Sırrı Süreyya iyice haddini aştı! 'Evet' oyu kullanacaklara ağır hakaret etti

Terör örgütünün siyasi uzantısı HDP'nin Ankara milletvekili Sırrı Süreyya Önder Evet cephesine yönelik ağır hakaretlerde bulundu.

Sırrı Süreyya iyice haddini aştı! 'Evet' oyu kullanacaklara ağır hakaret etti
Eklenme: 03 Mart 2017, 00:26

Terör örgütünün siyasi uzantısı HDP 'hayır' kampanyasını başlatmak için İzmir'e geldi. HDP Ankara Milletvekili Sırrı Süreyya Önder, "Bu referandumda hayır oyu çıkmıştır ama zalimlerin haberi yok, daha mal mal oturuyorlar orada" dedi.

EVET CEPHESİNE ‘MAL’ DEDİ

HDP anayasa değişikliğinin oylanacağı referandum öncesi 'hayır' kampanyasını İstanbul, İzmir ve Diyarbakır'da aynı anda gerçekleştirdiği programla başlattı. İzmir'de Tepekule Kongre Merkezi'nde gerçekleştirilen programa milletvekilleri Sırrı Süreya Önder, Dilan Dirayet Taşdemir, Mizgin Irgat ve Ertuğrul Kürkçü, parti merkez yönetim kurlu üyeleri ve çok sayıda partili katıldı. Toplantıda konuşan Sırrı Süreyya Önder, "Bu referandumda 'hayır' oyu çıkmıştır ama zalimlerin haberi yok, daha mal mal oturuyorlar orada. Türkiye halklarının en net hayır cevabı tahakkuk etmiştir bunun sesi ayın 16'sında onlara gidecek 16'sına kadar ayıktırmayın böyle devam etsinler" diye konuştu.

 
Haber Tarihi: 03 Mart 2017, 00:26
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Maho ağa

..l değilmi bu şimdi

Cevapla

eray

Selahattin Demirtaş mal mal bakarsınız dedi kodesi boyladı Demir Parmaklıklar Ardında mal mal bakıyor. Bu da mal kelimesi kullandı Buna da sıra gelmek üzere

Cevapla

İbrahim kural

Çok güzel yazmış sın kardeşim helal olsun

Cevapla

Erkan

Bu adam müsvettesibideçokiyiyönetmendivay halimize

Cevapla

cihad

eş.k kendini darı ambarında sanmış anırıp duruyo gardaşlarım buna aldırmayın. eşek kadar olsa leşlerini sırtlanırdı sırtlan onlarıda yiyolar leş yiyiciler yakında hendeğe logarı verip üzerlerine layık olanı dökücez

Cevapla

Enver

Özellikle Ülkemize zarar veren bu ve benzerleri yanlışlarını kamufle etme adına refandum nedeni ile halka hakaretini asla kabul edilir görme hakkını kimse böyle kukla,masa,kullanılma ihtimali olanlara fırsat verilmemeli.? Kimsenin de seçimle birbirine hakaret etme hakkı da yok.Bu terör destekcilerinin de ipi ile kimse kuyuya inmez.Herkes hür iradesinin gereğini yapar saygılı olmasını öğrenseler daha iyi olmaz mı.?Bu toplum abd,mason,sömürgecilerin uzantılarına asla taviz vermez,vermemeli de.Biz bir ümmetiz ümmet olarak da kardeşiz.Bu kardeşliğimize taş koymaya çalışan bu ve benzeri satılmışlar

Cevapla

Yusuf

Bu heriflerin evet diyenlere hakaretler etmeleri sanki evet oylarını pekiştirmek için yapılıyor gibi.Erdoğan'ın da hayır oyu kullananlar 15 Temmuz'da dışarı çıkmayanlar diye açıklama yapıp antipatik görünme çabası da hayırcılar hayır da pekişsin...Bence devlet bu hâliyle geçmesini istemiyor.Amerika AB normalde hep açıklama yaparlardı endişeliyiz felan diye heriflerden ses çıkmıyor nedense? Bence devlet her şeyin farkında..

Cevapla

maraşlı

Bu çemkiren mahluka tek kelimeyle ;hadi ordan ermeni uşağı demek istiyorum.katılanlar el kaldırsın.

