Siyonist lobisinden korkan Sözcü bütün çalışanları kovdu… O dergiyi hemen kapattı!

Sözcü gazetesinin ücretsiz olarak dağıttığı ünlü sözde mizah dergisi Gırgır, Hz.Musa ile ilgili yayınlandığı skandal karikatür sonrası flaş bir karar alarak bugünden itibaren kapatıldı. Yayıncı şirketin avukatı yaptığı açıklamada, 'Buna sebep olan çizer ve çalışanlar hakkında yayıncı firma olarak Cumhuriyet Savcılığı'na suç duyurusunda bulunacağız' dedi.

Siyonist lobisinden korkan Sözcü bütün çalışanları kovdu… O dergiyi hemen kapattı!
Eklenme: 17 Şubat 2017, 13:31

Son sayısında yayınladığı Hazreti Musa'yı küfürlerle hedef alan karikatürle kamuoyunda büyük tepki toplayan Gırgır dergisi, kapatıldı.

Açıklama, yayıncı grubun en büyük yayın organı olan Sözcü gazetesi üzerinden servis edildi.

"ÇALIŞANLARIN TAMAMI İŞTEN ÇIKARILDI"

Yayıncı şirketin avukatı tarafından yapılan açıklama şöyle:

“Gırgır dergisinin son sayısında yayınlanan hoş olmayan karikatür nedeniyle yayıncı şirket Gırgır dergisinin kapatılmasına ve dergide çalışanların tamamının işten çıkarılmasına karar vermiştir. Bu karikatürün yayınlanması en başta toplumumuzu rahatsız ettiği gibi, yayıncı şirketi de çok rahatsız etmiştir. Karikatürün firmayı zor durumda bırakmak amacıyla kötü niyetli çalışan kişi veya kişiler tarafından yayınlandığını düşünüyoruz. Kasti bir tutum söz konusudur. Dini değerlerin aşağılandığı bu karikatür kötü niyetli bir tutumla çizilerek, yayıncı şirkete danışılmadan, adeta gizlenerek, son anda habersizce yayına verilmiştir. Bunu yapan çalışanlar dini değerleri aşağılamak suretiyle suç işlemiştir. Buna sebep olan çizer ve çalışanlar hakkında yayıncı firma olarak Cumhuriyet Savcılığı’na suç duyurusunda bulunacağız.”

 
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Musa Özendişeli

Basın özgürlüğü elden gidiyor. Acaip endişeliyiz. İnsan hakları örgütleri neredesiniz dergi kapandı, sanatçılar kapı önüne kondu dilinizi mi yuttunuz. Endişeliyim, endişelisin, endişeli, endişeliyiz......

Cevapla

Levent 15

Yakında Sözcü yü kapatıp, hükümetin üzerine yıkarlar!Yahudi taktiği. ..

Cevapla

şehmus 1453

bu şeytanın ..., müslüman dan bu kadar korksalardı peygamberimize yapılan hakaretede bir kapatma yaparlardı.demekki bu ...lara böyle acımasız olmak lazımmiş.

Cevapla

Enis

Olaya bak museviler in tepkisi üzerine kapandı diyor Yahudiler hem kapattiriyorlar hem özür dilettiriyorlar ama biz müslüman olarak ancak protesto edebilme hakkina sahibiz merhum akifin dediği gibi öz vatanında garipsin öz vatanında parya ama bir gün bu üvey evlatlık bitecek inşallah yeniden özümüze döneceğimiz günler yakındır Allahın izniyke

Cevapla

Tele Ferik

Şu haberi ve altindaki tepkileri gorende .....başka bişey sanir. Ş... biri haddini aşmis isten atilmis dergi kapatilmis. Daha ne yapilsa biryeriniz rahatlayacak anlamadim..eziklik boyle birsey iste..

Cevapla

Bilal temeş

DİNSİZİN HAKKINDAN İMANSIZ GELİR MİŞ

Cevapla

Kocasolak

Keske biz de boyle bir yaptirim gucune ermek icin butun guclerimizi birlestirmis olsaydik da kaba kuvvet, kuru gurultu parca parca her kafadan bir ses sokaklarda yurume konsolosluklara saldirma gibi enstrumanlarimizi BIRLESMIS GUC le degistirip tereyag dan kil ceker gibi susturabilseydik CAKAL SURULERINI.

Cevapla

isa

Şimdi de peygamberleri mi ayırdınız Hz Musa sizin kutsalınız değil mi ?sırf düşmansınız diye ...Allah sizi ıslah etsin

Cevapla

Anonim

Cumhuriyet gazetesi Efendimizin karikatürlerini yayınlamıştı. İşte bunların samimiyeti ve hoş görüsü.

Cevapla

Hakanxcp

Bu pislikler anca guce tapar hani kimse gazetecilik baskı demiyo. .bizde hala bunlara sirinlikle yalvaralım statukoya degil millete hizmet edin amca ama niye boyle cumhurbaşkanı mıza kotu dediniz amca pkk yı ovmeyin amca bizde adadukcuyus layıkyıs cagdasyuz amca amcalaramcacıklarımız. .

Cevapla

Gurkan Kurt

Misvak ... hakaret etti. Yayınlasanıza..

