İMSAK 03:34 GÜNEŞ 05:29 ÖĞLE 13:09
İKİNDİ 17:05 AKŞAM 20:35 YATSI 22:21
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.

Saadet Partisi'nden Abdullah Gül açıklaması

Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu, CHP'li Deniz Baykal'ın "Abdullah Gül'ün yüzde 49'un adayı olabileceği" yönündeki açıklamasına ilişkin konuştu.

Saadet Partisi'nden Abdullah Gül açıklaması
Eklenme: 03 Mayıs 2017, 18:25

Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu, parti genel merkezinde düzenlediği basın toplantısında, 16 Nisan'da yapılan anayasa değişikliği halk oylamasına değinerek, anayasaların mutabakat metinleri olduğunu söyledi.

ABDULLAH GÜL SORUSU

Deniz Baykal'ın "Abdullah Gül'ün yüzde 49'un adayı olabileceği" yönündeki açıklamasına ilişkin değerlendirmesi sorulan Karamollaoğlu, şu yanıtı verdi:

"HAYIRLI OLSUN"

"Bizde 'doğmamış çocuğa don biçilmez' derler. Henüz o noktaya gelmedik, zamanı geldiğinde bu meseleler elbette görüşülür. Sayın Gül'ün de, Sayın Baykal'ın da geçmişte Türkiye'nin yönetim kadrolarında yer almış önemli siyasi şahsiyetler olduğunu düşünerek, saygı duyuyorum. Ama her dediklerine de her noktada 'tamamdır' dememiz mümkün değil. Herkes bir arayışın içinde, 'hayırlı olsun' diyoruz."

 
Haber Tarihi: 03 Mayıs 2017, 18:25
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Ahmet

Belediye başkanlığını elini yüzüne bulaştıran beceriksiz bir kişinin, rahmetli Erbakan Hoca'nın partisinin başına geçmesi ne kadar utanç verici bir durum. Abdullah Gül'den ise bu saatten sonra bir cacık olmaz.

Cevapla

vatansever turuş

Sayın Abdullah Gül Türk siyasetinde önemli yerlere gelmiş ve başarılı işler yapmıştır. Ama Deniz Baykal için başarılı demenizi çok yadırgadım. ah benim ülkem ah, siyaset deyince herşey mübah gibi algılanıyor. yalanda, riada...

Cevapla

zafer türk

% 1-2 oyu olan Karamollaoğlu, "Her dediklerine de her noktada 'tamamdır' dememiz mümkün değil." demişşşşşşş.

Cevapla

ADALET

SİZ BU KAFAYLA DEVAM EDİN AMA MİLLET SİZİNLE AYNI KAFADA DEĞİL. KOLTUK DEĞNEĞİNLEMİ YÖNETECEKSİNİZ OTURDUĞUNUZ YERDEN SÖYLEYİN YAHU YAŞINIZ 100 OLMUŞ GENÇLERE BIRAKIN ARKADAŞ YETER BE. BAKIN REİSİN DÜNYADA GİTMEDİĞİ BİR ÜLKE KALMADI DEVAMLI KOŞTURUYOR SİZ EMEKLİYEMEZSİNİZ BİLE ÇEKİLİN ÜLKEMİZİN VE MİLLETİMİZİN ÖNÜNDEN YOLUNDAN

Cevapla

JURNAL

HEPİNİZ BİR KAYIĞA BİNİP İNTİHAR EDİN EN İYİSİ...FIŞ FIŞ KAYIKÇILAR SİZİ...

Cevapla

muhabereci

Akit gazetesini tebrik ediyorum, kimsenin adam yerine koymadığı birini sürekli haber yapıyor,bu adamın basında %99 haberini akit yapıyor. Adam seçimde bir çok insanın hayır demesine vesile oldu bunda akit gazetesinin büyük payı var

Cevapla

Deniz13deniz

Ben artik siyaseti biraktim laflariyla devamli gorunen abdullah gul de nokta kadar namus seref varsa bir daha girmez siyasete. Hangi partiye olursa olsun. Ikincisi saadet artik bir bati projesi olma yolunda ilerliyor. Kararlar alindi. Zamaninda erbakan hocayi devirmek icin erdogani kullananlar simdi erdogani devirmek icin saadeti kullaniyor. Ama erdogan saadeti devirmedi. Zaten parti kapabmisti 28 subat darbesi olmustu ortalik harabeye donmustu erdogan hapse girmisti. Ciktiktan sonra daha ilimli bir siyaset izleyerek yuta yuta bugunlere geldi ve batti batinin gozune. Sen ne amacla devireceksin erdogani saadet partisi don bak ekndine. Ne cizgi kaldi sende ne dava ne ahlak. Simdi abdullah gulle yeni bir sag cephesi olusturacaklar erdogana karsi icinde chp de olcak hdp de.. temelin de agzindan sular akiyor intikam hirsiyla. Yanlis intikamin hirsini yasiyorsun temel. Sen darbeyle indirilmis kapatilmis yasaklar almis bir partinin alternativini sunmuyorsun sen batiyi rahatsiz eden ilerlemis bir turkiyenin onune gecmek icin hazirlaniyoraun. Sence Allah musade eder mi bu densizligine? O zmaana kadar cok zmaan var demis evet dogru inshallah birbirinizi yersiniz.