Cevapla

Fuat AK

Şair Eşref, onu en güzel biçimde tarif etmiş; Ne araptır, ne acemdir, ne frenk. Taşra kıptisine benzer pezevenk.

Cevapla

Turkiyem

Cok iyi demis , bu bilmem ne cocugunu saliveren kim?Hani hapisteydi, bazilari icerde bazilari disarda olmaliki referendum a malzeme gerek evet cikmasi icin

Cevapla

selami

He ben biliyom kodeste malAma su yatağı yok hasırda yatıyo mallll

Cevapla

adem yaman

kudur .. oglu .. vatan hainlerine mazlumların kanını akıtanlara yahudi iti militanlarınızla artık bu ülkede daha fazla ürümenize halk müsade etmeyecek

Cevapla

Yusuf can

Ulan ben evet diyecek sana nasıl girdiğinide 15'inin gecesinin son sattlernde göreceksen o mallara kurban olacaksın capsiz

Cevapla

tuncay

BİZ EVET VERECEĞİZ M..LAR NE YAPAR BİLEMEYİZ 16 NİSANDA EVET KAZANACAKBİZİM EVET TRENİNE BİNMEYEN MAL YİNE ÖNCEKİ SEÇİM VE REFERANDUMLARDA NASIL MAL MAL BAKTIYSA YİNE AYNISI OLACAK.HA BU ARADA MALLARA DA AYIP ETMEYELİM ONLARIN ETİ SÜTÜ PARA EDİYOR SİZİN.

Cevapla

can ugur

şuinsan ziyanını dinleyen kesin EVET diyecektir.

Cevapla

can ugur

ben de senin sırroş.

Cevapla

Mehmet Türk

Hayır diyen vatan severler düşünsün kimin kuyruğuna takılmışlar.

Cevapla

Mehmet Türk

Hayır diyen vatan severler düşünsün kimin kuyruğuna takılmışlar.

Cevapla

SERKAN

Bu mu ağır hakaret? Ben "evetçilere"..

Cevapla

ö

Evet en çok bunların işine yarayacak.Gaza gelmeyip HAYIR diyorum.

Cevapla

asabiyim

sen m.. oğlu m..sın ....t sen ve senin gibileri ucu sivri kazığa ....onrada cümşe alem görsün diye memleketinin ortasına koyacaksın

Cevapla

Cihangir

Senin başkanın da böyle diyordu. İnşallah asildiginiz günleri de görürüz. Siz içerde ve dıştaki düşmanların nefesiyle hayattasıniz. Allahın izniyle hepinizin nefesi kesilecek.

Cevapla

kaleli

çüş kendini bi ... sanan bu alçakların bu kanı bozuk pisliklerin yüce meclisimizi kirletiyor olmaları kanımıza dokunuyor evet diyorum lan mal bakalım ne olacak kim ..na bakacak.

Cevapla

Seza

Bize mal diyen soysuz köpe..rin sonunu gördük.sende kodese gir.

Cevapla

Rüştü

.eyalet sistemi için ne derler.... gibime geliyor.

Cevapla

Ayıp etmiş.

Hayır diyenleri teröristlerle bir tutan hain diyen Cumhurbaşkanı, Başbakan ve Bakanlar ne olacak? Var mı onlara bir çift lafı olan?

Cevapla

AKIN

ÖZGÜRLÜKÇÜ SAHTEKAR BENİMÖZGÜRLÜKALANIMAGİRME BUMİLLETE NEFAYDANVAR ONU SÖYLE HAYATINIZYALAN

Cevapla

Kürt Şeyh

Kürtler büyük bir millet dir, Kürtler bizim aslanımız yüreğimiz dir! Kürt halkı bu oyunlara düşmez. Kürt İslam sentezi!

Cevapla

osman

Bu srrfsizleri nasıl hala konuşturuyorlar!!!!!? Ben hayret ediyorum. Arkada PKK bayrağı silahlar keleşler ve adam orda konuşuyor hala. Bunları asmak farzdır !!!! Hakkımı helal etmiyorum

Cevapla

isüzgen

ulen asıl mal allahdan uzak olana denir sende bunlardan birisin

Cevapla