Saadet Partisi'ndan flaş 'referandum' açıklaması!

Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu, "Biz istiyoruz ki bu kamplaşma dursun. Onun için bize sordukları zaman, 'Bu referandumda ne diyeceksiniz' diye, biz kimseyi kırmamak için 'Bu haliyle buna destek veremeyiz' diyoruz. Arkasından çıkıyor, 'Ne demek istiyorsunuz' diyor. Destek vermemek ne demek? 'Hayır' demek" dedi.

Saadet Partisi'ndan flaş 'referandum' açıklaması!
Eklenme: 25 Şubat 2017, 15:21

Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu, kişiler ve siyasi partiler arasında düşmanlık güdülmemesi gerektiğini belirterek, "Biz istiyoruz ki bu kamplaşma dursun. Onun için bize sordukları zaman 'Bu referandumda ne diyeceksiniz' diye, biz kimseyi kırmamak için, 'Bu haliyle buna destek veremeyiz' diyoruz. Arkasından çıkıyor, 'Ne demek istiyorsunuz' diyor. Destek vermemek ne demek? 'Hayır' demek. Şimdi burada gösterilen inceliği anlamaktan bile aciz bizim siyasiler" dedi.

Karamollaoğlu, Balgat Eğitim Merkezi'nde düzenlenen Saadet Partisi İl Başkanları Toplantısı'nda yaptığı konuşmada, halk oylamasına giden süreçte bazı partilerin "Evet" oyu bazılarının "Hayır" oyu için çaba gösterdiğini, kendilerinin ise adil bir düzenin kurulmasını arzu ettiklerini belirtti. 27 Şubat 2011'de vefat eden Necmettin Erbakan'ı rahmetle anan Karamollaoğlu, dünyada barış ve huzurun sağlanması için ne yapılması gerektiği konusunda hedeflerin ve gidilecek yolun geçmişte Erbakan tarafından gösterildiğini ifade etti.

Erbakan'ın ömrünün huzur ve barışın temini mücadelesiyle geçtiğini anlatan Karamollaoğlu, "Biz de onun bıraktığı noktadan itibaren bu mücadeleyi devam ettiriyoruz. Bizim hedefimiz herkes için dünyada barışı ve huzuru tesis etmek. Oraya gidecek yol, bizim önce kendi meselelerimizi halletmemizle başlıyor. Kendi memleketimizde bir düzen kurmadan, kendi memleketimizde huzuru, barışı sağlamadan, dünyada adaleti tesis etmeyi düşünmekten daha büyük gaflet olmaz" diye konuştu.

Karamollaoğlu, ülkede ahlaki ve manevi değerlerin ihyasıyla beraber maddi problemlerin de çözülmesi gerektiğini vurgulayarak, bu konuda gerekli adımların da 1970'li yıllarda merhum Erbakan tarafından atıldığını, ancak şu anda onun attığı adımların tamamının hışımla yok edildiğini ileri sürdü.

"Şu anda neye ihtiyaç duyuyorsak, gıdamız dahil, yediğimiz ekmek dahil dışarıya muhtacız. Böyle bir ülke huzur içinde, güçlü bir ülke olabilir mi?" diyen Karamollaoğlu, her sene dış ticaret açığının daha da arttığını, ülkede yolsuzluğun sorgulanmadığını savundu.

'BİR ARAYA GELMEYİ BECEREMİYORUZ'

İktidarın ve muhalefetin geçmişte gerçekleştirdiği icraat ve tutumlarla şimdikiler arasında tutarsızlık olduğunu iddia eden Karamollaoğlu, şunları söyledi:

"Bakın bugünkü hükümetin icraatlarına veya muhalefetin tavrına. Dünü ve bugünü mukayese edin. Dağlar kadar fark var. Biz bu arkadaşlarımızı düşünmeye davet ediyoruz. Tek bir şey istiyoruz başlangıçta. Neyin doğru, neyin yanlış olduğunu onlara biz de telkin edebiliriz. Bizim düşüncelerimiz, fikirlerimiz onlara da açık ama onlardan ilk istediğimiz şey bir 'düşünün'. Düşünün ki doğruyla yanlışı, gerçekle hayali, faydalıyla zararlıyı, dostla düşmanı ayırt edebilesiniz."

Dış politikada, Müslüman ülkelerle ilişkilerin ve iş birliğinin geliştirilmesi gerektiğine de işaret eden Karamollaoğlu, "Bir araya gelmeyi bile beceremiyoruz ama kimse bizim inancımızın dünyaya barış ve huzur getirmeyeceğini söyleyemez. Geçmişte ne zaman Müslümanlar bir bölgede hakim olmuşlarsa orada her zaman huzur, barış ve adalet olmuştur" dedi.