Cevapla

muzaffer

Şimdi siyonistler musevimi demek istiyorsun ey akit!Onlar peygamber katılıdirler.deccale hizmet etmektedirler. Tek gözlü lusiferli sembolleride peygamber efendimizin hadisinde buyurdugu deccaldir, Allahualem.

Cevapla

Levent 15

Keşke siyonistlerden önce müslümanların tepkisinden korkarak kapatsalardi. Bizim Peygamberimize (a.s) sahip çıkmak herkesten önce bize düşer.

Cevapla

Alper

Ülkede cezalar caydırıcı değil,elin Yahudisi,dışarıda iken bu kadar ama bizde yalana,iftiraya,sahtekarlığa,hırsızlığa,vergi kaçakcılığına,diğer kaçakcılara vs yeterli veya hiç ceza yok ki,her olumsuzluk tam gaz gidiyor.

Cevapla

gariban vatandas

NOOOOLDU !!!!!!!! EMRiNDE OLDUGUNUZ SiYONiST BARONLARDAN, MASON BA$GAVURLARDAN KORKUDAN DELiYE DÖNDüNüZ...  TUTU$TU DEGiLMi ???? SiZi MU..IK YAHUDi YALAKASI KAMALiST FiTNECiLER SiZi !!!!!!!!!! i$iNiZ GÜCÜNÜZ iNSANLARIN iNANCLARIYLA PEYGAMBERLERiYLE DALGA GECMEK !!! OSMANLI DÖNEMiNDE OLSAYDIK BU DERGiNiZi GAZETENiZi ACMAYI BIRAK BÖYLE Bi FiTNE YAYINCILIGINI AKLINIZA BiLE GETiREMEZDiNiZ !!!!!!!!! AMA NEYSEKi AZ KALDI COK KISA ZAMANDA BÜTÜN PUTLAR YIKILACAK SiZDE KACACAK DELiK ARAYACAKSINIZ MERAK ETMEYiN !!!!!!!!!!! "KAFiRLER iSTEMESEDE ALLAH AZZE VE CELLE NURUNU TAMAMLAYACAK" !!!

Cevapla

Ibrahim ak

Siyonistten buyuk Allah var ondan korkmuyolar da

Cevapla

TÜM TÜRK 17

BunlarınTap digi sionist ler dir !!Efendileri nin kumtuna uymak durumun dadır lar!!

Cevapla

Cemal

Olacak ya işte bir yerden elleri ayakları karışıyor

Cevapla

Sahib

EMİNNNN...MAÇANYEMEDİ DEGILMI YARUM.MOSSADINSENİ BECERECEĞİ GÜN YAKINDIR.

Cevapla

Ali

Bi kere de ...yapmazsanız. Gerekeni yapmışlar işte.

Cevapla

muramut

"Karikatürün firmayı zor durumda bırakmak amacıyla kötü niyetli çalışan kişi veya kişiler tarafından yayınlandığını düşünüyoruz. "demişler. Sanki işe yeni girmiş biri sabotaj için yapmış zanneder bu açıklamayı okuyan.Oysa karikatürü çizen canlı en az 10 yıldan beri bu dergide çalışıyormuş.

Cevapla

Cafer

Aga babalarindakorktular demek. Biz de peygamber efenfimize yaptiklarini izledik.yaziklar olsun bize ve yerin dibine batsin hainleri yargilamayan hukuk sistemimiz.

Cevapla

Nedim

Ne biçim müslümansınız müslümanlıkta her peygamberin her dini kitabın değeri birdir. Gerçek bir müslüman böyle bir başlık kullanmaz

Cevapla

Yazik

Evet Neden kapandi???Super Bir dergiydi. Ismi Belli zaten girgir beyler ciddiye zaten alinmaz. Ben gulmek icin okurdum.

Cevapla

Bahrinur Polat

Hz. Musa (a.s.) İslam peygamberi değil mi?Siyonist lobiden korkuyorlar ama müslümandan korkmuyorlar. Bu utanç bize yeter.

Cevapla

TAYFUN DEMİRTUĞ

ahan da sahipleri belli oldu

Cevapla

ayhan birol

hey yavrum hey...işe bak sen bunu yapan ... Hz.Muhammed(sav)'e Allah korusun yapsalardı...iş böyle olmazdı değil mi? Oysa biz müslümanlar olarak hiç bir Allah(cc) resulleri arasında ayrım yapmadan hepsine iman eder,sever ve saygı duyarız...Hakkaten öz yurdumuzda inancımıza hakaret edenlere karşı eylem yapsak laiklik,demokrasi,insan hakları,basın özgürlüğüne ve fikir özgürlüklerine karşı çıkmış oluyoruz, gerici,yobaz vs. olarak tanımlanıyoruz.

Cevapla

Muaz

Adi ......ülkenin cumhurbaşkanınada her türlü karikatürde kfür ediyorsunuz...gazetenizde öyle....siyonisten korkutunuz...allahtan kormuyorsunuz...adiler....

Cevapla

Cemil nadir özgün

Ve elbette S Ö Z Ç Übu paçavralarla odun bile tutuşrurulmamalı, zinhar gıda maddelerine sarilmamalı, açıkta bulundurulmamalıdır.

Cevapla