Cevapla

Şanlıurfa

CHP Sivas Madımak için Temele söylemediğini bırakmadı. Şimdi aynı safta. Yazıklar olsun

Cevapla

Leonidas

Gelin yine kepaze edelim sizi sandıkta abdullah gule de yazıklar olsun reisin sayesinde geldi bu zirveye

Cevapla

Halis Bilgin

Selamlar... Bu açıklama nedense bana 28 şubat sürecinde Refahyol'dan sonra kurulan hükümet için bir gazetenin "hayırlı olsun" manşetini hatırlattı.

Cevapla

Gayserili

Kolay para gunde 4 saat calis haftanin 2 gunu tatil yazin 4 ay tatil hava soguk tatil kar tatili yari yil tatili daha fazla saymaya gerek yok

Cevapla

MEHMET ŞEKER

Yine Söylüyorum REİS fetö mağdurlarının mağduriyetini gidermez ise KARŞI BLOKUN şansı çok yüksek. Çünkü fetö mağdurları aynı zamanda AK partiye oy veren insanlar, fetö militanlarından bahsetmiyorum "FETÖ MAĞDURLARINDAN BAHSEDİYORUM" Çok iyi tanıdığım tostum 1 ihraç onunla kerhen konuşuyorlar. 1 kişi açıkta olan Bayan öğretmen bizde eminiz fetöçü olmadığından ama hala mağdur.Bu ailede 15 oyun tamamı AK parti oyu idi anayasa oylamasında 1 oy onuda AİLE REİSİ, AİLE FERTLERİNDEN GİZLEDİĞİNİ SÖYLEDİ ARAMIZDA KALSIN DİYEDE TEMBİHLEDİ.

Cevapla

sadık

ağzı sulanıyor leş kargalarının

Cevapla

Burak

O kadar acınası bi haldeler ki kendi cenahlarından vazgeçmişler!

Cevapla

Eo

Alsin boyunun olcusunu hele bir koysun adayligini

Cevapla

EGE

Sanki 20% oyu varmışta konuşuyorlar ebedi saadet halk parti oldunuz.Akit de bu aralar cilacı oldu zaten.

Cevapla

muhabereci

Sanada hayırlıolsun fetönün sakallı uşağı

Cevapla

Msfr

Donsuz kalacaksiniz boyle giderse.

Cevapla

Meltem

Bence bu saatten sonra sizin adayınız Deniz Baykal yok yok Kılıçdaroğlu olsun....O size yakışır artık...Yok yok Selo olsun ...Tüh o hapıste saz çalıyordu dimi...Neyse Fetö karar versin...Sızde desteklersiniz artık...

Cevapla

Tekerlek

Temel sıfır; Gül otur, sen de sıfır..

Cevapla

Savaş

Şeref yok sende be "adam".

Cevapla

Kanuni

"Bu partiye sırtını dönüpte iflah olan çıkmadı " dedi reis. Ortadaki tabakta bulunan güzel bir yemek. İstiyen istediği kadar yiyebilir.

Cevapla

abdo

fırsatçı bunlar. yan cebime koy cinsleri

Cevapla

elem

bilge insan güzel insan rabbim yar ve yardımcın olsun.. rabbim makam ve mevki delisi olup ayağı kayanlardan eylemesin...

Cevapla

Mert

Tipe bak. Bildigin cizgi filmdeki Temel Reis. Saadete ne oldu boyle. Feto mu ele gecirdi nedir? Hep Ak partiye inadina muhalefet adamlar cikiyor.

Cevapla

tomtomtummy

Yalniz sen donun kumasi konusunda zaten kararini vererek niyetini belli etmissin.

Cevapla

Deli dumrul

Ver Mehter veteriner!

Cevapla

tomtomtummy

Adam Recep Tayyip Erdogan olmasin da alternatiflere bakariz manasinda ifade de bulunmus. cok sasirmamak lazim.

Cevapla

Gayserili

Hayatiniz bitmis ne arayisi bunaklar cekilin koseninize

Cevapla

mlym

Bugüne kadar hep bize bizden olanlar vurdu, ama bu işin Ahireti var!.

Cevapla