Ülkede iç ve dış problemlerin çözümü için öncelikle "Kamplaşmanın sona ermesi"ni isteyen Karamollaoğlu, şöyle konuştu:

"Terör sadece silahla önlenmez. Terörün önlenmesi için o bölgenin ekonomik problemlerinin çözülmesi icap eder. İşsizliğin gitmesi, orada yaşayan insanların çalışarak kendi geçimlerini sağlayabilecek imkanlara kavuşması icap eder. 14 yıldır iktidarda bulunacaksınız ve bu problem büyüyecek, küçülmeyecek. Arkasından da 'başarılıyız' diyeceksiniz. Allah bize akıl fikir versin. Terörü önlemek istiyorsanız elbette bazı yerlerde silah kullanacaksınız ama önce o bölgede yaşayan insanın geçim sıkıntısını ortadan kaldıracaksınız. Sosyal problemlerini çözeceksiniz, psikolojik durumlarını dikkate alarak politikalar üreteceksiniz."

 
Haber Tarihi: 25 Şubat 2017, 15:21
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

falan filan

keçi .... kayanın dibinden ayrılmazmışş çok yazık ne hale getirdiler

Cevapla

Yunus turgut

Temel karamolla ne yazıkki erbakanın kemikleri sızlıyordur şimdi.

Cevapla

Dadaş

Esad denilen fosil senin beynin de saadet partisinin başına gelenler gibi donmuş senin ismine benzeyen suriye deki zalimle beraberdiniz sen tayyip erdoğanı anlayamazsın çünkü beynin kemalist zihniyetle dolu senin partin şu an din düşmanları ile dolu senin gibi cahiller varken chp ye gerek senin gibiler chp yi kemalistlerden daha fazla seviyor her seçimden sonra sen de kemalist ler gibi morarıyorsun

Cevapla

Cafer

Esat kripto fettocu. Muhatap almaya degmez.

Cevapla

AFYONLU

Hadi be kaytak adam kamalak da sen gibi oryantal di.

Cevapla

Arda

Ben bu kararı tanımam, 28 şubat ve refah partisinin iktidardan indirilmesi, siyasi yasak vs. gibi bir sürü sebebim var. PKK ile hayırda buluşturan ORTAK payda VATAN BÖLÜNECEK DİN ELDEN GİDECEK KORKUSU MU? MİLLET SİZiN KADAR ...ak değil.

Cevapla

Yakup

Beyler esat mesai saati dolduruyor adam maaşlı koymuşlar sen birşeyler yaz demişler oda yazıyor

Cevapla

Şeyhmus

Yaziiklar olsun.Kalibinin adami ol

Cevapla

Alper Tunç

Tam hayır diyenler hain değil de şu soruya nasıl cevap vereceksiniz: PKK,fetö, HDP ile sizi HAYIRda bululuşturan DİN, VATAN ELDEN GİDİYOR, TÜRKİYE BÖLÜNECEK KAYGISI MI? ORTAK PAYDANIZ NE?

Cevapla

Ahmet vurucu

Burada esat rumuzlu fetö ya..ğı var, işleri güçleri algısal tetikçilik, yazdıkları hükümsüzdür...

Cevapla

Bircan

Kim olduğunuzu öğrendikiyide oldu.Sizi bir adamsanıyordukSindi kiminsafında olduğunuzbelligayri

Cevapla

Iceman

Esat PKK lilar ile beraber ayni safta olmak nasil bir duygu ?

Cevapla

memo

BASKANLIK SISTEMI NE GETIRIYOR HIC MERAK ETMIYORUM.BEN YETKIYI RTE YE VERDIM , O BU YOLDA DEVAM ETTIKCE GURBETCILER OLARAK YANINDAYIZ.Temel bey yok oluyorsunuz , eriyorsunuz bitiyorsunuz yazik cok yazik

Cevapla

Rmzn

Temel karamlla yahu senin kaç tane oyun var seni görünce zuğüt ağa filmini hatırlıyorum, bence saadetten bir tek senin oyun hayır olacak belki sen bile evet diyeceksin daha 15 nisana çok var.

Cevapla

Adnan Candan

Allah bunları seçip de yaratıyor herhalde adam birleşmekten dem vuruyor bu zat bizimle dalga geçiyor ulan siz bu partiden kimleri kovalamadınız. İnsanları enayi yerine koymayı bırakında bari işlerini yapsınlar başka bir beklentisi yok ki bu insanların sizden.Adamların yürümeye halleri yok kalkmışlar akıl veriyorlar.Git oy verirken ne halt edeceksen et kalkmış birilerine akıl veriyor aklı sıra.Siz bu davaya hizmet ettiğinizi mi zannediyorsunuz.Sizler benim gibilerin gönlünde bölen olmaktan başka hiç bir şey ifade etmiyor.Yeter bırakın asalak gibi yaşamaktan da utanmıyorsunuz.İnsan kendi yetiştirdiği insanlardan ve yaptıklarından gurur duyar sizin gibiiftira atmaz.Siz kendinizden başkasını ne olarak görüyorsunuz bi açıklayın Allah aşkına.İlla insanlar sizin gibi düşünmek zorunda mı.Siz vaktinizidoldurdunuz bırakın bölmek için uğraşmayı da biraz destek olun vesselam.

