Rusya'dan şantaj gibi açıklama: Hiçbir yasağı kaldırmayacağız!

Rusya Başbakan Yardımcısı Arkadiy Dvorkoviç, Türkiye, Rusya'dan alınan buğdaya getirdiği vergiyi kaldırmadan, bu ülkeye uygulanan hiçbir yasağı iptal etmeyeceklerini söyledi.

Rusya'dan şantaj gibi açıklama: Hiçbir yasağı kaldırmayacağız!
Eklenme: 21 Nisan 2017, 10:15

Dvorkoviç, "Buğday için getirilen sınırlamalar kaldırılmadan bizim tarafımızdan hiçbir adım atılmayacak. Buğday yasağı kaldırılmadan bizim herhangi bir şeyi (yaptırım) iptal etme ihtimalimiz yok" dedi.

Dvorkoviç, "Eğer buğdaya yönelik yasaklar kalkarsa üzerinde anlaşmaya hazır olduğumuz birkaç eylem var" diye ekledi.

Türkiye, buğday ve bir dizi ürünün vergisiz ithal edildiği ülkelerin yer aldığı listeden Rusya'yı 15 Mart'ta çıkarmıştı.

Kommersant gazetesi, bunun 'fiili bir yasak' olduğunu yazmıştı.

Kommersant'ın bazı kaynaklarıysa, Türkiye'nin bu adımı, Rusya'nın Türkiye'den alınan domatese yönelik yasağı kaldırmamış olması yüzünden atmış olabileceğini söylemişti.

 
Haber Tarihi: 21 Nisan 2017, 10:15
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Ulunay NDRPSİ

Sana çöken çökmüş.....ne o zorunamı gitti.....balataları sıyırsanızda durmak yol yola devam...

Cevapla

Ulunay NDRPSİ

Ne üretip kendi kendine nasıl yetiyordun... Sende bunı düşün bakim

Cevapla

Yilmaz Akteke

Türkiye'de. Millet rahatına düşkün. Oldu' birde çiftçinin. Giderleri ve geliri ne bunlara bakmak lazım

Cevapla

M.N.

Buğday ucuz. Akıllı bir yönetim buğdayı dışarıdan alır, stok yapar. Kendisi katma değeri yüksek tarım ürünleri üretir. Mecbur kalırsak buğday da yetiştiririz. Bunda bir sorun yok, sadece tohumluk buğdayımıza dikkat edelim.

Cevapla

Yunus Emre

yazıklar olsun size konya gibi topraklarımız varken rusya gibi yarısı buzul olan ülkeden bugday aldırıyorsunuz

Cevapla

Hy-hy

Siz zaten Münbiç'te pydile iş tutarak safınızı belli ettiniz. Uçağın faturasını tam ödetmediğinizi düşünüyorsunuz.Bu kuyruk acısı 100 yıl daha sürer.

Cevapla

HakanT.

Rusya akıllı olTürklerle dost olmak fayda sağlar Bal tutan parmağını yalar .Bu millet bal arısı gibidir kıymetini bilirsen faydalı olur. Yoksa ABD ve AB bekliyorlar seni parçalamak için bizde başaramadılar ama sizi paramparça ederler.

Cevapla

Sami

Yeni Türkiye!!!!15 yılda Tarımı hayvancılığı çökmüş, samanı bile dışarıdan alan Asrın Liderinin Türkiyesi

Cevapla

Murat Taşcı

Yaw kardeşim, ne eşekten haberin var ne değirmenden. Alıyoruz tabi ki. Bu millet harıl harıl ekmek ve unlu mamüller yiyor. Buğday soğuk iklim mahsulü. Nüfus arttı, toprağımız yetmiyor. Rusyada mazot nerdeyse bedava. Maliyet düşük.

Cevapla

ekrem

Rus buğdayı dünyanın en kaliteli buğdaylarındandır..

Cevapla

goksalkarali

Bu salagin baska isi yokmu

Cevapla

Cifci Ac Ekmek Pahali

Peki arksdaslar biz bugday yada hersey uretip satiyorduk kendimizede yetiyordu gelirimizde vardi. Nasil disardan bugday saman bile alir hale geldik. Bi dusunun bakalim.

Cevapla

Keskin

Ben olsam rusyaya yeni yasaklar getirirdim. Bakalim kim kime daha muhtaç..

Cevapla

Osman

Pazarcılar halde dometesbulamıyoruz yurt dışına gidiyordiyor ..pazarda kilosu 6 TLbizim derdimiz ne öyleyse ? niye habire rusa domates satacağız diye didiniyoruzbaşka pazarlar bulmuşuzki domates kıt ve kilosu 6 TL

Cevapla

Murat Taşcı

Haaaaa, şimdi anlaşıldı. Buğdayı silah olarak düşünüyor. Bizi Rus buğdayına bağımlı hale getirecek. Buğday demek, ekmek demek. Ekmeğini yediğin adam ile yarın nasıl savaşacaksın. Seni açlık ile vurur, teslim alır. Buğdayı Ukrayna ve Kazakistan'dan alabiliriz. Hatta gidip oralarda tarla da ekebiliriz.

Cevapla

bekir

biz tarım ülkesi rusyadan buğdaymı alıyoz cok yazık

Cevapla

prof1

bunlar sayın başkanımızın eeeyyyyyy diye bağırmasını unutmuş şunlara bi ayar ver be başkanım...

Cevapla