Yeni Akit DÜNYA Sayfası

Dünya sayfamızı facebook'tan takip edin.

Savaş mı çıkacak? ABD'den Kuzey Kore'ye: "Nükleer silahlardan arınana kadar..."

ABD Başkan Yardımcısı Mike Pence, ülkesinin Kuzey Kore'yi nükleer silahlanmadan vazgeçirme çabalarını sonuç alana kadar sürdüreceği mesajını verdi.

Savaş mı çıkacak? ABD'den Kuzey Kore'ye: "Nükleer silahlardan arınana kadar..."
Eklenme: 18 Nisan 2017, 22:48

Asya turu kapsamında Güney Kore'nin ardından Japonya'yı ziyaret eden ve Başbakan Şinzo Abe ve diğer yetkililerle görüşen Pence, Trump yönetiminin, Kuzey Kore'yi nükleer girişimlerinden vazgeçirme konusundan kararlı olduğunu vurguladı.

ABD Başkanı Donald Trump'ın ekonomik ve diplomatik baskıların Pyongyang yönetimini iş birliğine zorlayabileceğine inancının tam olduğunu belirten Pence, "Şuna inanıyoruz ki kararlı bir ülkeler topluluğu, diplomatik ve ekonomik baskılarla Kore Yarımadası'nda nükleer faaliyetleri durdurmayı başarabilir. Kore Yarımadası nükleer silahlardan arınana kadar durmayacağız, pes etmeyeceğiz." ifadelerini kullandı.

Pence, Japon muhataplarına Japon Denizi'nin öte yakasından gelebilecek provokasyonlara karşı, "Yüzde yüz yanınızdayız." diyerek desteğini gösterdi.

Mike Pence, dün de Güney Kore'deki temasları sırasında Kuzey ve Güney arasındaki Askerden Arındırılmış Bölge'ye yaptığı ziyarette, Kuzey Kore liderlerinin yıllar boyunca nükleer girişimleriyle Washington ve Seul yönetimlerinin sabrını sınadığını söylemiş ve "Artık stratejik sabır dönemi bitti." mesajını vermişti.

 
Haber Tarihi: 18 Nisan 2017, 22:48
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Enis

Çünki yahudinin yeni gücü (cin) olacak..

Cevapla

dürüst

ABD nın ingiliz oyunlar serisi devam ediyor,bunların hepsi yalan dolan ABD nin kimseyle çatıştığı yok kendi dışındaki ülkelere önceden hazırladığı filmi zorla izletiyor,amaçları doğrultusunda da olaylara yön veriyor.Ayrıca gerçek emperyalist ve sözde büyük ülkeler asla kendi topraklarında sa vaş maz lar.!!!!!!!!

Cevapla

Murat

Neden Amerikanin ilgisi birden ortadogudan asyaya kaydi. Anlasilan o ki ABD Asyanin gelecegin super gucleri haline gelmesini pek istemiyor. Isin ilhinc tarafi Abd bu operasyonlara babasi ingiliz kafiri prangalarindan kurtuldukran sonra basladi dunya hizli bir sekilde yeniden kutuplasmaya basladi avrupa bu surecin disina itiliyor. Zaten kipirdayamazlar. Cunku bir nevi amerikan somurgesiler. Abd avrupa kendi alehinde bir olusuma gitmesin diye tarihin en buyuk askeri yiginagini yapiyor. Uzulmemek elde degil 21 yy hasta adami avrupa can cekisiyor. Fisi cekildi ha cekilecek. Abd tarihin en zayif ekonomisine sahip dusmanlari bu durumdan en iyi sekilde faydalaniyor. Ki ilk defa Abd nin somuegeleri olan guya bagimsiz asya ulkelerine yoneldiler abd ya bir reaksiyon gosterecek bu reaksinu ortadoguda gosteremedi cunku birick israilini tehlikeye sokabilirdi bunun yerine aralarinda problem olmayan guney kore kozey koreye yoneldi ortadogudaki yenilgisini telafi edecek ve yine tum dunyaya tek super guc oldugunu gosterecek tramp da oyle demiyormuydu abdyi eski ihtisamli gunlerine donderecegim diye. La galeba İLLALLAH bu savaslarin sonundac insaallah abd cokecek

Cevapla

isüzgen

peki siz ne bok yemeğe nükleer silahlarınızı iptal etmiyorsunuz

Cevapla

Tamer danacı

Şu mantığa bakarmısınız dünyada 3-5 ülkede nükleer silah olacak başka kimsede olmayacak

Cevapla

vatandas

g. yiyorsa kendin vur digerini gaza getiripte kendin geri cekilme savasi goze aliyor isen kime kimsin ulan de nede olsa senin provakatorun

Cevapla

Gürhan SELÇUK

Umarım bu sefer Kuzey Kore ABD nin sonu olur

Cevapla

osmanoğlu2023

abd ekonomik darboğazda olduğundan uzak doğunun ekonomik bölgelerini birbirine katmaya bakacak becerirse...adis abeba'daki eczaneyi niçin bombaladığını sorgulamakta fayda var..!

Cevapla

OSMANLI

Bubirazda Çin'i ekonomik olarak durdurmaya benziyor. .tabiiABD bir taşla 10 kuş vurmak istiyor. ..Çin ve Rusyaya baskı. ..Çin denizi ve japonya. .filipin. .Endonezya..gibi űlkelerde űslerini korumak ve gűçlendirmek. .ayrıca bir savaş cıktığında kendi silah şirketlerinin kar etmesi ve yeni silahlar denemesinin önű açılacak. .zaten Filipin ve Taiwan da sorunluydu. .hazır gelmişken orlara da El atar artık .!!!

Cevapla