Cevapla

Ramazan ÖZLÜ

Rambbım surantında hıc nur vermemıs .. adamdakıyüzebaksana ... bunun pesınden gıden alnı secedeye deyen musluman kardeslerımın de gozlerıkorermiş diye dusünurum .. bunlarterör orgutunden bıle daha tehlıkelı dıye dusunurum .. adamların amacı bellıhıc olmazsa terorıstben terorıstım diyor .. bunlar benneyım dıye hıc dusundulkermı acaba hangı yoldahızmet edıyorlar .. musluman nım dıye somuru yapıyorlar ... benbunları munafıkmı acaba dıye düşünüyorumMünafıkANLAMI :Münafık iki yüzlü. İçi dışına uymayan. İnanmadığı halde inanmış gibi görünen ve Müslüman olduğunu söyleyen kaf

Cevapla

Misafir

Esat ortalığı karıştırma adını biraz olsun taşı miyavlama

Cevapla

Kocasolak

K.mollanin oglu gelinin mi kizinin ni oglunun mu torunlarinin mi kasedi var fettodh da ? Sen bu duruma dusuremezsin Erbakan hocamin ocagini. Mertce terkrt o koltugu ki kaseti olmayan bi MERT oglu MERT grlsin ve hak dururken batil ile birlikte oy vrrilmesini istrmesin.

Cevapla

0406

Temel karamoğlaoğlu bir vatan hainidir.

Cevapla

mustafa

allah sizin korluginuzu alsin

Cevapla

Murat Taşcı

Laf geveleme. Sözlerinde korkaklık kokuyor.

Cevapla

Mesut

...uşağı....Utanmadan birde müslüman sakalı bırakmış...

Cevapla

esat

Doğru söylüyorsun miili göürüş diyince aklla ilk gelen şeyakp

Cevapla

esat

Bu akitin başk haberlerinde yorumumu görüyor musun? Ama benim genel başkanıma bir laf geliyorsa bunun cevabını alır.

Cevapla

esat

..ırsay dı % 50 oy alırdı. .. kıvıranları tutyor.

Cevapla

esat

Ha ha ha

Cevapla

esat

Amin

Cevapla

Uhuvvet

Temel bey Ak parti ile MHP birleşmiş anayasa yapıyor siz siyasi ayrışma var diyorsunuz CHP ile birleşmeyi düşünüyorsanız önce İslamı bırakmalısınız Hdp bile birleşmeyi düşünüyorsanız maddi manevi bütün değerlerinizi bırakmalısınız öyleyse bu birlikteliğe destek verin size yakışan budur

Cevapla

erhan

BRAVO .SAADETE .bende , bunlari , akıllı, birsey , saniyordum ...benim , 10 , yasindaki , torunubunlardan , akıllı....bunlarda , vaktiyle , benim , gibi , ERBAKAN , hocamizi,anlamamislar ..yada , ABD , nin , feto , numarasi , gibi , numara , yapiyorlar . YAHU , allah , rahmet , etsin ,.sagliginda , iki , sözünün, biri ,((milli , devlet , güçlü, turkiye)) , idi , AKPARTI ,de , demiyormu , ((yerliolacagiz ,milli ,olacagiz ..tek , devlet , tek , millet , tek , vatan , tek , bayrak , .)) Bunlarda , baska , bir , muamma .Akıllarınca,maskeli , mirasyedicilik ...asıl, niyet , fitnecilik ..

Cevapla

Bilal Ak

Göz yaşları hiç dinmeyen başörtülü bacılarımızın yüzlerinin gülmesini sağlayanlara evet diyeceğimBatıla karşı nasıl dik durulması gerektiğini tüm müslümanlara gösteren delikanlılara evet diyeceğimKendi ülkesinde köle muamelesi gören müslümanları efendi yapanlara evet diyeceğimEkonomisiyle, sağlığıyla, eğitimiyle kısacası her alanda Yerlerde sürünen bu ülkeyi ayağa kaldıranlara evet diyeceğim.Sanırım sayacaklarımın binde biri etmeyen bu sebepler evet için yeterliSen neden hayır diyeceksin???

Cevapla