bunuyapanalmanköpekleri..satilimiş..hain namusuz..alcak...esetdestekçileri..alisiz..kitapsizlardir..

Cevapla

ismail hakki efendi

bunu yapan alman degil hain turklerdirbunu cocuklarda bilir keske biz turkler butun avrupayi terk etsek buyrun chp nin yaptigina bak icimiz hain dolu ne oluyor turkiye hepimize yeter bizim ulkemiz dunyanin en özgur ulkesi kiymetini bilmiyoruz terk edelim avrupayi avrupa hainlerle kalsin 50yildir gurbetciyim

Cevapla

fayma

Turkiyeyi begenmeyip Ekmek için almanyaya gitiilerorada onların kanun âdetlerine uymak lazım beğenmeyen türkiyeyegeri gelsinler kafir kendine göre haklı. Meydan okumak ancak insanın yuvasında olur.

Cevapla

Tam Hedef

Hey arkadaş'lar onlar sanmayın erdoğancılaragidinburdan tehdit ediyorlar onların derdi tüm avrupada yaşayan türkler bu günleri dört gözle bekliyorlardı

Cevapla

Lale

Soysuz köpek bizi yahudiler gibi sürgün etmeye haklari yok it mesela sen ermeni piçi simdi ermenistana yollasalar kizmazmiydin

Cevapla

Kadir

Bizde yüzde var gururda ama senin gibi Köpeklik yapmak yok.Git deyince git gel deyince gel.Zorunami gitti Pic Evet in Almanyada cok cikmasi,Alman Köpekligi yapiyorsun Soysuz.Sende gurur olsa Vatandasindan yana tavir koyarsin.Sikik

Cevapla

Petrus

Esed destekcileri ama durabilir. Bunların diktatör veya tiranlara karşı birşeyi yok. Yeterki müslüman olmasın.

Cevapla

BİR MÜSLÜMAN

Ödümüz kopuyor. Demek yerine bunu tercih etmiş ler.

Cevapla

Go Home

Adamlar haklı. Altına imzamı atarım.

Cevapla

Alman

Erdoğanı sevenler neden Türkiyeye dönmüyor? Gidin demokrasinizi ve dininizi Türkiye deyaşayın. Değil mi ama :-))))

Cevapla

Özkan

Projeler devriye girsin , gidelim buralardan. Hem daha ne Ariyoruz buralarda!! Bunlar hem Nankör , bayernde amerikanlar cekildiginden beribunlar Iyice Simarmaya basladilar!

Cevapla

Gerçekten,

Niye "ileri demokrasiyi" ve islamı rahatca yaşayabileceğiniz Türkiyeye dönmüyorsunuz???

Cevapla

Ercan

Cekin paralarinizi yatirin turk bankalarina terk edip gelin almanya ekonomisi batsin.Ya da is birakma eylemi yapun.ekonomisi alt ust olsun

Cevapla

Hasan

Çok doğru bir girişim. Biraz yüzleri var ise istenmedigi yerde kalmazlar.

Cevapla